Gå til innhold

Martine Halvorsen

linneam

Anbefalte innlegg

Klump skrev (7 minutter siden):

Hun er så ufattelig nørd

Jeg er ikke så god på slang. Hva mener man i dag når mn sier at noen er "nørd"?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svartfugl skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke så god på slang. Hva mener man i dag når mn sier at noen er "nørd"?

Dersom du klarer å skrive her, klarer du også å Google deg frem til et svar. Alternativt kan du bruke ChatGPT

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (8 minutter siden):

Dersom du klarer å skrive her, klarer du også å Google deg frem til et svar. Alternativt kan du bruke ChatGPT

Så hyggelig. Du får ha en fin dag, du også.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Spontanabort i sommer, når de ble sammen i typ mars? Går fort unna. Er hun desperat etter å bli gravid?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkekokkendin skrev (1 time siden):

Spontanabort i sommer, når de ble sammen i typ mars? Går fort unna. Er hun desperat etter å bli gravid?

Helt innafor å ikke dele hele sitt liv. Eller fremtidige barn når det eventuelt skulle skje at hun blir gravid igjen.

For det fremstår dessverre ikke som deling for å gjøre spontanabort til noe normalt, det fremstår som deling for sympati.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkekokkendin skrev (7 timer siden):

Hun delte vel om denne tidligere også, med mindre det var en annen SA, men fremstiller det som om hun aaaaldri har snakket om det før. Det var heller ikke den planlagt graviditet, og hun visste ikke at hun var gravid før hun aborterte. Det gir meg følelsen av at dette handler mest om å få sympati-oppmerksomhet og klikk. Det er sikkert tungt å miste når du ikke vet at du er gravid også, men for ei som har opplevd å miste en lnsket graviditet i 2.trimester, er det provoserende å se hvordan denne hendelsen også skal melkes med triggende bilder av gynstol som thumbnail mens hun prater masse svada med mobilen i en merkelig og ukledelig vinkel under ansiktet. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svartfugl skrev (15 minutter siden):

Hun delte vel om denne tidligere også, med mindre det var en annen SA, men fremstiller det som om hun aaaaldri har snakket om det før. Det var heller ikke den planlagt graviditet, og hun visste ikke at hun var gravid før hun aborterte. Det gir meg følelsen av at dette handler mest om å få sympati-oppmerksomhet og klikk. Det er sikkert tungt å miste når du ikke vet at du er gravid også, men for ei som har opplevd å miste en lnsket graviditet i 2.trimester, er det provoserende å se hvordan denne hendelsen også skal melkes med triggende bilder av gynstol som thumbnail mens hun prater masse svada med mobilen i en merkelig og ukledelig vinkel under ansiktet. 

Jeg tror ikke på noe som kommer fra den kanten der. Hun fremstår uærlig og fryktelig lite autentisk. Og mest opptatt av å gjøre seg til, reklamere for hva som helst og fortelle om alt du fortjener å spise. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke forstår er hvorfor hun velger å dele det nå. Hun hadde SA i sommer, og først nå kjenner hun på behovet for å dele det? Hun påstår at det snakkes for lite om det, men gjør det det, egentlig? Mange graviditeter går til grunne, og det er ikke noe ukjent. 

Igjen har hun behov for å understreke hvor jævlig hun har hatt det og vise de samme bildene. Vi vet, Martine, vi vet…

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (4 timer siden):

Jeg tror ikke på noe som kommer fra den kanten der. Hun fremstår uærlig og fryktelig lite autentisk. Og mest opptatt av å gjøre seg til, reklamere for hva som helst og fortelle om alt du fortjener å spise. 

Og KICKE ÆSS og «værra deg sjæl», og jåla seg litt

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus skrev (36 minutter siden):

Det jeg ikke forstår er hvorfor hun velger å dele det nå. Hun hadde SA i sommer, og først nå kjenner hun på behovet for å dele det? Hun påstår at det snakkes for lite om det, men gjør det det, egentlig? Mange graviditeter går til grunne, og det er ikke noe ukjent. 

Igjen har hun behov for å understreke hvor jævlig hun har hatt det og vise de samme bildene. Vi vet, Martine, vi vet…

Veldig enig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus skrev (11 timer siden):

Det er vel veldig kan det melkes? Ja, da skal det melkes!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus skrev (22 timer siden):

Og hun som hadde den miniserien på 7 deler for å ta et oppgjør med alt det vonde og kjipe som har vært.. for å starte med blanke ark og se fremover… det var tydeligvis glemt , for hun begynner rett på det nye året med å fortelle hvor jævlig hun har hatt det..  

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus skrev (23 timer siden):

Og fremstå som en som snakker om ting som ikke er tabu. 

Å snakke om mensen, spontanabort, graviditet og fødsel, det å tisse på seg osv. Mye av det som omhandler kvinnehelse er lite tabu i dag fordi nettopp mange snakker om det. Så er ikke noe galt i at hun deler det, men å se på det som noe "eksklusivt" å dele blir veldig teit. 

Hva tjener man penger på når man deler sånt? Bare klikk? Eller er der annonse for Kleenex? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ikke exen hennes bli pappa, eller husker jeg feil? Kanskje derfor hun mååå dra fram dette.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåSwix skrev (3 timer siden):

Skulle ikke exen hennes bli pappa, eller husker jeg feil? Kanskje derfor hun mååå dra fram dette.

Jeg tror rett og slett at MH ikke har så fryktelig mye å by på, annet enn repriser av de samme tingene om og om igjen. De samme bildene, historiene og grininga. I tillegg til så tullete nye reklame. 

Hvor mange ganger har hun delt blåøyet, endometriose-historien, bilder av hår og strekkmerker? Og dette mantraet om at du fortjener mat, som for meg høres fryktelig feil ut å si. Det er bare de samme tingene som resirkuleres, år etter år. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (På 4.1.2025 den 10.49):

Jeg tror rett og slett at MH ikke har så fryktelig mye å by på, annet enn repriser av de samme tingene om og om igjen. De samme bildene, historiene og grininga. I tillegg til så tullete nye reklame. 

Hvor mange ganger har hun delt blåøyet, endometriose-historien, bilder av hår og strekkmerker? Og dette mantraet om at du fortjener mat, som for meg høres fryktelig feil ut å si. Det er bare de samme tingene som resirkuleres, år etter år. 

Helt enig. Står i bio (el hva det heter) at hun er digital skaper. Mulig jeg vet for lite hva «digital skaper» er, men enkelte influencere repeterer seg selv veldig. Det blir tilslutt NULL innhold. De melker ut alt, og syns i fluencere som Helene Drage, CBE, Martine Halvorsen osv burde aldri fått lov til å selge sine egne treningsopplegg eller hva nå de selger tilslutt. Influencere kan ikke sammeligne seg med majoriteten som har «vanlig jobb», hus og hjem, prioritering av både tid og penger osv. SYKT at influencere har så sykt mye makt ! SPESIELT der troverdigheten = NULL. 
Enkelte vil si at det bare er slutte å følge, og det er ikke noe problem for meg, problemet et at de får holde på og holde på og påvirke kanskje andre som ikke har spesielt godt av deres innhold! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvem som i det hele tatt betaler 500 kr i mnd for å få tilgang til den appen for å «kicke ass» 😜 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemarsipan skrev (9 timer siden):

Lurer på hvem som i det hele tatt betaler 500 kr i mnd for å få tilgang til den appen for å «kicke ass» 😜 

Sannsynligvis de som er blod fans og muligens tror de skal få samme effekt som hun hadde av 16 ukers (uten å få samme oppfølgning.).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartfugl skrev (På 2.1.2025 den 18.25):

Delte hun dette på story med video - jeg ser bare et stillbilde av gynstol?

Jeg har og mistet etter mange års prøving og IVF pga endo.

Jeg føler meg ikke trigget eller provosert av dette, hun opplevde vel sikkert en angst for at hun aldri kan få gjennomført en planlagt graviditet? Og deler det? 

Vet ikke om andre her har endo, men SA/uvelkomment miljø i livmor er jo en mulig issue der. 

Men kanskje det var en teit video jeg ikke så, ikke vet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (8 timer siden):

Delte hun dette på story med video - jeg ser bare et stillbilde av gynstol?

Jeg har og mistet etter mange års prøving og IVF pga endo.

Jeg føler meg ikke trigget eller provosert av dette, hun opplevde vel sikkert en angst for at hun aldri kan få gjennomført en planlagt graviditet? Og deler det? 

Vet ikke om andre her har endo, men SA/uvelkomment miljø i livmor er jo en mulig issue der. 

Men kanskje det var en teit video jeg ikke så, ikke vet jeg. 

Du så nok ikke videoen som «svartfugl» refererer til , og dermed velger du å kommentere stillbilde .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...