Moongirl Skrevet 14. mars #261 Del Skrevet 14. mars Ramlet innom på utforsk.....ja, det var bare annonser laget så kunstig og null troverdighet med poseringer...slitsom.....fikk ikke lyst å henge der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 14. mars #262 Del Skrevet 14. mars Begynte å høre et intervju med henne i podcasten til Morten Ramm (Må på behandling) Herreguuud for et slitsomt irriterende menneske. Jeg måtte bare skru av halvveis. Greide ikke mer. "På en måte" "Holdt jeg på og si" med en ekstremt slitsom stemme hver - eneste - setning. Er det dette som er forbildet til enkelte her? Ikke rart Norge er som det er. 🥲 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 14. mars #263 Del Skrevet 14. mars Fant80 skrev (2 minutter siden): Begynte å høre et intervju med henne i podcasten til Morten Ramm (Må på behandling) Herreguuud for et slitsomt irriterende menneske. Jeg måtte bare skru av halvveis. Greide ikke mer. "På en måte" "Holdt jeg på og si" med en ekstremt slitsom stemme hver - eneste - setning. Er det dette som er forbildet til enkelte her? Ikke rart Norge er som det er. 🥲 Stemmen hennes er veldig tilgjort, er utrolig slitsomt å høre på. Er mye bedre de få gangene hun faktisk snakker med den stemmen hun har, uten å gjøre den barnlig og "søt". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 15. mars #264 Del Skrevet 15. mars Queen19 skrev (18 timer siden): Stemmen hennes er veldig tilgjort, er utrolig slitsomt å høre på. Er mye bedre de få gangene hun faktisk snakker med den stemmen hun har, uten å gjøre den barnlig og "søt". De få glimtene man får av henne hvor hun ikke vrenger fjeset eller stemmen, så er hun faktisk «spiselig». Men dessverre drukner hun «lik deg sjæl»-opplegget sitt i en dobbelt moral full av reklame. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 15. mars #265 Del Skrevet 15. mars 4 hours ago, mereo said: De få glimtene man får av henne hvor hun ikke vrenger fjeset eller stemmen, så er hun faktisk «spiselig». Men dessverre drukner hun «lik deg sjæl»-opplegget sitt i en dobbelt moral full av reklame. Liker best når hun er seg selv. Tanken bak «lik deg sjæl» er fin den, men Martine drar det for langt, og derfor fremstår det veldig tilgjort. Det er fint at hun viser det folk flest vet, at mennesker har følelser og har rett til å vise følelsene, men jeg får alltid litt frysninger når influencere filmer seg selv når de gråter. Hele opplegget med å rigge opp et kamera, for å så legge det ut på SoMe virker veldig unaturlig for meg. Men hun treffer nok en aldersgruppe som syns at det er givende material. ….og konstante annonser, men det er vel inntekten hennes, da. Forståelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 15. mars #266 Del Skrevet 15. mars Gakkepus skrev (2 timer siden): Liker best når hun er seg selv. Tanken bak «lik deg sjæl» er fin den, men Martine drar det for langt, og derfor fremstår det veldig tilgjort. Det er fint at hun viser det folk flest vet, at mennesker har følelser og har rett til å vise følelsene, men jeg får alltid litt frysninger når influencere filmer seg selv når de gråter. Hele opplegget med å rigge opp et kamera, for å så legge det ut på SoMe virker veldig unaturlig for meg. Men hun treffer nok en aldersgruppe som syns at det er givende material. ….og konstante annonser, men det er vel inntekten hennes, da. Forståelig At det er inntekten - det er forståelig ja. Men det blir en veldig overload av hva og hvilke situasjoner som kan brukes til å få dytta inn (for å bruke hennes ord) ei litta reklame snutt! *etterfulgt av en noe vrengt grimase* Alle gråter vel (de fleste av oss) nå og da, men det er ingenting naturlig med å skulle filme eller dokumentere det på annet vis. Og det er innafor å dele at man har en dårlig dag, men den trenger ikke å inneholde verken tårer eller mer informasjon rundt hvorfor. Men ja, det som faktisk kunne vært en bra «pitch» om å elske seg sjøl blir for ekstremt på prakkende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
«H» Skrevet 27. mars #267 Del Skrevet 27. mars Queen19 skrev (På 3.3.2024 den 18.15): Er det Sondre Sundby, eller har jeg innbilt meg det selv? 😅 Tror ikke det. Her er i allefall et skjermbilde av mann fra en film Martine delte på snap. Han har på helt lik grønn shorts som fyren hun kysset men ikke viste ansikt til bare noen timer tidligere.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S0lstraalen Skrevet 1. april #268 Del Skrevet 1. april Hu har vist han mye frem i dag. Noen som vet hvem han er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 12. april #269 Del Skrevet 12. april Jeg syns Martine er ei søt jente, men hva er den greia med å gjøre seg til med den «munnen» hele tiden? Det blir som en grimase for meg nærmest. Ser bare så «tett ut»🤣. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 12. april #270 Del Skrevet 12. april irevin skrev (4 timer siden): Jeg syns Martine er ei søt jente, men hva er den greia med å gjøre seg til med den «munnen» hele tiden? Det blir som en grimase for meg nærmest. Ser bare så «tett ut»🤣. Går ikke an å ta henne seriøst med alle disse grimasene og krampaktige dansinga med grimaser. For meg fremstår hun usikker på seg selv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLine Skrevet 17. april #271 Del Skrevet 17. april BlåSwix skrev (2 timer siden): Ser de ikke får solgt leiligheten sin: https://www.tv2.no/underholdning/far-ikke-solgt-leiligheten-na-dumper-hun-prisen/16613871/ Ser av Statens kartverk at de har 14 mill i lån på boligen, er jo begrensa hvor mye man kan gå ned i pris også da😅 Selv om de selvsagt kan ha betalt ned masse på lånet. Galskap...at noen orker å leve så dyrt. Spørs hvordan lånet er delt da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. april #272 Del Skrevet 18. april Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smock Skrevet 23. april #273 Del Skrevet 23. april Hva synes dere om Blomelle? Står at hun ville skape noe for kvinner i ulike størrelser, former og fasonger og «som fikk meg til å føle meg bra». Jeg synes derimot samtlige plagg har en passform og et snitt som er utrolig lite flatterende på veldig mange kroppstyper… Litt synd egentlig da jeg synes stoffet virker bra og liker fargene og tanken om gode basisplagg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 23. april #274 Del Skrevet 23. april smock skrev (7 minutter siden): Hva synes dere om Blomelle? Står at hun ville skape noe for kvinner i ulike størrelser, former og fasonger og «som fikk meg til å føle meg bra». Jeg synes derimot samtlige plagg har en passform og et snitt som er utrolig lite flatterende på veldig mange kroppstyper… Litt synd egentlig da jeg synes stoffet virker bra og liker fargene og tanken om gode basisplagg. Skjønner hva du mener, føler flere butikker lager plagg som er uflatterende for tiden. Syns spesielt at den sømmen over og under skuldrene er så langt ut, om det gir mening. Så plaggende får en veldig firkantet form og mye hulrom under armene. Tror de gjør det fordi det er billigere og lettere å sy? Men det ser horribelt ut på min kropp. Merket minner meg litt om Djerf. Syns det var søtt med gul fargen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 24. april #275 Del Skrevet 24. april smock skrev (20 timer siden): Hva synes dere om Blomelle? Står at hun ville skape noe for kvinner i ulike størrelser, former og fasonger og «som fikk meg til å føle meg bra». Jeg synes derimot samtlige plagg har en passform og et snitt som er utrolig lite flatterende på veldig mange kroppstyper… Litt synd egentlig da jeg synes stoffet virker bra og liker fargene og tanken om gode basisplagg. Helt ærlig synes jeg det som er kommet er mindre pent og ikke noe jeg ville lagt pengene mine i. «Kolleksjonen» fremstår for meg som kjedelig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 1. mai #276 Del Skrevet 1. mai mereo skrev (På 24.4.2024 den 17.33): Helt ærlig synes jeg det som er kommet er mindre pent og ikke noe jeg ville lagt pengene mine i. «Kolleksjonen» fremstår for meg som kjedelig. I grunn enig. Likte Martine Halvorsen bedre før, men syns hele dama er blitt så fjollete, rett og slett. Det er den tilgjorte trutmunnen som ser malplassert ut og - ja; syns det hun legger ut er så tilgjort. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 2. mai #277 Del Skrevet 2. mai irevin skrev (8 timer siden): I grunn enig. Likte Martine Halvorsen bedre før, men syns hele dama er blitt så fjollete, rett og slett. Det er den tilgjorte trutmunnen som ser malplassert ut og - ja; syns det hun legger ut er så tilgjort. Hadde vært mer spiselig med å være seg selv, ikke en vrengt utgave av seg selv. Når hun først skulle lage en kleskolleksjon, hvorfor lage noe som ser ut som om det like greit kunne vært fra Cubus og så si at «dette er klær jeg har lett etter i butikker»-eller hva nå enn den «forklaringen» var igjen. I tillegg er jeg skeptisk til å putte penger i lomma på influensere på den måten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 2. mai #278 Del Skrevet 2. mai For meg er hun alt for mye «elsk deg selv» og det orker jeg ikke følge med på. Blir for mye for min del.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 2. mai #279 Del Skrevet 2. mai mumrikk1 skrev (58 minutter siden): For meg er hun alt for mye «elsk deg selv» og det orker jeg ikke følge med på. Blir for mye for min del.. Ideen er god, men den mister effekten i måten det blir gjort på og mengden det gjøres i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nellikpiken Skrevet 2. mai #280 Del Skrevet 2. mai Jeg synes det er litt rart at hun promoterer kleskolleksjonen som inkluderende med størrelser for alle (ikke misforstå, det er kjempebra at ikke størrelsene stopper på XL!), når minste størrelsen er xs og noen av de lave modellene drukner jo i kolleksjonen i den størrelsen. Jeg synes at det skal gå begge veier om man skal promotere noe som svært størrelsesinklusiv. Føler også dette er en mening det ikke er helt lov til å si høyt og jeg har ikke sett noen andre påpeke det i tråden her. Men hva tenker dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå