Granneman82 Skrevet 27. november 2024 #461 Del Skrevet 27. november 2024 (endret) . Endret 27. november 2024 av Granneman82 Tastefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 27. november 2024 #462 Del Skrevet 27. november 2024 (endret) . Endret 27. november 2024 av Granneman82 Tastefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 27. november 2024 #463 Del Skrevet 27. november 2024 Tripptrapp1 skrev (7 timer siden): Nei, hvorfor skal du det egentlig? Hvorfor føler du behovet for å snakke ned andres kropp eller valg av klær? Hva er det du føler at disse kommentarene bidrar med utenom å trykke ned andre? Nå var det ikke jeg som skrev den opprinnelige kommentaren, jeg bare ytret min mening om temaet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 27. november 2024 #464 Del Skrevet 27. november 2024 (endret) Klump skrev (2 timer siden): Nå var det ikke jeg som skrev den opprinnelige kommentaren, jeg bare ytret min mening om temaet. Siden meningen din tydeligvis er å forsvare at det er helt greit å kommentere negativt om andres kropper, så er det legitimt å stille deg disse spørsmålene. At det ikke var du som postet bildet i utgangspunktet spiller ingen rolle. Du støtter og forsvarer det @Granneman82 delte. Så kom gjerne med tilsvar på hvorfor du syns at «det må være lov» å komme med slike kommentarer. Endret 27. november 2024 av Tripptrapp1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 27. november 2024 #465 Del Skrevet 27. november 2024 Katten89 skrev (På 17.11.2024 den 18.23): Tenk å bruke så mange ord på å si ingenting 😄 Ahh, endelig noen som greide å sette eksakte ord på hva jeg tenkte når jeg hadde kastet vekk ytterligere 2 minutter av livet på del 7. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet 28. november 2024 #466 Del Skrevet 28. november 2024 Måtte faktisk opprette en bruker her for å spørre hvorfor i huleste denne dama fortsatt er "aktuell". I utforsk på snapchat får jeg opp diverse influensere, jeg trykker noen ganger gjennom ukritisk og hun her kommer opp gang på gang. Det er grining, det er de samme bildene av kropp om igjen og om igjen, bilder av kjæresten i bar overkropp, ting hun skal fortelle men forstår ikke helt hva hun vil frem til. Det kan da umulig være sunt å følge noen som oppfører seg slik. OG DE GRIMASENE!!! Hvorfor er det ingen som sier ifra!? Hadde en venninne eller noen jeg kjenner holdt på slik hadde jeg så langt det lar seg gjøre prøvd å si på en fin måte at det ser dust ut. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 28. november 2024 #467 Del Skrevet 28. november 2024 Nådeløs skrev (3 timer siden): Måtte faktisk opprette en bruker her for å spørre hvorfor i huleste denne dama fortsatt er "aktuell". I utforsk på snapchat får jeg opp diverse influensere, jeg trykker noen ganger gjennom ukritisk og hun her kommer opp gang på gang. Det er grining, det er de samme bildene av kropp om igjen og om igjen, bilder av kjæresten i bar overkropp, ting hun skal fortelle men forstår ikke helt hva hun vil frem til. Det kan da umulig være sunt å følge noen som oppfører seg slik. OG DE GRIMASENE!!! Hvorfor er det ingen som sier ifra!? Hadde en venninne eller noen jeg kjenner holdt på slik hadde jeg så langt det lar seg gjøre prøvd å si på en fin måte at det ser dust ut. Ja, det er så forferdelig flaut å se på at jeg mangler ord! Men fansen hennes støtter opp! 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 28. november 2024 #468 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg skjønner virkelig ikke hvordan tanken hennes om at grining skal inspirere noen til å føle seg bedre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 28. november 2024 #469 Del Skrevet 28. november 2024 mereo skrev (4 timer siden): Jeg skjønner virkelig ikke hvordan tanken hennes om at grining skal inspirere noen til å føle seg bedre? Motivasjonen er gjerne at det er bra å vise følgerne/samfunnet at alt ikke er topp hele tiden, at det er lov til å grine, lov til å være trist, lov å føle seg ubrukelig. Og det ér jo i og for seg positivt at influensere viser at livet har sine opp og nedturer for dem også, hvis det kan føre til en slags normalisering av følelser som alle kjenner på innimellom. Heller det enn de som fortsatt maler et bilde av et perfekt liv, slik som den avdanka bloggeren Fotballfrue aka Caroline Berg Eriksen. Meeeen, når den samme influenceren sitter og filmer seg selv mens hun strigråter foran kamera nærmest rutinemessig, så bikker det bare over til å bli fake og cringe. Og der har Martine vært en stund. