Kratt_ Skrevet 11. oktober #401 Del Skrevet 11. oktober Hvor ser dere disse videoen? På snap eller insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 11. oktober #402 Del Skrevet 11. oktober Kratt_ skrev (3 timer siden): Hvor ser dere disse videoen? På snap eller insta? Snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 22. oktober #403 Del Skrevet 22. oktober Sikkert ADHD-utredning som resten av influencerne. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 22. oktober #404 Del Skrevet 22. oktober Kanskje de kan gjøre noe med tourettesen hennes også 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 22. oktober #405 Del Skrevet 22. oktober Ikkekokkendin skrev (1 time siden): Kanskje de kan gjøre noe med tourettesen hennes også Jeg lurte på hvorfor hun lagde så mange stygge grimaser hele tiden, kanskje det faktisk er tourettes🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 23. oktober #406 Del Skrevet 23. oktober Godt mulig det er tourettes. Da håper jeg hun kan fortelle åpent om det ❤️ hun virker jo veldig for åpenhet , så hun deler nok når hun er klar for det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 25. oktober #407 Del Skrevet 25. oktober Martine Halvorsen sto fram som en «helt» i VG for et par dager siden ved at det måtte gjøres tiltak rundt unge som blir påvirket negativt i some, blant annet når det gjelder «kalorier». Kropp og utseende. Og hun som reklamer til stadighet om appen lifesum som er kaloriapp🙈 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 25. oktober #408 Del Skrevet 25. oktober irevin skrev (1 time siden): Martine Halvorsen sto fram som en «helt» i VG for et par dager siden ved at det måtte gjøres tiltak rundt unge som blir påvirket negativt i some, blant annet når det gjelder «kalorier». Kropp og utseende. Og hun som reklamer til stadighet om appen lifesum som er kaloriapp🙈 Det mennesket der er så dobbeltmoralsk at det er helt utrolig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 25. oktober #409 Del Skrevet 25. oktober Sophie1988 skrev (8 timer siden): Det mennesket der er så dobbeltmoralsk at det er helt utrolig! Dette er jo en av de situasjonene hvor journalisten i vg burde gjort 3 minutter research på intervjuvobjektet og stilt 2-3 kristiske spørsmål, istedenfor den vanlige rævslikkingen av kjendiser. Slett arbeid, med andre ord. Akkurat som forventet. Når ble journalister flest så ubrukelige i jobben sin? Eier de ikke yrkesstolthet? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 25. oktober #410 Del Skrevet 25. oktober Tripptrapp1 skrev (3 minutter siden): Dette er jo en av de situasjonene hvor journalisten i vg burde gjort 3 minutter research på intervjuvobjektet og stilt 2-3 kristiske spørsmål, istedenfor den vanlige rævslikkingen av kjendiser. Slett arbeid, med andre ord. Akkurat som forventet. Når ble journalister flest så ubrukelige i jobben sin? Eier de ikke yrkesstolthet? De fleste journalister i dag er ikke lengre ekte journalister. De er dessverre kjøpt og betalt, og disse «influenserne» er visst en stor inntektskilde som skal opp og fram i rampelyset uansett hvor tvilsomme de er. For en verden vi lever i! Penger er visst det eneste som betyr noe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. oktober #411 Del Skrevet 25. oktober Maser om idiotoske hårpiller i reklamer mellom snap hele tiden. Herregud. Orker ikke😣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haloman Skrevet 25. oktober #412 Del Skrevet 25. oktober Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Maser om idiotoske hårpiller i reklamer mellom snap hele tiden. Herregud. Orker ikke😣 Med rare munnbevegelser, tilgjort mimikk, gapende latter og mange rare fakter.. Ser hun ikke selv hvor pinlig hun fremstår.. 😵 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 10. november #413 Del Skrevet 10. november «Klikk dere inn da vel for å se hva jeg griner for sånn at jeg kan tjene meg noen kroner ekstra på clickbait» 🙃 buhu… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krympeline Skrevet 10. november #414 Del Skrevet 10. november Sophie1988 skrev (26 minutter siden): «Klikk dere inn da vel for å se hva jeg griner for sånn at jeg kan tjene meg noen kroner ekstra på clickbait» 🙃 buhu… Hva er det nå da?! 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 10. november #415 Del Skrevet 10. november krympeline skrev (21 minutter siden): Hva er det nå da?! 🙄 Garantert bare en liten bagatell. Jeg vil ikke gi henne klikk🙄 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 11. november #416 Del Skrevet 11. november Hun har følt seg ensom og bla bla og nå vil hun fortelle hva hun virkelig føler.. Noe sånt om jeg forsto det rett. Lage en miniserie på snap om det eller noe sånt.. Rare greier 😅 men jeg er nysgjerrig så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 11. november #417 Del Skrevet 11. november Kratt_ skrev (20 minutter siden): Hun har følt seg ensom og bla bla og nå vil hun fortelle hva hun virkelig føler.. Noe sånt om jeg forsto det rett. Lage en miniserie på snap om det eller noe sånt.. Rare greier 😅 men jeg er nysgjerrig så... hun la ut en video i går på Instagram. Hele den 2 minutters lange videoen av «del 1» av dette var en lang utgreiing om at hun ville fortelle, men fortalte ingenting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 11. november #418 Del Skrevet 11. november powerpuffen skrev (4 minutter siden): hun la ut en video i går på Instagram. Hele den 2 minutters lange videoen av «del 1» av dette var en lang utgreiing om at hun ville fortelle, men fortalte ingenting. Bare for klikk sikkert 😅 Men det funker jo på meg da.. 🙈 Kan hende det er så enkelt som at hun har begynt hos psykolog eller noe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 11. november #419 Del Skrevet 11. november Høres ut som «jeg har slitt med spiseforstyrrelser i mange år»…»mistet meg selv»….»vet ikke hvem jeg er»….»finne meg selv»….blablabla…samme gamle greia 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 11. november #420 Del Skrevet 11. november Likte henne litt i starten, men nå skjønner jeg ikke helt hva hun har å komme med. Latterlige overskrifter på snap hvor hun liksom skal «avsløre» og fortelle, men det er bare svada fra ende til annen. Har sluttet å følge. Gjesp🥱 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå