Gå til innhold

Martine Halvorsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det syvende dagen på rad hun bruker clickbaiten «fått svar på celleprøven»?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte alle influencere slutte å få klikk på alt dritten de legger ut som clickbaits! Å bruke celleprøver og vente på svaret her som bait får meg til å 🤮 MH er ingen girls girl - money in the bank for alle penga der. 

• Liker 14
Skrevet

Jeg kikket gjennom profilen i går, dette med å hinte til gravidmage som er endobelly - mener dere noe på story?

Jeg har endometriose og får endobelly som ser realistisk gravid ut, sånn fra under  BHksnt i en jevn smekkhard kule omtrent lik spm når jeg faktisk var i sent andre trimester.

Den som er i innlegg likner da ingenting på gravidmage? Det er jo en moderat form for klassisk endobelly. 

Å fortelle om celleprøver synes jeg er helt OK? Kjempebra med fokus på kvinnehelse. 

Skrevet
AprilLudgate skrev (11 timer siden):

Jeg kikket gjennom profilen i går, dette med å hinte til gravidmage som er endobelly - mener dere noe på story?

Jeg har endometriose og får endobelly som ser realistisk gravid ut, sånn fra under  BHksnt i en jevn smekkhard kule omtrent lik spm når jeg faktisk var i sent andre trimester.

Den som er i innlegg likner da ingenting på gravidmage? Det er jo en moderat form for klassisk endobelly. 

Å fortelle om celleprøver synes jeg er helt OK? Kjempebra med fokus på kvinnehelse. 

MH har ett enormt fokus på kropp og mat, selv om om prøver å pakke det inn i viktige saker. Hun styrer fryktelig med at du ikke blir tynnere av å tenke dårlig om deg selv, og det aller verste, du fortjener mat og drikke uansett (sett inn årsak). Disse går jevnt på repeat, og er på alle måter feil. Å bruke ord som fortjene i forbindelse med mat og kropp, er så fryktelig dårlig kombinasjon. I tillegg herdet vidvinkel på bilder og video, og disse endeløse repetisjoner av endo-historien, voldshistorien, og alt det andre som er relevant til hva det nå enn er som er in å snakke om. Hun ødelegger for viktige tema, med å reklamere for samarbeid/produkter i poster for mental helse og vinnehelse, kynisk og lavmål. I tillegg er troverdighet lav, for mye av det hun har "tatt opp" er ting hun har overhørt en eller annen plass. Alltid relevant til noe som er i vinden. Så nei, jeg syns ikke hun er en bra påvirker for hverken det ene eller det andre. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
panzerpølsa skrev (6 timer siden):

MH har ett enormt fokus på kropp og mat, selv om om prøver å pakke det inn i viktige saker. Hun styrer fryktelig med at du ikke blir tynnere av å tenke dårlig om deg selv, og det aller verste, du fortjener mat og drikke uansett (sett inn årsak). Disse går jevnt på repeat, og er på alle måter feil. Å bruke ord som fortjene i forbindelse med mat og kropp, er så fryktelig dårlig kombinasjon. I tillegg herdet vidvinkel på bilder og video, og disse endeløse repetisjoner av endo-historien, voldshistorien, og alt det andre som er relevant til hva det nå enn er som er in å snakke om. Hun ødelegger for viktige tema, med å reklamere for samarbeid/produkter i poster for mental helse og vinnehelse, kynisk og lavmål. I tillegg er troverdighet lav, for mye av det hun har "tatt opp" er ting hun har overhørt en eller annen plass. Alltid relevant til noe som er i vinden. Så nei, jeg syns ikke hun er en bra påvirker for hverken det ene eller det andre. 

Denne forstod jeg ikke.

Hvordan er åpenhet om endometriose å ødelegge for viktige tema?

• Liker 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (12 timer siden):

Denne forstod jeg ikke.

Hvordan er åpenhet om endometriose å ødelegge for viktige tema?

Åpenheten om endometriose er ikke problemet , men når endometriose blir clickbait , så blir det et problem. Da er man gått over en strek hvor troverdigheten forsvinner desverre. 

Ønsker man mer kunnskap og åpenhet rundt det finnes det mange aktuelle fagpersoner i some  man kan følge , hvor man samtidig kan få riktig informasjon og tips. 

Så igjen, når tips og åpenhet rundt endo er basert på reklame og klikk , så blir det et problem. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Problemet mitt med MH er at jeg ikke tror på henne. Hun forsøker å formidle hver eneste dag om at vi bør være glade i kroppen vår uansett hvordan den ser ut. Men budskapet hennes oversettes hos meg at hun så veldig gjerne vil bli tynn. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvorfor er ikke hun og Helene Drage bestevenninner? :laugh:

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Linazer skrev (3 timer siden):

Problemet mitt med MH er at jeg ikke tror på henne. Hun forsøker å formidle hver eneste dag om at vi bør være glade i kroppen vår uansett hvordan den ser ut. Men budskapet hennes oversettes hos meg at hun så veldig gjerne vil bli tynn. 

HELG ENIG ! Det er mitt inntrykk også. Uten tvil. Fremstår som umoden, rett og slett. Det er kjernen til at jeg ikke har sans for at slike influensere skal få «spalteplass» i some. Spesielt de som selger såkalt «eget opplegg». En ting er de som driver oneline-coaching basert på formell kunnskap osv., men ellers så blir det useriøst for min del. 
MH har jo stadig «sutreinnlegg» over «endon»., og adhd osv. Det er greit å snakke om disse tingene, men jeg har også endo og adhd, men jeg har i tillegg enn jobb der hvor jeg ikke kan regulere arbeidstiden min, som gjør at jeg hverken får tatt «mental health walk»., eller trene «når det passer best for meg» for å kunne regulere symptomene. Jeg drar på jobb 0530 på morgenen, blir jo å «kick ass» kl 0400 om morgenen. Det går jo ikke ! Når jeg kommer hjem så er det middag og oppfølging av unger. Jeg trener jeg, men det er i et «ledig» vindu. Mantraet være glad i kroppen sin uansett blir også for dumt når en «quik fix» er et sminke rituale jeg ikke bruker når jeg skal ut på by’n en gang. Jeg har sett IG kontoen hennes, og det er INGENTING av bildene som gir uttrykk av «at man skal være glad i seg sjæl uansett». Det er «modellbilder», «posing» og styling. For MEG er en person som er glad seg selv slik hun er typ Else Kåss Furuseth. Det handler om Else sin EKTE personlighet❤️Føler MH har mistet sin «nisje», og da tenker jeg hun kan trekke inn årene. Hun melker jo enhver situasjon

Endret av irevin
Skrivefeil
  • Liker 5
Skrevet
loffen skrev (3 timer siden):

Hvorfor er ikke hun og Helene Drage bestevenninner? :laugh:

Ikke gi de den idéen, vær så snill. 😏

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for skjermbilder uten riktig kildehenvisning.

Sol, admin.

Skrevet

Jeg burde vite bedre, men MH og Iselin Guttormsen i samme podcast.... MH som for sikkert 2.året på rad desperat kaver etter sympati. De to der, er så runkering i samme rom at jeg er hèlt satt ut. 

Det er såååååå synd på henne. Nå MÅ hun slutte å brenne alle broer. Hun kan sitte å sutre i enhver podcast. Repetere at hun sååååå unner eksen alt godt og såååååå håper de kan snakke sammen som voksne på den andre siden.... :flau:

Skjønner at siste opplegget på TikTok ikke ga nok penger i kassa, og at hun deretter tar med seg suttekluten inn i alle podkaster. For å trigge nysgjerrighet. For at hun skal få en avslutning. Hørt om "alt til sin tid". Han har etablert seg. Fått barn. Det er rett og slett, uhyre usexy å sitte slik.  

Jeg har lest at hun er ekstrem, men nå er desperat bare fornavnet... 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Nå lager hun seg nytt stress også ved å bekymre seg over avgjørelsen om feriehus i Spania eller ikke…

altså noe skal det være. Lander aldri noen plass hun. Evig jakt etter endring. Lov etter «tøff periode» å avvente slikt 

• Liker 2
Skrevet
Tradegy skrev (12 timer siden):

Jeg burde vite bedre, men MH og Iselin Guttormsen i samme podcast.... MH som for sikkert 2.året på rad desperat kaver etter sympati. De to der, er så runkering i samme rom at jeg er hèlt satt ut. 

Det er såååååå synd på henne. Nå MÅ hun slutte å brenne alle broer. Hun kan sitte å sutre i enhver podcast. Repetere at hun sååååå unner eksen alt godt og såååååå håper de kan snakke sammen som voksne på den andre siden.... :flau:

Skjønner at siste opplegget på TikTok ikke ga nok penger i kassa, og at hun deretter tar med seg suttekluten inn i alle podkaster. For å trigge nysgjerrighet. For at hun skal få en avslutning. Hørt om "alt til sin tid". Han har etablert seg. Fått barn. Det er rett og slett, uhyre usexy å sitte slik.  

Jeg har lest at hun er ekstrem, men nå er desperat bare fornavnet... 

Hadde jeg vært den nye samboeren hadde jeg oppriktig vært skeptisk til noen som ikke klarer å gi slipp på det forrige forholdet etter så lang tid.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
mereo skrev (På 22.4.2025 den 7.58):

Hadde jeg vært den nye samboeren hadde jeg oppriktig vært skeptisk til noen som ikke klarer å gi slipp på det forrige forholdet etter så lang tid.

Enig + all den klaginga om at hun har det tøft og alt er kjipt osv som hun har holdt på med etter bruddet og hele tiden etter at hun fikk han nye som kjæreste. Jeg har flere ganger tenkt «men kjære vene har hun det ikke bra med ny kjæreste og i livet med han?». Det er alltid syting, klaging og grining fra henne. Orker ikke følge henne. Hun og det hun liksom står for er så fake.

• Liker 7
Skrevet
Heike72 skrev (36 minutter siden):

Enig + all den klaginga om at hun har det tøft og alt er kjipt osv som hun har holdt på med etter bruddet og hele tiden etter at hun fikk han nye som kjæreste. Jeg har flere ganger tenkt «men kjære vene har hun det ikke bra med ny kjæreste og i livet med han?». Det er alltid syting, klaging og grining fra henne. Orker ikke følge henne. Hun og det hun liksom står for er så fake.

Men er det lenge siden det ble slutt med mannen? Var det ikke i 2023? Da er det ikke så lenge siden. De har vært sammen i mange år og det er nok utrolig sårt for henne at han fikk barn med hu nye så raskt:( 

Skrevet
Heike72 skrev (46 minutter siden):

Jeg skjønner ikke at man liksom skal sørge over skilsmissen på den måten og samtidig være sååååå forelska og happy. 
Det blir bare rart, da er man vel egentlig ikke klar for ett nytt forhold, eller? 🫣🤷🏼‍♀️

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
annelis skrev (4 minutter siden):

Men er det lenge siden det ble slutt med mannen? Var det ikke i 2023? Da er det ikke så lenge siden. De har vært sammen i mange år og det er nok utrolig sårt for henne at han fikk barn med hu nye så raskt:( 

Nå tok det henne vel ikke henne mer enn noen måneder fra bruddet var offisielt til hun var «sykt happy» og «stormforelsket» i han nye typen. Hvorfor ble hun sammen med «drømmemannen» i lynets hastighet hvis hun enda ikke er kommet over eksen halvannet år etter at de gikk hvert til sitt? Han må føle seg passe skit når hun fortsatt(!) sitter og sutrer over eksen og nærmest framstiller han som en trøstepremie. At han gidder.

• Liker 11
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (2 minutter siden):

Nå tok det henne vel ikke henne mer enn noen måneder fra bruddet var offisielt til hun var «sykt happy» og «stormforelsket» i han nye typen. Hvorfor ble hun sammen med «drømmemannen» i lynets hastighet hvis hun enda ikke er kommet over eksen halvannet år etter at de gikk hvert til sitt? Han må føle seg passe skit når hun fortsatt(!) sitter og sutrer over eksen og nærmest framstiller han som en trøstepremie. At han gidder.

Det kan hende at hun både forelsket i typen og samtidig ikke over sorgen om eksen. Om hun burde fortelle det offentlig i respekt til ny mann er en annen sak 

• Liker 1
Skrevet
panzerpølsa skrev (På 16.4.2025 den 7.19):

Enig.

Men hun er både kunnskapsløs, overdramatisk og hun lyver en hel del. Hvem et det hun påvirker positivt, egentlig..

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...