mereo Skrevet 1. februar #561 Del Skrevet 1. februar Tradegy skrev (1 time siden): Fascinerende lite å komme med, etter så mange år i bransjen. Gikk i gammalt brudd, abort og blødninger på rød løper i går. Fair å snakke ut, men sympatikontoen virker tom. Dama finnes ikke relevant og da,tyr hun til yesterdays news. Ikke fulgt henne foreløpig og ingen planer om det heller. Dagens clickbait var «hvorfor var ikke samboeren med på vixen?»…. Fordi han ikke gadd? Hadde bedre ting å ta seg til? Han hadde planer om å se på maling tørke? Ikke vet jeg - for jeg lurte faktisk ikke på det 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 1. februar #562 Del Skrevet 1. februar mereo skrev (1 time siden): Dagens clickbait var «hvorfor var ikke samboeren med på vixen?»…. Fordi han ikke gadd? Hadde bedre ting å ta seg til? Han hadde planer om å se på maling tørke? Ikke vet jeg - for jeg lurte faktisk ikke på det 😂 Haha 😂 Hadde lett sett på maling tørke i stedet for å dra på Vixen 😍😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 2. februar #563 Del Skrevet 2. februar pwy90 skrev (På 31.1.2025 den 19.02): Hva skjer med den munnen?!😂😖 Hvorfor gjør hun det stadig vekk? Ser helt tullete ut Jeg er faktisk usikker på hva slags utrykk hun egentlig prøver på? Tror hun at hun ser søt ut? Prøver seg på en «come-hither look”? Prøver hun å se ut som en 60 år gammel dame med snurpetrut etter 40 år med røyking? Det er veldig uklart hva hun prøver å signalisere. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet mandag kl 06:54 #564 Del Skrevet mandag kl 06:54 Det er så merkelig med den munnen, nå er det den «prøve for harde livet å få trutmunn»… rundt 17. mai var det den GAPskrattende munnen med å late som at man ler høyt.. Disse uttrykkene blir ikke like heldig når tv2/vg/sehør osv tar bildene.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet mandag kl 07:01 #565 Del Skrevet mandag kl 07:01 Og her bilder når hun tar av seg selv med de grimasene. Hun tenker nok at det ser veldig naturlig ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet mandag kl 17:45 #566 Del Skrevet mandag kl 17:45 Julemarsipan skrev (10 timer siden): Det er så merkelig med den munnen, nå er det den «prøve for harde livet å få trutmunn»… rundt 17. mai var det den GAPskrattende munnen med å late som at man ler høyt.. Disse uttrykkene blir ikke like heldig når tv2/vg/sehør osv tar bildene.. Hjelp! 😫 ja hvem vet hva hun egentlig prøver på. Å bli enda mer usjarmerende kanskje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet mandag kl 18:24 #567 Del Skrevet mandag kl 18:24 Jeg vet lite om Martine og har ingen mening om innholdet hennes, eller hvorfor hun lager de ansiktsuttrykkene. Men som en voksen kvinne med rundt ansikt selv, kan jeg si at man ganske effektivt løfter kinnbeina og får smalere underansikt av å "smile" på den måten 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet mandag kl 18:51 #568 Del Skrevet mandag kl 18:51 FruJohansen skrev (26 minutter siden): Jeg vet lite om Martine og har ingen mening om innholdet hennes, eller hvorfor hun lager de ansiktsuttrykkene. Men som en voksen kvinne med rundt ansikt selv, kan jeg si at man ganske effektivt løfter kinnbeina og får smalere underansikt av å "smile" på den måten 😄 Lever godt med å ha rundt ansikt og smile normalt jeg 😂 For jeg tror resten av husstanden hadde ring 1-1-3 i frykt for at jeg hadde fått en alvorlig lidelse om jeg begynte sånn 🙈😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet mandag kl 23:07 #569 Del Skrevet mandag kl 23:07 mereo skrev (4 timer siden): Lever godt med å ha rundt ansikt og smile normalt jeg 😂 For jeg tror resten av husstanden hadde ring 1-1-3 i frykt for at jeg hadde fått en alvorlig lidelse om jeg begynte sånn 🙈😂 Haha, ja, de ser litt crazy ut de uttrykkene hennes 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå