AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Heisann! jeg lurte på hvor gamle barna deres var når dere reiste på første tur uten dem? tenker da en lang helg feks Anonymkode: 40669...1c0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #2 Skrevet 29. januar 2020 1 år. Barnet var hos besteforeldrene som hun kjenner godt og er veldig trygge på. Anonymkode: bca2f...3f3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #3 Skrevet 29. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 1 år. Barnet var hos besteforeldrene som hun kjenner godt og er veldig trygge på. Anonymkode: bca2f...3f3 Vår er også 1 år og vi har lyst på en liten tur, men føler meg så slem vist vi gjør det? hun er veldig mye med mormor ellers så hun er ganske trygg på hun men får så dårlig samvittighet.. Anonymkode: 40669...1c0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #4 Skrevet 29. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vår er også 1 år og vi har lyst på en liten tur, men føler meg så slem vist vi gjør det? hun er veldig mye med mormor ellers så hun er ganske trygg på hun men får så dårlig samvittighet.. Anonymkode: 40669...1c0 Det er ikke slemt å la barnet ditt få tid sammen med andre mennesker som er glad i det. Tvert i mot kan det være en veldig fin ting at din datter og moren din får tid til å bygge et selvstendig bånd sammen. Våre barn har er veldig fint forhold til sine besteforeldre og gleder seg enormt til å være med dem! Jeg tenker det er viktig at de har andre voksenpersoner i livet sitt som bryr seg om dem, ikke bare mamma og pappa. Bonusen er at vi som er foreldre får tid til å være kjærester og styrke vårt forhold. Det er også bra for barna våre. Så så lenge barnet ditt er trygg på mormor og mormor har lyst til å passe en helg er det bare å reise med god samvittighet! Anonymkode: bca2f...3f3 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #5 Skrevet 29. januar 2020 Jeg synes 1 år er for lite. Vår eldste var 2, men følte med hele meg, både før, under og etter, at det var for tidlig. Ventet derfor til yngste var 3 før vi dro uten han en helg. Det gikk ganske greit, men hadde ventet enda lengre dersom vi hadde fått en til. Varierer selvsagt med hvordan barnet er også da. Anonymkode: c9d21...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #6 Skrevet 30. januar 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes 1 år er for lite. Vår eldste var 2, men følte med hele meg, både før, under og etter, at det var for tidlig. Ventet derfor til yngste var 3 før vi dro uten han en helg. Det gikk ganske greit, men hadde ventet enda lengre dersom vi hadde fått en til. Varierer selvsagt med hvordan barnet er også da. Anonymkode: c9d21...cf5 Enig ang over 3 Skjer så mye i det de er ca 3 år, da begynner de endelig å forstå tid mye bedfre, forstå at man kan reise trundt andres teder og rett og slett er de ikke så små og uforstående til vårt fravær lenger. Så vi drar nok heller ikke før yngste runder 3, men derfra så klarer de seg så mye bedre på egenhånd også. Språket er godt nok til å fortelle og forklare det de tenker på osv. Tror bare det er mye greiere å bli overlatt til andre når man er mer selvstendig, og faktisk forstår at mamma og pappa kommer tilbake om 2 dager. Anonymkode: 50bbc...2b3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #7 Skrevet 30. januar 2020 Vi har bestilt en tur nå, 2 dagers, men det er fra torsdag til lørdag hvor vi kommer hjem tidlig på lørdag.. Gutten min er da 1, 5 år gammel og ja, jeg føler på det at han er litt liten og jeg kommer til å savne han helt vilt mye, men min mann gleder seg veldig og jeg kjenner på det jeg også at det hadde vært godt å få litt kjærstetid sånn egentlig.. Sønnen skal overnatte hos besteforeldre han kjenner godt og er trygg på, det kommer nok til å gå helt fint, men grugleder meg litt ja.. Anonymkode: 833d0...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå