Gå til innhold

Martine Halvorsen

linneam

Anbefalte innlegg

Karpe skrev (5 timer siden):

Den innspilte stemmen tror jeg hun elsker å høre. Elsker nok å spille det inn også. Så sterkt ønske om å inspirere…. men for meg virker det som et stort sosialt avvik. At hun ikke forstår hvor dumt dette blir for vanlige oppegående mennesker. Og behovet for å spille det inn??? Er noe storhetskompleks likevel selv om hun «lover at hun aldri har hatt tro på seg selv» osv, men det skal være interessant for oss å høre rælet der om og om igjen?😂 

«Meg, meg, meg». Så stor del av hverdagen handler om MEG. Folk må forstå MEG. Meg, meg, meg, men jeg vil være ydmyk og du må også elske deg selv osv. spise. 

skal ikke være cocky her men tror jeg har en normal psyke og bra i hverdagen fordi jeg har normalt fokus på meg selv. Mye av fokuset mitt ligger på andre. Ikke bare fremme MEG MEG MEG. Hun ønsker så mye men snubler ekstremt på veien. Troverdig neppe

Ja , det er dette som er, hun har kun seg selv i fokus. skriker etter oppmerksomhet , «JEG JEG JEG» hele tiden.. og ikke måte på hvor tøft livet hennes er , gråte mange ganger i uken fordi hun går igjennom det tøffeste man kan oppleve ifølge henne selv.. 

Det er livets gang å gå igjennom livet med opp og nedturer. Virker som hun tror hun er:

- den eneste i verden som har gått igjennom en skilsmisse

- eneste i verden som har flyttet flere ganger 

- eneste i verden som har levd et liv som ikke har kontorjobb 08-16 

- eneste i verden som har hatt celleforandringer 

- eneste i verden som har tøffe dager 

- eneste i verden som har deltatt på et skirenn med forkjølelse 

- eneste i verden som har operert nesen

- eneste i verden som har psykiske knekker 

osv osv osv…

Sannheten er at alle mennesker opplever motgang i livet , men virker som for henne at det er så altoppslukende at det skal snakkes og gråtes over for i flere år. 
Tror ikke livet blir så enkelt når man alltid skal fokusere på hvor j#%%* tøft livet er hele tiden. 
og for all del, ikke glem å notere inn i lifesum det du spiser :) 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Istedenfor 7 deler eller hva det var, hvor intet er nytt og alt er hørt før, kunne hun oppsummert det på en enkel måte med ett ord; LIVET! 
Og lenge leve dobbeltmoralen når alt er så «vanskelig» og hvor hun selv sier at hun velger å være influencer for seg selv….Begriper ikke det behovet for å utlevere seg for kreti og pleti jeg ETTER at man har stått fram som noe helt annet. Elsk deg sjæl og sykt ærlig meg en viss plass

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var egentlig sannheten gjennom de snuttene? Skjønner ikke bæret... 

"Dette har jeg ikke delt før".. delt hva?

"klar til å fortelle" .. fortelle hva? 

Hæ?? 🤣

Endret av Kratt_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste syke her er hennes evne til å sykeliggjøre absolutt alt.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokuserer heller ikke på positive egenskaper hos partner- kun seksualisering der! Abs, kropp

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gipetto skrev (2 timer siden):

Men hva skulle hun egentlig si? Hva var poenget i alle de videoene?

Jeg tror hele poenget var å fremheve seg selv, få masse oppmerksomhet, lage mange ekstra grimaser og grine enda litt mer. «Meg, meg, meg!»

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (På 19.11.2024 den 15.45):

Men hva skulle hun egentlig si? Hva var poenget i alle de videoene?

hun kom vel ikke frem til noe annet poeng enn at livet ér livet. brudd skjer, tårer felles, og man går videre. Men det er vel gammelt nytt? Hovedoverskiften var «jeg vil fortelle», men fortalte jo ingenting til syvende og sist. 

Sophie1988 skrev (På 19.11.2024 den 18.30):

Jeg tror hele poenget var å fremheve seg selv, få masse oppmerksomhet, lage mange ekstra grimaser og grine enda litt mer. «Meg, meg, meg!»

Martine har påtatt seg av rolle av en pseduococh som har som mål å fortelle om livets bølger og daler. Hun forsøker å normalisere det som ér normalt. Jeg kan tenke meg at innholdet ikke er treffende for de som er i slutten av tyveåra eller har bikka 30. Jeg tror Martine er veldig usikker på seg selv, og det skinner igjennom - innholdet hennes er lite overbevisende (selv om hun legger ut videosnutter/bilder av seg selv hvor hun gråter og er helt oppløst). Jeg er lei av alle de influensere på liv og død skal dra frem mental helse og gjøre et stort nummer ut av det, og bruke det til sitt content. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus skrev (23 timer siden):

hun kom vel ikke frem til noe annet poeng enn at livet ér livet. brudd skjer, tårer felles, og man går videre. Men det er vel gammelt nytt? Hovedoverskiften var «jeg vil fortelle», men fortalte jo ingenting til syvende og sist. 

Martine har påtatt seg av rolle av en pseduococh som har som mål å fortelle om livets bølger og daler. Hun forsøker å normalisere det som ér normalt. Jeg kan tenke meg at innholdet ikke er treffende for de som er i slutten av tyveåra eller har bikka 30. Jeg tror Martine er veldig usikker på seg selv, og det skinner igjennom - innholdet hennes er lite overbevisende (selv om hun legger ut videosnutter/bilder av seg selv hvor hun gråter og er helt oppløst). Jeg er lei av alle de influensere på liv og død skal dra frem mental helse og gjøre et stort nummer ut av det, og bruke det til sitt content. 

De fleste av oss som har en mental helse på nivå med en skraphaug (føles sånn av og til!) sitter definitivt ikke å griner på snap til familie og venner om hvor dritt ting er.
Vi har vel nok med å prøve å finne fotfeste og stable oss opp på beina igjen. 

Men det gjør de fleste influensere som sliter med det ene og det andre. Og for all del, fint med åpenhet - men ikke på den måten de smører det ut over some!

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på snap at hun var skuffet over å ikke være nominert til Vixen, hvor hun sier det er mye jobb og skape innhold og engasjement og at det hadde vært hyggelig å bli satt pris på.

Kanskje på tide å innse at grining, trening, grining, sminking, grining, blomelle, grining, «endo», grinlng, ærlig/ikke ærlig, trutmunn, grinlng, «jålær meg», grining, osv ikke er særlig inspirerende….

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

irevin skrev (1 minutt siden):

Så på snap at hun var skuffet over å ikke være nominert til Vixen, hvor hun sier det er mye jobb og skape innhold og engasjement og at det hadde vært hyggelig å bli satt pris på.

Kanskje på tide å innse at grining, trening, grining, sminking, grining, blomelle, grining, «endo», grinlng, ærlig/ikke ærlig, trutmunn, grinlng, «jålær meg», grining, osv ikke er særlig inspirerende….

Hun inspirerer kun til avfølgning 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at det kan ha vært dalende mengde tilhengere i det siste, da det har vært konkurranse med både dior smykke og andre ting.

Sånt det kan lukte litt desperasjon av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (På 24.11.2024 den 9.40):

Jeg avfulgte henne (igjen😅) for ikke lenge siden. Da hadde jeg gitt det nok en sjanse. For det er som du sier: Det er lite «ekte» innhold. Det går på repeat, og det som repeteres er ikke en gang inspirerende, men sånn blir det gjerne når man ikke har hverken utdanning(?) eller et brennende engasjement for noe som helst? Hva skal man poste om da? Profilen hennes fremstår for meg bare som overfladisk og påtatt drit fra det tilsynelatende knalltøffe livet som influencer, ispedd annonser fra hvem som helst som er villig til å betale for det. For min del har hun null kred som annonsør. Alt er jo syyykt bra produkter. Jeg kan virkelig ikke forstå at det liksom skal være så krevende å skape repetitivt innhold av så elendig kvalitet. Jeg kan heller ikke forstå at det regnes som en fulltidsjobb.

mereo skrev (På 24.11.2024 den 9.42):

Hun inspirerer kun til avfølgning 🙈

Hahaha! Nå lo jeg høyt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Granneman82 skrev (2 timer siden):

Screenshot_20241126_215221_Discord.thumb.jpg.4f3c508ba14b995fb5a4fd1491ad4b83.jpg

Ja..... dette var jo flott reklame for Martines kleskolleksjon........🤯🤯🤯

Bodyshaming kan du holde deg for god for.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (54 minutter siden):

Bodyshaming kan du holde deg for god for.

Det finnes kjoler for alle størrelser og alle fasonger. Det må være lov å påpeke at det i dette tilfellet var et svært lite flatterende antrekk til den type kropp. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (27 minutter siden):

Det finnes kjoler for alle størrelser og alle fasonger. Det må være lov å påpeke at det i dette tilfellet var et svært lite flatterende antrekk til den type kropp. 

Nei, hvorfor skal du det egentlig? Hvorfor føler du behovet for å snakke ned andres kropp eller valg av klær? Hva er det du føler at disse kommentarene bidrar med utenom å trykke ned andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...