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 28. november 2024 #470 Del Skrevet 28. november 2024 Tripptrapp1 skrev (16 minutter siden): Motivasjonen er gjerne at det er bra å vise følgerne/samfunnet at alt ikke er topp hele tiden, at det er lov til å grine, lov til å være trist, lov å føle seg ubrukelig. Og det ér jo i og for seg positivt at influensere viser at livet har sine opp og nedturer for dem også, hvis det kan føre til en slags normalisering av følelser som alle kjenner på innimellom. Heller det enn de som fortsatt maler et bilde av et perfekt liv, slik som den avdanka bloggeren Fotballfrue aka Caroline Berg Eriksen. Meeeen, når den samme influenceren sitter og filmer seg selv mens hun strigråter foran kamera nærmest rutinemessig, så bikker det bare over til å bli fake og cringe. Og der har Martine vært en stund. Jo da, ser poenget - men det drukner i tårer…. (Klarte ikke å la vær! Sorry!!!) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 28. november 2024 #471 Del Skrevet 28. november 2024 mereo skrev (2 minutter siden): Jo da, ser poenget - men det drukner i tårer…. (Klarte ikke å la vær! Sorry!!!) Helt enig med deg, altså. Måten MH bruker dette virkemiddelet er too much, og da får det (i alle fall for min del) motsatt effekt av det av det hun ønsker seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 28. november 2024 #472 Del Skrevet 28. november 2024 Tripptrapp1 skrev (2 minutter siden): Helt enig med deg, altså. Måten MH bruker dette virkemiddelet er too much, og da får det (i alle fall for min del) motsatt effekt av det av det hun ønsker seg. Jeg tenker det hadde vært mer fornuftig å si «jeg har en dårlig dag» og logget av! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 13. desember 2024 #473 Del Skrevet 13. desember 2024 Hva er det hun har brukt 85 000kr på som attpåtil får henne til å gråte? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 16. desember 2024 #474 Del Skrevet 16. desember 2024 Klump skrev (På 13.12.2024 den 21.55): Hva er det hun har brukt 85 000kr på som attpåtil får henne til å gråte? En basketballkamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 16. desember 2024 #475 Del Skrevet 16. desember 2024 Enda en «influenser» som kaster seg på «jeg har brukt ville summer» trenden. Helt forkastelig at enkelte må strekke seg så langt for å få noen ekstra klikk. Ikke i mine villeste fantasier hadde det vært naturlig for meg å snakke om hvor mye jeg har betalt for ditten og datten. Hva er formålet, egentlig? Er det å vise at de har råd, er det status? Er det skryt? Forstår ikke. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 17. desember 2024 #476 Del Skrevet 17. desember 2024 Prøver Martine Halvorsen å være som a la Vegard Harm i måten hun prater og «gjør seg til på»? I såfall foretrekker jeg Vegard Harm 10/10🙈👍 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 17. desember 2024 #477 Del Skrevet 17. desember 2024 irevin skrev (2 timer siden): Prøver Martine Halvorsen å være som a la Vegard Harm i måten hun prater og «gjør seg til på»? I såfall foretrekker jeg Vegard Harm 10/10🙈👍 Orker ikke å se på henne lenger av den grunn, i tillegg til mye annet. Med akk det det veier tyngst. Helt idiotisk å se på… 🤯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 19. desember 2024 #478 Del Skrevet 19. desember 2024 Er hun gravid? Eller er det en oppsummering av «livets opp og nedturer» og testen er fra da hun var sammen med eksen? Hvis det er tilfelle så er det jo litt rart ….🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 19. desember 2024 #479 Del Skrevet 19. desember 2024 Gakkepus skrev (3 timer siden): Er hun gravid? Eller er det en oppsummering av «livets opp og nedturer» og testen er fra da hun var sammen med eksen? Hvis det er tilfelle så er det jo litt rart ….🙃 Det virker som hun vil vi skal spekulere i det. Hun har gjort det før, med thumbnails der hun holder seg over magen på en sånn "jeg er gravid"-måte, for så å beklage seg over at "alle" spekulerer i om hun er gravid når hun bare viser en oppblåst mage pga endometriose. #fåmeroppmerksomhet 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 19. desember 2024 #480 Del Skrevet 19. desember 2024 Svartfugl skrev (3 timer siden): Det virker som hun vil vi skal spekulere i det. Hun har gjort det før, med thumbnails der hun holder seg over magen på en sånn "jeg er gravid"-måte, for så å beklage seg over at "alle" spekulerer i om hun er gravid når hun bare viser en oppblåst mage pga endometriose. #fåmeroppmerksomhet Hun er så ufattelig nørd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå