Gå til innhold

Martine Halvorsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over til noe helt annet. Hun er jo en av deltagerne i denne sesongens "alle mot alle". Hun gjør ikke særlig godt inntrykk akkurat... ikke at man trenger å være så skarp der, men selv rimelig basic ting man er gjennom på barneskolen ser ut til å ha gått henne hus forbi... 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lillelily skrev (13 timer siden):

I dag var det mye greier. Ser sjeldent på, så fort jeg ser reprise fra fem dager siden går jeg ut. Og det skjer jo ofte.

Men til tross for sjeldent faktisk titting, begynner den falske latteren med tunga ut etter hver tredje setning å høres ut som en lyd som er ment å være smertefull å høre på. Det, og "hæ?" hele tiden, hæ? 

Ææææhhhh hva er det denne damen er ute etter egentlig? Er det sympati? Skryt? Hun syter og tyter om det samme HELE tiden. Alt er tragisk og helt forferdelig og ingen på jorda har det såååå fælt og beintøft som henne. Kan ikke de rundt henne en gang for alle fortelle henne hvor heldig hun er?

Lurer på hvordan det kommer til å gå når hun får barna hjem? Blir vel syting og grining uten sidestykke.  Hun evner jo overhodet IKKE å se positivt på noe som helst.

Håper hun får all den hjelpen hun kan få når det gjelder psyken.

Har ikke vært innom henne på en stund, men det er samme greia om igjen og om igjen 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia3 skrev (21 minutter siden):

Ææææhhhh hva er det denne damen er ute etter egentlig? Er det sympati? Skryt? Hun syter og tyter om det samme HELE tiden. Alt er tragisk og helt forferdelig og ingen på jorda har det såååå fælt og beintøft som henne. Kan ikke de rundt henne en gang for alle fortelle henne hvor heldig hun er?

Lurer på hvordan det kommer til å gå når hun får barna hjem? Blir vel syting og grining uten sidestykke.  Hun evner jo overhodet IKKE å se positivt på noe som helst.

Har ikke vært innom henne på en stund, men det er samme greia om igjen og om igjen 

så enig. Og om det er noe positiv så er det jo så INNMARI positivt også, er liksom ingen mellomting...For meg blir det da virkende fake...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia3 skrev (10 timer siden):

Aner ikke! Og skjønner ikke. Oftest skjønner jeg ingenting av poenget hun kan bruke en time på å komme frem til, etter hun har sagt "jeg må fortelle noe" og før hun sier "da vet dere det". Hva, eksakt? Hva sa hun, liksom? Det er bare en evig lang tom prat om ingenting, hele hele tiden! 

I går var hun vel flere ganger inne på at det blir tøft å komme hjem også, og jeg følte det lå opptil flere undertoner der. Vet ikke om hva, men kanskje hun er redd eller usikker for eksempel. Det er lov det, men det var bare noe rart i det hun sa (eller ikke sa). Husker egentlig ikke innholdet lenger heller, for å være ærlig, men husker jeg la merke til noe undertone eller noe hun ikke sa. 

• Liker 3
Skrevet

Også hadde hun tøffa sæ da. Gått på butikken. 

Tøffa meg, jåla meg, trimma meg, og alle de der gnager i både ører, hjerne og mage 🙈

• Liker 8
Skrevet

Når hun filmer seg selv tar hun bevisst frem haken for å få den mer markert. Når hun setter frem kamera for å filme hun og typen, skal kysse på han, le litt ekstra mye, se i kamera. Livet og hverdagen til normale folk er ikke sånn der. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
hurryhurry skrev (29 minutter siden):

Når hun filmer seg selv tar hun bevisst frem haken for å få den mer markert. Når hun setter frem kamera for å filme hun og typen, skal kysse på han, le litt ekstra mye, se i kamera. Livet og hverdagen til normale folk er ikke sånn der. 

Får litt vondt av han samboeren egentlig 🙈 Bare synes hele kroppsspråket hans viser at han synes det er ubehagelig/kleint når hun drar i gang filminga han er på 🫠

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Mitral skrev (3 timer siden):

Får litt vondt av han samboeren egentlig 🙈 Bare synes hele kroppsspråket hans viser at han synes det er ubehagelig/kleint når hun drar i gang filminga han er på 🫠

Synes det virker sånn med de fleste influensere, egentlig. Bak enhver suksessfull influenser, står en brydd og irritert partner. 

• Liker 5
Skrevet
Mitral skrev (På 31.10.2025 den 20.03):

Han er vel voksen nok til å kunne si «jeg ønsker ikke å delta, våre barn skal ikke delta», men det vil nok bety at det klirrer mindre i kassa - så da godtar han det kanskje?🤔 

• Liker 7
Skrevet
mereo skrev (41 minutter siden):

Han er vel voksen nok til å kunne si «jeg ønsker ikke å delta, våre barn skal ikke delta», men det vil nok bety at det klirrer mindre i kassa - så da godtar han det kanskje?🤔 

Han tør nok ikke. Hun får sikkert hysteriske anfall om han sier henne imot. Virker som hun bestemmer alt der i gården

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så i dag at hun var ute av Alle mot alle, pga (husker ikke om hun sier "ekstrem", så godt følger jeg ikke med) svangerskapskvalme. Spoiler for meg som henger mange sesonger bak, men kanskje jeg glemmer at hun er med frem til jeg en regntung, kald dag kommer til riktig sesong. 

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun filmer seg så rart alltid? Hun gjør seg mindre pen og mye større med vilje. 

Screenshot_20251107-143935.png

• Liker 3
Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke.. virker som de er innlagt sykehuset pga forskjølelse og likevel klarer mor å få postet reklame for SINFUL??? Prioriteringene sine det

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Har ikke fulgt henne på flere uker, men dukket opp på snap. Herregud, orka ikke se alt jeg. Det var grimaser, «prøver-være-morsom»., og en har jo hørt alt det samme tidligere….SNORK

• Liker 5
Skrevet
irevin skrev (På 14.11.2025 den 15.40):

Har ikke fulgt henne på flere uker, men dukket opp på snap. Herregud, orka ikke se alt jeg. Det var grimaser, «prøver-være-morsom»., og en har jo hørt alt det samme tidligere….SNORK

Klarer heller ikke henne. Om hun ikke syter, så er hun hysterisk- av glede eller fortvilelse. Virker aldri naturlig. Hva kjæresten ser i henne, det er et stort spørsmålstegn for meg 

• Liker 1
Skrevet
Meg.no skrev (5 minutter siden):

Klarer heller ikke henne. Om hun ikke syter, så er hun hysterisk- av glede eller fortvilelse. Virker aldri naturlig. Hva kjæresten ser i henne, det er et stort spørsmålstegn for meg 

Synes hun er vulgær og udelikat🫣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...