Queen19 Skrevet 31. mai #321 Del Skrevet 31. mai Tripptrapp1 skrev (48 minutter siden): Ut i fra de bildene jeg scrollet forbi av han i feeden til Martine, så tenker jeg at det greit kan fastslås at han er av det kjekkere slaget ut i fra «universelle parameter». Hvem han er, eller om han ser ut i virkeligheten slik som på de flatterende bildene hun postet, aner jeg dog ingenting om. Ja, det er selvsagt din subjektive mening. Selv kan jeg se at han er kjekk, men ikke over gjennomsnittet av hvilken som helst annen mann 🤷🏼♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 31. mai #322 Del Skrevet 31. mai Queen19 skrev (2 timer siden): Ja, det er selvsagt din subjektive mening. Selv kan jeg se at han er kjekk, men ikke over gjennomsnittet av hvilken som helst annen mann 🤷🏼♀️ Han er ikke stygg, men det kjekkeste med han (i mine øyne) er fra halsen og ned. Jeg syns eksen hennes var kjekkere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 1. juni #323 Del Skrevet 1. juni Ja, eksen var kjekk og mer «mannemann».. han nye kjæresten er mer feminin og jålete 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 4. juni #324 Del Skrevet 4. juni Smaken er som baken, og godt er det! Tenk hvor kjedelig verden hadde vært om vi alle fant de samme menneskene attraktive. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 4. juni #325 Del Skrevet 4. juni powerpuffen skrev (4 minutter siden): Smaken er som baken, og godt er det! Tenk hvor kjedelig verden hadde vært om vi alle fant de samme menneskene attraktive. Hadde vært kaotisk og trist 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smock Skrevet 4. juni #326 Del Skrevet 4. juni Ennovy skrev (På 27.5.2024 den 20.48): Unnskyld meg, men blomelle eller hva klesmerket hennes heter, er det kjipeste jeg har sett? Hva er så sykt spennende med.den serien? Vanlig Basic klær i Basic farger, i Basic størrelser! Får kjøpt 3xl på cubus, de å satser på basic klær i nøytrale farger! De aller fleste jeg kjenner som er plus size, ville aldri livet gått med den stroppekjolen f.eks? "Its your time to blossom" veel, ikke mye blomstring her i gården av de klærne der! Veldig enig! Faktisk ganske så uflatterende på veldig mange kroppstyper og fasonger! Spesielt kjolene/skjørtene fremhever jo HELT feile kroppsdeler på de fleste av de modellene de bruker i reklamesammenheng. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 7. juni #327 Del Skrevet 7. juni Queen19 skrev (På 31.5.2024 den 8.22): Her kom du med et fint bidrag til diskusjonen.. Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kmff20 Skrevet 7. juni #328 Del Skrevet 7. juni Hun virker veldig glad og forelsket for tiden, men jeg syns det er litt kleint med disse meget lettkledde bildene av kjæresten🙈 enig med dere over at disse kjolene er ganske lite flatterende for mange, de fremhever jo gjerne de tingene man heller ville ha dekket til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 7. juni #329 Del Skrevet 7. juni Kmff20 skrev (5 timer siden): Hun virker veldig glad og forelsket for tiden, men jeg syns det er litt kleint med disse meget lettkledde bildene av kjæresten🙈 enig med dere over at disse kjolene er ganske lite flatterende for mange, de fremhever jo gjerne de tingene man heller ville ha dekket til. Det er mye som er kleint som kommer fra den kanten 🫣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 9. juni #330 Del Skrevet 9. juni Jeg orker ikke se disse menneskene i media lenger. Hun her har ikke en gang fullført videregående??? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 10. juni #331 Del Skrevet 10. juni Ebbeliten skrev (12 timer siden): Jeg orker ikke se disse menneskene i media lenger. Hun her har ikke en gang fullført videregående??? Det hadde egentlig vært litt fascinerende å sett statistikk på utdanningsnivået til influensere. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 10. juni #332 Del Skrevet 10. juni mereo skrev (På 7.6.2024 den 14.43): Det er mye som er kleint som kommer fra den kanten 🫣 🤣🤣🤣🤣 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 10. juni #333 Del Skrevet 10. juni Vitulina skrev (29 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈 Det er jo sant! Lurer oppriktig på hva mine nærmeste hadde tenkt om jeg sendte de grinesnap hist og pist, da ikke en snap - men serier med grining. Det blir bare for mye og for kleint. 🫣🤣 (Jada, folk må få grine, men det trenger ikke å være en offentlig greie!) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 10. juni #334 Del Skrevet 10. juni mereo skrev (18 minutter siden): Det er jo sant! Lurer oppriktig på hva mine nærmeste hadde tenkt om jeg sendte de grinesnap hist og pist, da ikke en snap - men serier med grining. Det blir bare for mye og for kleint. 🫣🤣 (Jada, folk må få grine, men det trenger ikke å være en offentlig greie!) Helt enig. Influensere tror de influenser, men det er mer putetv og enkel underholdning for oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 13. juni #335 Del Skrevet 13. juni Litt artig når hun prater om FOMO, det er jo henne selv som har fomo over å ikke ha bli innvitert på ELLE sin store sommerfest. Mulig det ikke er så gøy å være på et event for influensere som ikke ble innvitert på Elle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 14. juni #336 Del Skrevet 14. juni Julemarsipan skrev (17 timer siden): Litt artig når hun prater om FOMO, det er jo henne selv som har fomo over å ikke ha bli innvitert på ELLE sin store sommerfest. Mulig det ikke er så gøy å være på et event for influensere som ikke ble innvitert på Elle. Synes egentlig bare hun fremsto full 🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 14. juni #337 Del Skrevet 14. juni (endret) Ebbeliten skrev (På 10.6.2024 den 1.40): Jeg orker ikke se disse menneskene i media lenger. Hun her har ikke en gang fullført videregående??? Jeg tror ikke jeg heller hadde giddet det hvis jeg allerede hadde kommet til et punkt hvor jeg tjente millioner ved å knipse bilder med telefonen. Jeg svømmer i en studiegjeld disse influencerne sikkert kunne betalt ned på et par år, og jeg tjener bare en brøkdel. Det som er synd da, er hvordan unge blir påvirket til å tro at dette er det "normale livet". At man tjener mest penger og får oppleve mest, bare man lykkes som influencer. Som om det er noe å hige etter. Det har jeg generelt irritert meg over, at vi "vanlige dødelige" selvsagt skal ha tid til alt. Særlig på coaching-influencere. Som tror at jeg etter 10-11 kanskje noen ganger 12 timer ute av døren både har ork, lyst og energi til å dra rett på Sats for å løfte vekter. Nei. Jaja, det ble et lite sidesprang, men... Endret 14. juni av powerpuffen 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 15. juni #338 Del Skrevet 15. juni powerpuffen skrev (8 timer siden): Jeg tror ikke jeg heller hadde giddet det hvis jeg allerede hadde kommet til et punkt hvor jeg tjente millioner ved å knipse bilder med telefonen. Jeg svømmer i en studiegjeld disse influencerne sikkert kunne betalt ned på et par år, og jeg tjener bare en brøkdel. Det som er synd da, er hvordan unge blir påvirket til å tro at dette er det "normale livet". At man tjener mest penger og får oppleve mest, bare man lykkes som influencer. Som om det er noe å hige etter. Det har jeg generelt irritert meg over, at vi "vanlige dødelige" selvsagt skal ha tid til alt. Særlig på coaching-influencere. Som tror at jeg etter 10-11 kanskje noen ganger 12 timer ute av døren både har ork, lyst og energi til å dra rett på Sats for å løfte vekter. Nei. Jaja, det ble et lite sidesprang, men... De eneste folka som har tid til alt er jo influensere, fordi de styrer sin egen hverdag og kan prioritere det de helst har lyst til. Vi andre vi må ta til takke med de 24 timene vi gjerne skulle ønske det var fler av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 15. juni #339 Del Skrevet 15. juni powerpuffen skrev (På 14.6.2024 den 22.30): Jeg tror ikke jeg heller hadde giddet det hvis jeg allerede hadde kommet til et punkt hvor jeg tjente millioner ved å knipse bilder med telefonen. Jeg svømmer i en studiegjeld disse influencerne sikkert kunne betalt ned på et par år, og jeg tjener bare en brøkdel. Det som er synd da, er hvordan unge blir påvirket til å tro at dette er det "normale livet". At man tjener mest penger og får oppleve mest, bare man lykkes som influencer. Som om det er noe å hige etter. Det har jeg generelt irritert meg over, at vi "vanlige dødelige" selvsagt skal ha tid til alt. Særlig på coaching-influencere. Som tror at jeg etter 10-11 kanskje noen ganger 12 timer ute av døren både har ork, lyst og energi til å dra rett på Sats for å løfte vekter. Nei. Jaja, det ble et lite sidesprang, men... Dette er jo et menneske som droppet ut av skolegangen for å bli influencer... Jeg jobber så jævlig hardt for å unngå å bli influencet av mennesker som ikke har NOE annet å vise til i livet enn å være meningsløs levende markedsføring av drit absolutt ingen egentlig har bruk for. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 21. juni #340 Del Skrevet 21. juni Ebbeliten skrev (På 15.6.2024 den 22.57): Dette er jo et menneske som droppet ut av skolegangen for å bli influencer... Jeg jobber så jævlig hardt for å unngå å bli influencet av mennesker som ikke har NOE annet å vise til i livet enn å være meningsløs levende markedsføring av drit absolutt ingen egentlig har bruk for. Samme her. Og jobber jævlig hardt for at min datter på 12 år skal unngå å bli influecet i årene fremover av personer som viser en hverdag det ikke er mulig å sammenligne seg med. Trening, trutmunn (blir for dumt når hun fronter at alt skal være så forbanna normalt», reklame og events…! Influencere i denne gata (som det er mange av) burde forbys snart. De har INGENTING å fare med annet enn et krampeaktig liv som virker uten mening. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå