AprilLudgate Skrevet 7. januar #501 Del Skrevet 7. januar Julemarsipan skrev (17 timer siden): Du så nok ikke videoen som «svartfugl» refererer til , og dermed velger du å kommentere stillbilde .. Det var derfor jeg spurte om den lå i stories og ikke lengre var tilgjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForumMaria Skrevet 7. januar #502 Del Skrevet 7. januar mereo skrev (På 2.1.2025 den 12.24): Helt innafor å ikke dele hele sitt liv. Eller fremtidige barn når det eventuelt skulle skje at hun blir gravid igjen. For det fremstår dessverre ikke som deling for å gjøre spontanabort til noe normalt, det fremstår som deling for sympati. Og- det som er verre. Hun kom seg gjennom det med trening, og nå kan DU og bli med og få et program, for bare 600 i mnd… Det syntes jeg var helt grotesk. Hun linket det akkurat slik i en story 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 8. januar #503 Del Skrevet 8. januar ForumMaria skrev (8 timer siden): Og- det som er verre. Hun kom seg gjennom det med trening, og nå kan DU og bli med og få et program, for bare 600 i mnd… Det syntes jeg var helt grotesk. Hun linket det akkurat slik i en story De fleste har ikke en så fleksibel hverdag som de som deltar på 16 uker og kan derfor ikke legge ned like mange timer til trening - samme hvor mye man prøver å få plass til det og prioritere i hverdagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 9. januar #504 Del Skrevet 9. januar Kan noen gi en oppsummering av de to podcastepisodene nå hvor hun snakker om seg selv . Har hun virkelig noe nytt å fortelle, eller er det samme gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 9. januar #505 Del Skrevet 9. januar Er hun manisk?🤔 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 10. januar #506 Del Skrevet 10. januar Se og hør skriver «mistet sitt ufødte barn». Altsa seriøst, en spontanabort er ikke å miste et barn! 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 10. januar #507 Del Skrevet 10. januar Gakkepus skrev (På 2.1.2025 den 22.49): Det jeg ikke forstår er hvorfor hun velger å dele det nå. Hun hadde SA i sommer, og først nå kjenner hun på behovet for å dele det? Hun påstår at det snakkes for lite om det, men gjør det det, egentlig? Mange graviditeter går til grunne, og det er ikke noe ukjent. Igjen har hun behov for å understreke hvor jævlig hun har hatt det og vise de samme bildene. Vi vet, Martine, vi vet… Enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 10. januar #508 Del Skrevet 10. januar ForumMaria skrev (På 8.1.2025 den 0.04): Og- det som er verre. Hun kom seg gjennom det med trening, og nå kan DU og bli med og få et program, for bare 600 i mnd… Det syntes jeg var helt grotesk. Hun linket det akkurat slik i en story Ok, den er ikke grei. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 10. januar #509 Del Skrevet 10. januar Katten89 skrev (8 timer siden): Se og hør skriver «mistet sitt ufødte barn». Altsa seriøst, en spontanabort er ikke å miste et barn! Burde slå seg sammen med stinablogg, samme svadaen der. Og repeat repeat repeat! At de har følgere er for meg en gåte 🤷♀️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 10. januar #510 Del Skrevet 10. januar Katten89 skrev (10 timer siden): Se og hør skriver «mistet sitt ufødte barn». Altsa seriøst, en spontanabort er ikke å miste et barn! Vil si den der var dryg ja. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 12. januar #511 Del Skrevet 12. januar SJOKK at hun har ADHD..lurer på om hun fikk tourettesdiagnose i samme slengen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 12. januar #512 Del Skrevet 12. januar Ikkekokkendin skrev (16 minutter siden): SJOKK at hun har ADHD..lurer på om hun fikk tourettesdiagnose i samme slengen. Kommer sikkert snart «jeg har noe jeg må fortelle…»….»og dette sitter langt inne…» MÅ hun dele alt?? Det er skilsmisse, endometriose, adhd, kjærlighetssorg, osv. Dramaqueen. MH har ihvertfall tapt seg stort som influencer! Alt går på å skulle få medfølelse. Fader ikke rart ungdom blir USIKRE av å følge henne. Virrvarr.no 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 13. januar #513 Del Skrevet 13. januar irevin skrev (17 timer siden): Kommer sikkert snart «jeg har noe jeg må fortelle…»….»og dette sitter langt inne…» MÅ hun dele alt?? Det er skilsmisse, endometriose, adhd, kjærlighetssorg, osv. Dramaqueen. MH har ihvertfall tapt seg stort som influencer! Alt går på å skulle få medfølelse. Fader ikke rart ungdom blir USIKRE av å følge henne. Virrvarr.no Er enig, det er ikke alt som trengs å deles. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 13. januar #514 Del Skrevet 13. januar Virker jo nesten som om det er in blant influensere å ha adhd diagnose å skylde på! 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 13. januar #515 Del Skrevet 13. januar Jeg skjønte ikke helt om hun har fått ADHD diagnosen eller fortsatt er under utredning? På ene videoen står det at hun er på vei inn til siste time av utredningen. Ville ventet til jeg var ferdig utredet før jeg gikk offentlig ut med diagnosen ihvertfall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 18. januar #516 Del Skrevet 18. januar For første gang ikveld tenkte jeg at jeg skulle høre på podcasten til Martine «sykt ærlig» hvor Aurora Hoff er gjest (fordi jeg liker Hoff som influencer). Jeg orka faktisk ikke høre hele episoden, for den handlet om MEG MEG MEG (altså Martine Halvorsen fremsto som hovedpersonen her). Alt det samme hun «messer om», «for deg sjæl, gjørra det for deg sjæl», «endo’n», spontanabort osv. Aurora Hoff gjør en veldig bra figur, men synd hun blekner så til de grader. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 18. januar #517 Del Skrevet 18. januar irevin skrev (30 minutter siden): For første gang ikveld tenkte jeg at jeg skulle høre på podcasten til Martine «sykt ærlig» hvor Aurora Hoff er gjest (fordi jeg liker Hoff som influencer). Jeg orka faktisk ikke høre hele episoden, for den handlet om MEG MEG MEG (altså Martine Halvorsen fremsto som hovedpersonen her). Alt det samme hun «messer om», «for deg sjæl, gjørra det for deg sjæl», «endo’n», spontanabort osv. Aurora Hoff gjør en veldig bra figur, men synd hun blekner så til de grader. Er Martine narsissist? Mye som tyder på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 18. januar #518 Del Skrevet 18. januar Sophie1988 skrev (36 minutter siden): Er Martine narsissist? Mye som tyder på det. Hun er akkurat dignostisert med ADHD, og det har jeg og….jeg får høre at jeg er alt annet en MEG. Men, utarter seg forskjellig. Jeg har heller ikke den trangen til å lage trutmunn og grimaser……Og dette er PÅVIRKERE ! Når man begynner å gå tom for innhold, da kan de like gjerne dra inn årene. Da blir innholdet så talentløst tilslutt at det bare blir latterlig. Influencerene ødelegger for seg selv slik enkelte holder på. CBE, Vita og Wanda osv. Er jo et «enkelt liv» de lever…, og det bærer de preg av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 18. januar #519 Del Skrevet 18. januar irevin skrev (27 minutter siden): Hun er akkurat dignostisert med ADHD, og det har jeg og….jeg får høre at jeg er alt annet en MEG. Men, utarter seg forskjellig. Jeg har heller ikke den trangen til å lage trutmunn og grimaser……Og dette er PÅVIRKERE ! Når man begynner å gå tom for innhold, da kan de like gjerne dra inn årene. Da blir innholdet så talentløst tilslutt at det bare blir latterlig. Influencerene ødelegger for seg selv slik enkelte holder på. CBE, Vita og Wanda osv. Er jo et «enkelt liv» de lever…, og det bærer de preg av. Jeg er så enig med deg. Folk får til slutt nok av å høre «meg, meg, meg». Selvsentrerte kjedelige influensere håper jeg det blir en slutt på snart! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 19. januar #520 Del Skrevet 19. januar (endret) Ja, ikke rart mange unge (og voksne) får problemer. Når man i tillegg kaller det en hektisk dag når man først trener og deretter skal ta hudpleie (CBE…) da trenger man en reality-check Edit; Jeg også hadde fått der travelt om jeg I TILLEGG til min jobb skulle stått opp i «otta» å trent hver dag, lagd meg type «fancy bowl». , «prottisvafler»….OG gått til hudpleier for å «ååååååårne meg»… Endret 19. januar av irevin 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå