Gå til innhold

Martine Halvorsen

linneam

Anbefalte innlegg

Klump skrev (20 timer siden):

Likte henne litt i starten, men nå skjønner jeg ikke helt hva hun har å komme med. Latterlige overskrifter på snap hvor hun liksom skal «avsløre» og fortelle, men det er bare svada fra ende til annen. Har sluttet å følge. Gjesp🥱

Mye av det hun hadde å komme med tidligere var i teorien bra, men når man fremmer «elsk deg skæl» samtidig som man skal logge hva man spiser i lifesum - ja da blir dobbelt moralen høy. Og fallhøyden deretter.

Endret av mereo
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry om noen har nevnt det allerede, men nå har jeg bestemt meg for å avfølge og skjule innholdet hennes på Tiktok, Insta og Snapchat! Orker ikke mer av hvordan hun alltid skal bruke clickbaits. Velger bevisst å dele at hun gråter og en overskrift med «Jeg har aldri vært så ærlig»

«Jeg må avsløre noe»

«Dette er det mest personlige jeg har delt»

«Avslører…💔»

Altså hvor mye skal hun påvirke følgerene sine? Jeg vet det er en taktikk, som åpenbart funker. Syns bare der virker så kynisk, utspekulert og ubehagelig, for dette har hun drevet med fra start. Skal liksom få det til å virke som hun er en venn og skal dele noe skikkelig personlig. Dette skjer jo to ganger i uken!!!

Temaene som går igjen i disse «avsløringene» er enten om endometriose-smerter/operasjon (IKKE AT DET IKKE ER VIKTIG, men its a pattern), kjærestelivet, ikke følt seg bra på en stund, MEN alt blir bedre med en «To-do list» der man skriver

- Drikk vann

- Spis

- Lukt på en blomst

- Gå 10.000 skritt

IMG_1044.jpeg

IMG_1045.jpeg

Endret av tyren56
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyren56 skrev (5 minutter siden):

Sorry om noen har nevnt det allerede, men nå har jeg bestemt meg for å avfølge og skjule innholdet hennes på Tiktok, Insta og Snapchat! Orker ikke mer av hvordan hun alltid skal bruke clickbaits. Velger bevisst å dele at hun gråter og en overskrift med «Jeg har aldri vært så ærlig»

«Jeg må avsløre noe»

«Dette er det mest personlige jeg har delt»

«Avslører…💔»

Altså hvor mye skal hun påvirke følgerene sine? Jeg vet det er en taktikk, som åpenbart funker. Syns bare der virker så kynisk, utspekulert og ubehagelig, for dette har hun drevet med fra start. Skal liksom få det til å virke som hun er en venn og skal dele noe skikkelig personlig. Dette skjer jo to ganger i uken!!!

Temaene som går igjen i disse «avsløringene» er enten om endometriose-smerter/operasjon (IKKE AT DET IKKE ER VIKTIG, men its a pattern), kjærestelivet, ikke følt seg bra på en stund, MEN alt blir bedre med en «To-do list» der man skriver

- Drikk vann

- Spis

- Lukt på en blomst

- Gå 10.000 skritt

Hun er i godt selskap av flere andre influensere. Men har ikke denne billige strategien utspilt sin rolle? Hun roper jo ulv, ulv annenhver uke uten at det egentlig er noe som helst. Det er click-baites om avsløringer som egentlig ikke er avsløringer, og den evinnelige griningen i monitor på repeat. Jeg scroller forbi, trykker det vekk. Det blir litt «Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me». Kan ikke skjønne at folk gidder å bruke tiden sin på slike billige triks. Hvis «avsløringen» faktisk hadde vært noe å merke seg, så hadde Dagbladet plukket det opp og man kunne lest om det der. Journalistene der får i det minste betalt for å se gjennom skiten hun (og andre influensere) kaller innhold.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Hun er i godt selskap av flere andre influensere. Men har ikke denne billige strategien utspilt sin rolle? Hun roper jo ulv, ulv annenhver uke uten at det egentlig er noe som helst. Det er click-baites om avsløringer som egentlig ikke er avsløringer, og den evinnelige griningen i monitor på repeat. Jeg scroller forbi, trykker det vekk. Det blir litt «Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me». Kan ikke skjønne at folk gidder å bruke tiden sin på slike billige triks. Hvis «avsløringen» faktisk hadde vært noe å merke seg, så hadde Dagbladet plukket det opp og man kunne lest om det der. Journalistene der får i det minste betalt for å se gjennom skiten hun (og andre influensere) kaller innhold.

Skjønner ikke hvordan hun fortsatt har en følgerbase

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karpe skrev (26 minutter siden):

Husk kroppen fortjener mat idag også osv 

Ja guri, det er viktig å bli påminnet det lissom! 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karpe skrev (3 timer siden):

Husk kroppen fortjener mat idag også osv 

Bare ikke glem å logge det du spiser i Lifesum… 😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnug skrev (10 timer siden):

Bare ikke glem å logge det du spiser i Lifesum… 😉

MESTERVERKET fortjener mat spesielt etter å ha KICKET ASS…😵‍💫😵‍💫Avfølger dette «spetakkelet» her. Som de fleste andre influencere, så går det på repeat🥱🥱🥱🥱🥱😴😴😴💤💤💤💤Minner meg om kontoen til CBE. Samme innhold HVER DAG ! Opp, trene, noe «matgreier», «jobb», sminke,  og ett eller annet innholdsløst som «jeg har kjøpt en ny, grønn plante», og repeat……

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...