Gå til innhold

Martine Halvorsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne operasjonen hun nå måtte igjennom… var altså to små utvekster hun mente kunne være kjønnsvorter, men som de måtte sende til biopsi. Det var det. 
allikevel så mye skriveri om operasjon og igjen sitter hun og forklarer og forklarer mens hun gråter og gråter.. hun er nødt til å legge bort telefonen. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SigridElise skrev (27 minutter siden):

Denne operasjonen hun nå måtte igjennom… var altså to små utvekster hun mente kunne være kjønnsvorter, men som de måtte sende til biopsi. Det var det. 
allikevel så mye skriveri om operasjon og igjen sitter hun og forklarer og forklarer mens hun gråter og gråter.. hun er nødt til å legge bort telefonen. 

Det er noe som heter dramatisk personlighetsforstyrrelse, sier ikke at det er en diagnose hun har, men at det er fryktelig mye likheter. 

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
Sandie skrev (16 timer siden):

Virker som alle rundt er hennes ukritiske heiagjeng...Blir jublet frem uansett. Tror ikke de ser på dette som et problem. Eneste som virker litt lei er mannen...

Også merkelig at de ansatte på sykehuset ikke reagerer på dette? Helt fra barna ble født har jo bilder blitt lagt ut på SoMe. Har selv hatt to planlagte keisersnitt på to ulike sykehus. Ingen av stedene var det tillatt å fotografere inne på operasjonssalen i det hele tatt, men ser jo stadig vekk at kjendiser får lov til dette. Jeg liker ikke å tro det, men er de ansatte mer ettergivende med denne gruppen enn med "vanlige" pasienter?  

Nå er jeg helt enig i kritikken, men det med bilder på operasjonsstuen er ikke helt riktig om jeg forstår deg riktig. Jeg hadde hastekeisersnitt i juli og der tilbydde sykepleier/jordmor/et helsepersonell i hvert fall å ta bilder og videoer til oss etter pappan fikk han i armene og de fortsatte på meg, evig takknemlig for det ♥️ 

Skrevet

Satt meg ikke helt inn i alt som har skjedd før og etter, men litt skremmende at det er så mye følelser på M. Har hun det egentlig bra? Har skjønt at hun har vært slik før ungene, men å ta med seg hjem to små som ble født tidlig og må inn i en ny hverdag som mamma, vet ikke. Føler hun trenger litt mer hjelp for å håndtere disse følelsene hennes. Godt å se at det er mange rundt henne da. Men håper at HUN får den hjelpa hun trenger fordi det føles litt vel mye? Vet ikke. Men er enig med mange her som mener det blir mye. Og om det samme. Håper virkelig det snur når hun begynner hverdagen med ungene. Ikke godt å sitte med så mye som hun gjør og være tilstede for barna itillegg. Håper bare på det beste for henne og babyene!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Blomsterjente92 skrev (6 timer siden):

Nå er jeg helt enig i kritikken, men det med bilder på operasjonsstuen er ikke helt riktig om jeg forstår deg riktig. Jeg hadde hastekeisersnitt i juli og der tilbydde sykepleier/jordmor/et helsepersonell i hvert fall å ta bilder og videoer til oss etter pappan fikk han i armene og de fortsatte på meg, evig takknemlig for det ♥️ 

Har sett maange filmer/videoer fra KS, så tror nok ikke det er forbudt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...