mereo Skrevet 19. januar #521 Del Skrevet 19. januar irevin skrev (5 timer siden): Ja, ikke rart mange unge (og voksne) får problemer. Når man i tillegg kaller det en hektisk dag når man først trener og deretter skal ta hudpleie (CBE…) da trenger man en reality-check Edit; Jeg også hadde fått der travelt om jeg I TILLEGG til min jobb skulle stått opp i «otta» å trent hver dag, lagd meg type «fancy bowl». , «prottisvafler»….OG gått til hudpleier for å «ååååååårne meg»… Er som jeg sier de fleste av oss har ikke så mye ledig tid til å kunne leve likt liv. Hadde vi alle hatt like mye tid hadde f.eks. treningsprogrammet fra 16 ukers helvette vært fullstendig overkommelig for de fleste. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 19. januar #522 Del Skrevet 19. januar mereo skrev (32 minutter siden): Er som jeg sier de fleste av oss har ikke så mye ledig tid til å kunne leve likt liv. Hadde vi alle hatt like mye tid hadde f.eks. treningsprogrammet fra 16 ukers helvette vært fullstendig overkommelig for de fleste. Nettopp! Og fronter dyre treningsreiser, apper mm. Og folk biter på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 19. januar #523 Del Skrevet 19. januar irevin skrev (1 time siden): Nettopp! Og fronter dyre treningsreiser, apper mm. Og folk biter på Egentlig litt fascinerende at de tjener penger på å dele rubb og stubb av livet sitt, som for øvrig ikke er videre spennende liv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 19. januar #524 Del Skrevet 19. januar mereo skrev (19 minutter siden): Egentlig litt fascinerende at de tjener penger på å dele rubb og stubb av livet sitt, som for øvrig ikke er videre spennende liv. Jeg forstår ikke at ting ikke er mer regulert jeg! Samma dama møter opp på stortinget og ber regjeringen legge penger på bordet for å behandle barn og unge som blir påvirka dårlig av influencere. Og videre sier hun at influencere har et STOOOOORT ansvar for ikke påvirke negativt🙈🤣🤣🤣🤣 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 19. januar #525 Del Skrevet 19. januar irevin skrev (Akkurat nå): Jeg forstår ikke at ting ikke er mer regulert jeg! Samma dama møter opp på stortinget og ber regjeringen legge penger på bordet for å behandle barn og unge som blir påvirka dårlig av influencere. Og videre sier hun at influencere har et STOOOOORT ansvar for ikke påvirke negativt🙈🤣🤣🤣🤣 Også er hun ikke noe bedre enn de «andre i klassen». 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 21. januar #526 Del Skrevet 21. januar Noen som har klikket seg inn? Hva skjer i kasa, jeg skal endelig fortelle alt (altså ingenting). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 21. januar #527 Del Skrevet 21. januar PurpleRain skrev (16 minutter siden): Noen som har klikket seg inn? Hva skjer i kasa, jeg skal endelig fortelle alt (altså ingenting). Noe så dramatisk som at leiligheten nå er solgt. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 21. januar #528 Del Skrevet 21. januar mereo skrev (7 minutter siden): Noe så dramatisk som at leiligheten nå er solgt. 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 21. januar #529 Del Skrevet 21. januar Sophie1988 skrev (15 minutter siden): 😂😂😂 Vi må nesten ha ett minutts stillhet for det… (kanskje ikke innafor å si det…) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 21. januar #530 Del Skrevet 21. januar mereo skrev (35 minutter siden): Vi må nesten ha ett minutts stillhet for det… (kanskje ikke innafor å si det…) Det er veldig innafor. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 21. januar #531 Del Skrevet 21. januar Noen som vet hva den gikk for? Den lå jo først ute til 16 mill, og nå lå den ute til 11,5, og de kjøpte den selv for 14,5 , og valgt en del tilvalg, så ble et stort tapsprosjekt 🥶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 24. januar #532 Del Skrevet 24. januar Og hva er greia med «elsk det sjæl, vær deg sjøl, etc.» - men husk å ha stygg dag?!?! Går det an å motsi seg selv mer enn det Martine klarer å få til? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 24. januar #533 Del Skrevet 24. januar mereo skrev (19 minutter siden): Og hva er greia med «elsk det sjæl, vær deg sjøl, etc.» - men husk å ha stygg dag?!?! Går det an å motsi seg selv mer enn det Martine klarer å få til? Det blir så krampaktig og desperat! De «styggedagene» som hun så fint kaller det er jo bare sånn hun ser ut uten sminke😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 24. januar #534 Del Skrevet 24. januar Sophie1988 skrev (1 time siden): Det blir så krampaktig og desperat! De «styggedagene» som hun så fint kaller det er jo bare sånn hun ser ut uten sminke😂 Skulle tro hun også som maser så hinsides om at man skal være grei med seg selv, forstår at man kommer bedre ut av det ved å snakke hyggeligere til seg selv? Hadde hun sagt til noen «har du en stygg dag i dag» bare fordi vedkommende ikke hadde sminket seg? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 24. januar #535 Del Skrevet 24. januar mereo skrev (21 minutter siden): Skulle tro hun også som maser så hinsides om at man skal være grei med seg selv, forstår at man kommer bedre ut av det ved å snakke hyggeligere til seg selv? Hadde hun sagt til noen «har du en stygg dag i dag» bare fordi vedkommende ikke hadde sminket seg? Ja, ikke sant! 👏🏼 Det blir så mange selvmotsigelser med hun der at jeg blir helt svett. Hun må være slitsom å bo sammen med til tider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 24. januar #536 Del Skrevet 24. januar mereo skrev (7 timer siden): Og hva er greia med «elsk det sjæl, vær deg sjøl, etc.» - men husk å ha stygg dag?!?! Går det an å motsi seg selv mer enn det Martine klarer å få til? Hahahaha, ja denne var spot on.. er det hver tirsdag hun har den «styggedagen»? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 25. januar #537 Del Skrevet 25. januar Sminker meg så og si aldri, så jeg har styggedag hver dag jeg da🤣🤣🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 25. januar #538 Del Skrevet 25. januar Julemarsipan skrev (9 timer siden): Hahahaha, ja denne var spot on.. er det hver tirsdag hun har den «styggedagen»? 😅 Fatter liksom ikke at hun ikke skjønner selv at det er ekstremt selvmotsigende. For øvrig må hun jo også være litt blåst om hun tror at ingen ser uren hud dekket av sminke i virkeligheten? For samme hvor god man er til å sminke seg, så vil det være synlig i virkeligheten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 25. januar #539 Del Skrevet 25. januar Granneman82 skrev (1 time siden): Sminker meg så og si aldri, så jeg har styggedag hver dag jeg da🤣🤣🤣 Jeg også! 😂🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 25. januar #540 Del Skrevet 25. januar Granneman82 skrev (3 timer siden): Sminker meg så og si aldri, så jeg har styggedag hver dag jeg da🤣🤣🤣 Hun snakker som et barn som går i barnehagen 😄 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå