irevin Skrevet 6. mars #581 Del Skrevet 6. mars (endret) mereo skrev (17 timer siden): Det er en evig loop om det samme, dessverre så drukner det fornuftige i det av alt av jatting, selvynk og vrengte utrykk. Og jeg vet ikke jeg; men skal forsøke å prate som Vegard Harm. Blir for dumt! Og «jålær» seg. Edit; Er litt usikker; men hva slags influencer er hun egentlig? Hva ble hun kjent for liksom? Endret 6. mars av irevin Tillegg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffler Skrevet 6. mars #582 Del Skrevet 6. mars Fikk svar på hvorfor hun vært så ivrig på å fortelle om spontanaborter, endo og det er ikke måte på i det siste. Hockeyeksen hennes har visst fått unge med sin nye idag. Så sikkert derfor det skal melkes litt sympati i Martines egne kanaler om dagen. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffler Skrevet 6. mars #583 Del Skrevet 6. mars irevin skrev (1 time siden): Og jeg vet ikke jeg; men skal forsøke å prate som Vegard Harm. Blir for dumt! Og «jålær» seg. Edit; Er litt usikker; men hva slags influencer er hun egentlig? Hva ble hun kjent for liksom? Hun ble vell kjent fordi hun var sammen med en hockeyfyr og hun reiste mye rundt. Lagde kontent av det og samlet på seg følgere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet torsdag kl 16:03 #584 Del Skrevet torsdag kl 16:03 irevin skrev (4 timer siden): Og jeg vet ikke jeg; men skal forsøke å prate som Vegard Harm. Blir for dumt! Og «jålær» seg. Edit; Er litt usikker; men hva slags influencer er hun egentlig? Hva ble hun kjent for liksom? Hun skal ha poeng for forsøket om å være frontfigur for endometriose, men det og drukner i alt det andre. Tror egentlig hun blei mest kjent etter epsioden i Stockholm da hun blei slått ned utafor egen dør, hun blogget vel om alt mulig rart og det å være +1 til en hockeyspiller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet torsdag kl 19:23 #585 Del Skrevet torsdag kl 19:23 mereo skrev (3 timer siden): Hun skal ha poeng for forsøket om å være frontfigur for endometriose, men det og drukner i alt det andre. Tror egentlig hun blei mest kjent etter epsioden i Stockholm da hun blei slått ned utafor egen dør, hun blogget vel om alt mulig rart og det å være +1 til en hockeyspiller. Jeg har selv alvorlig endometriose, men jeg syns fokuset hennes nesten grenser til provoserende. Ja, det er helt grusomt smertefullt, med mange andre plager, men fy søren, for en stakkarsliggjøring! Skulle ønske hun rettet mer fokus mot forskning på endo og generelt kvinnehelse, men hennes fokus er jo omtrent utelukkende på å sanke sympati, gjennomgått operasjon osv. Btw så ble hun først «kjent» gjennom en «doku-serie» på tv2 som het Sykt Perfekt, så begynte hun å bygge seg oppover ved å bli litt mer kjent gjennom Kåsastul (hockey-eksen). 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet torsdag kl 19:36 #586 Del Skrevet torsdag kl 19:36 Queen19 skrev (9 minutter siden): Jeg har selv alvorlig endometriose, men jeg syns fokuset hennes nesten grenser til provoserende. Ja, det er helt grusomt smertefullt, med mange andre plager, men fy søren, for en stakkarsliggjøring! Skulle ønske hun rettet mer fokus mot forskning på endo og generelt kvinnehelse, men hennes fokus er jo omtrent utelukkende på å sanke sympati, gjennomgått operasjon osv. Btw så ble hun først «kjent» gjennom en «doku-serie» på tv2 som het Sykt Perfekt, så begynte hun å bygge seg oppover ved å bli litt mer kjent gjennom Kåsastul (hockey-eksen). Hadde hun gått rette veien med det hadde det jo vært vesentlig mer interessant, men når «sytingen» tar vekk fokuset som kunne vært brukt konstruktiv. Viste for øvrig ikke at hun hadde vært med i den serien på tv2. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet torsdag kl 20:20 #587 Del Skrevet torsdag kl 20:20 Hun som sier hun ikke retusjerer og bruker filter, men øyenbrynene hoppet visst opp når hun gnei seg i trynet 10 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet fredag kl 09:54 #588 Del Skrevet fredag kl 09:54 Ikkekokkendin skrev (13 timer siden): Hun som sier hun ikke retusjerer og bruker filter, men øyenbrynene hoppet visst opp når hun gnei seg i trynet 😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet fredag kl 10:32 #589 Del Skrevet fredag kl 10:32 Ikkekokkendin skrev (14 timer siden): Hun som sier hun ikke retusjerer og bruker filter, men øyenbrynene hoppet visst opp når hun gnei seg i trynet Omg 🤣🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
csms96777887 Skrevet søndag kl 02:19 #590 Del Skrevet søndag kl 02:19 Bare meg som gjennomskuer alt hu gjør og dermed syns HVER gang hu gjesper er falskt? Det ser bare ikke naturlig ut og føles påtatt… 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 20 timer siden #591 Del Skrevet 20 timer siden Orker ikke se. Melder om flytting på snap… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 20 timer siden #592 Del Skrevet 20 timer siden PurpleRain skrev (20 minutter siden): Orker ikke se. Melder om flytting på snap… Til Spania med resten av influenserverden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 18 timer siden #593 Del Skrevet 18 timer siden Virker som hun ikke vil flytte, men hvorfor selger de da?🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå