Gå til innhold

Martine Halvorsen


linneam

Anbefalte innlegg

Forstår hun er influencer, men hva er greia med å filme seg selv gråte eller hyl gråte? Personlig kunne jeg aldri tatt opp et kamera å tatt bilde eller filmet meg selv hulke.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vålull skrev (2 timer siden):

Forstår hun er influencer, men hva er greia med å filme seg selv gråte eller hyl gråte? Personlig kunne jeg aldri tatt opp et kamera å tatt bilde eller filmet meg selv hulke.

Jeg synes det er fint at hun viser sine sårbare sider, men stusser litt over intensjonen. Jeg har alltid vært en fan av Martine Halvorsen, men synes hun dessverre er på vei til å bli noe annet en det hun engang var. Det gjelder både fysisk og psykisk... Føler hun er på vei til å miste seg selv litt, dessverre. Hun selv vil nok påstå at hun har funnet seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålull skrev (11 timer siden):

Forstår hun er influencer, men hva er greia med å filme seg selv gråte eller hyl gråte? Personlig kunne jeg aldri tatt opp et kamera å tatt bilde eller filmet meg selv hulke.

Positivt at influencere viser at livet ikke alltid er en dans på roser for dem heller, men slik hun holder på er det for min del begynt å bli rene parodien. Hun sitter jo «sårbar» og strigråter foran mobilkameraet, mens  hun i neste post er superchill og gir inntrykk av å «eie hele verden»? Og denne vanvittige berg- og dalbanen av følelser går hun gjennom minst en gang i uken, virker det som? Det er ikke normalt, og for meg blir det bare fake og tilgjort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Karpe skrev (5 timer siden):

Får krampe av snappen hennes idag. Dama er jo ikke riktig skrudd sammen. 

…men du fortsetter å se den, slik at hun kan influense videre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen, de derre jævla grimasene.........ser jo helt merkelig ut🫣🫣🫣🤯🤯🤯😵‍💫

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte henne så godt før. Nå er alt så krampaktig og meg, meg, meg. Veldig synd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan forklare HVA hun egentlig surter så for? Har forstått at hun er deprimert - men hva er egentlig grunnen?

Har jo vært sånn der i mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...