mereo Skrevet lørdag kl 12:03 #541 Del Skrevet lørdag kl 12:03 Margit777 skrev (1 time siden): Hun snakker som et barn som går i barnehagen 😄 Eventuelt en person som prøver å være fjortis, enda toget har gått…. For lengst… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet lørdag kl 15:22 #542 Del Skrevet lørdag kl 15:22 mereo skrev (7 timer siden): Fatter liksom ikke at hun ikke skjønner selv at det er ekstremt selvmotsigende. For øvrig må hun jo også være litt blåst om hun tror at ingen ser uren hud dekket av sminke i virkeligheten? For samme hvor god man er til å sminke seg, så vil det være synlig i virkeligheten. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet søndag kl 08:03 #543 Del Skrevet søndag kl 08:03 Det virker som de "16 ukene i helvete" gjorde at dama mistet mer enn kilo. Unnskyld, men for ei kråke. Tenk å si høyt at man er stolt av å ikke ha tatt livet sitt. Jeg trodde dette var ei som faktisk hadde noe voksent og annerledes å komme med. Aldri følt meg mer nedsnødd som lytter enn den tiden jeg brukte på den podcasten hun gjestet i ☃️ 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet mandag kl 21:00 #544 Del Skrevet mandag kl 21:00 Næh…..sliter hun med PMS også!!??!!!!Hva er det den dama IKKE sliter med ???? I såfall har hun en STOR TRANG til å dele ALT ! Mye på repeat der i går også. Er jo ikke noe revolusjonerende på den kontoen. HVER DAG: opp, ta pilla, trening for kicke ass.,og trimme mesterverket, deretter er det å lage noe mat a la «prottisvafler», fordi både hun og følgerene må huske at vi fortjener mat, deretter dusj for å «ååååååårne seg», før litt «hjemmekontor» med møter, ispedd reklame for mobildeksel og blomelle. Kanskje blir det en mentalt health walk, før litt mer mat for å fylle mesterverket siden det fortjener det, for deretter legge seg i hvitt, rent sengetøy for hun skal jo bli på sitt sterkeste i 2025! Reklame for GUTS….and it goes on….Inspirerende? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet mandag kl 21:36 #545 Del Skrevet mandag kl 21:36 irevin skrev (34 minutter siden): Næh…..sliter hun med PMS også!!??!!!!Hva er det den dama IKKE sliter med ???? I såfall har hun en STOR TRANG til å dele ALT ! Mye på repeat der i går også. Er jo ikke noe revolusjonerende på den kontoen. HVER DAG: opp, ta pilla, trening for kicke ass.,og trimme mesterverket, deretter er det å lage noe mat a la «prottisvafler», fordi både hun og følgerene må huske at vi fortjener mat, deretter dusj for å «ååååååårne seg», før litt «hjemmekontor» med møter, ispedd reklame for mobildeksel og blomelle. Kanskje blir det en mentalt health walk, før litt mer mat for å fylle mesterverket siden det fortjener det, for deretter legge seg i hvitt, rent sengetøy for hun skal jo bli på sitt sterkeste i 2025! Reklame for GUTS….and it goes on….Inspirerende? Hahahaha, dette!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet mandag kl 21:52 #546 Del Skrevet mandag kl 21:52 irevin skrev (51 minutter siden): Næh…..sliter hun med PMS også!!??!!!!Hva er det den dama IKKE sliter med ???? I såfall har hun en STOR TRANG til å dele ALT ! Mye på repeat der i går også. Er jo ikke noe revolusjonerende på den kontoen. HVER DAG: opp, ta pilla, trening for kicke ass.,og trimme mesterverket, deretter er det å lage noe mat a la «prottisvafler», fordi både hun og følgerene må huske at vi fortjener mat, deretter dusj for å «ååååååårne seg», før litt «hjemmekontor» med møter, ispedd reklame for mobildeksel og blomelle. Kanskje blir det en mentalt health walk, før litt mer mat for å fylle mesterverket siden det fortjener det, for deretter legge seg i hvitt, rent sengetøy for hun skal jo bli på sitt sterkeste i 2025! Reklame for GUTS….and it goes on….Inspirerende? Beste jeg har lest på leeeeenge! Takk! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet tirsdag kl 05:45 #547 Del Skrevet tirsdag kl 05:45 irevin skrev (8 timer siden): Næh…..sliter hun med PMS også!!??!!!!Hva er det den dama IKKE sliter med ???? I såfall har hun en STOR TRANG til å dele ALT ! Mye på repeat der i går også. Er jo ikke noe revolusjonerende på den kontoen. HVER DAG: opp, ta pilla, trening for kicke ass.,og trimme mesterverket, deretter er det å lage noe mat a la «prottisvafler», fordi både hun og følgerene må huske at vi fortjener mat, deretter dusj for å «ååååååårne seg», før litt «hjemmekontor» med møter, ispedd reklame for mobildeksel og blomelle. Kanskje blir det en mentalt health walk, før litt mer mat for å fylle mesterverket siden det fortjener det, for deretter legge seg i hvitt, rent sengetøy for hun skal jo bli på sitt sterkeste i 2025! Reklame for GUTS….and it goes on….Inspirerende? Ikke glem de forjævlige grimasene da🤣🤣🤣🤣 Ellers er alt du skriver spot on 😆😆😆😄😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet tirsdag kl 07:19 #548 Del Skrevet tirsdag kl 07:19 Granneman82 skrev (1 time siden): Ikke glem de forjævlige grimasene da🤣🤣🤣🤣 Ellers er alt du skriver spot on 😆😆😆😄😄 Også tenker jeg; JA ! Det er jo bare å avfølge. MEN; likevel lar jeg meg «irritere», for HVA skal disse «influence»? Jeg er godt voksen, har tenåringsbarn, og følger med. Lurer jo på hva slags FORBILDE blant annet MH egentlig er? Barn og unge forstår ikke alltid like godt at liver influencere lever IKKE er forenelig med det som er «normalt». Da tenker jeg en vanlig jobb som skal passes, blant annet. Skal jeg følge en dag som MH, så er ikke det forenlig med min jobb 8-16…..Jeg skulle ønske influencere og såkalte «tv-personligheter» og «digitale skapere» kunne reguleres kraftig. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet tirsdag kl 09:07 #549 Del Skrevet tirsdag kl 09:07 irevin skrev (12 timer siden): Næh…..sliter hun med PMS også!!??!!!!Hva er det den dama IKKE sliter med ???? I såfall har hun en STOR TRANG til å dele ALT ! Mye på repeat der i går også. Er jo ikke noe revolusjonerende på den kontoen. HVER DAG: opp, ta pilla, trening for kicke ass.,og trimme mesterverket, deretter er det å lage noe mat a la «prottisvafler», fordi både hun og følgerene må huske at vi fortjener mat, deretter dusj for å «ååååååårne seg», før litt «hjemmekontor» med møter, ispedd reklame for mobildeksel og blomelle. Kanskje blir det en mentalt health walk, før litt mer mat for å fylle mesterverket siden det fortjener det, for deretter legge seg i hvitt, rent sengetøy for hun skal jo bli på sitt sterkeste i 2025! Reklame for GUTS….and it goes on….Inspirerende? Med mindre det er styggedag! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet tirsdag kl 09:10 #550 Del Skrevet tirsdag kl 09:10 irevin skrev (1 time siden): Også tenker jeg; JA ! Det er jo bare å avfølge. MEN; likevel lar jeg meg «irritere», for HVA skal disse «influence»? Jeg er godt voksen, har tenåringsbarn, og følger med. Lurer jo på hva slags FORBILDE blant annet MH egentlig er? Barn og unge forstår ikke alltid like godt at liver influencere lever IKKE er forenelig med det som er «normalt». Da tenker jeg en vanlig jobb som skal passes, blant annet. Skal jeg følge en dag som MH, så er ikke det forenlig med min jobb 8-16…..Jeg skulle ønske influencere og såkalte «tv-personligheter» og «digitale skapere» kunne reguleres kraftig. Tenk om de bare skulle «jobbe» mellom 8-16, dvs kun få lov til å lage innhold 8 timer av dagen - egentlig 7,5 timer for de må jo ha luns (udokumentert lunsj!). Og ting som trening, matlaging, etc. det er ikke inkludert i innholdet for det er jo det vi andre gjør når vi ikke er på jobb (noen unntak selvfølgelig). Lurer på hvor fleksibelt de syntes den hverdagen hadde vært 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fraola Skrevet 4 timer siden #551 Del Skrevet 4 timer siden Hva skjer med å filme seg selv mens man «trøkker» i seg mat? Nei- unfollow nå. Blir kvalm av slikt. Æsj. Dårlig oppførsel og oppdragelse kaller jeg det der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 4 timer siden #552 Del Skrevet 4 timer siden Fraola skrev (13 minutter siden): Hva skjer med å filme seg selv mens man «trøkker» i seg mat? Nei- unfollow nå. Blir kvalm av slikt. Æsj. Dårlig oppførsel og oppdragelse kaller jeg det der. Hun er altså så udelikat! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fraola Skrevet 4 timer siden #553 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Sophie1988 skrev (37 minutter siden): Hun er altså så udelikat! Kunne ikke vært mer enig. Har prøvd å ignorere alle disse rare greiene, men nå sa det virkelig stopp. Fysjameien. Bare snøftingen som mangler. Endret 3 timer siden av Fraola 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå