Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til gode hudpleieprodukter for ungdomshud (gutt)? 

Utfordringene er i hovedsak fet hud med store porer. Lite kviser, mer ‘blackheads’.

Blir glad for alle tips. 
Langt til nærmeste parfymeri og apotek her (Ifht å spørre om råd). Produkter må kunne bestilles (men det gjør vel det meste)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville prøvd ut the ordinary, billig og bra. Men det kan kanskje være litt for mye stress for en gutt å gidde å vaske, ta på serum og smøre. I så fall ville jeg bestilt en god rens som fjerner urenheter uten å tørre ut huden, har god erfaring med cosrx sin good morning gel cleanser, de er også forskjellige typer kremer du kan bruke som normaliserer huden, jeg bruker dermologica active moist, fungerer bra men gir litt lite fukt til meg som ikke er ungdom lenger. Det holder kanskje da gutter ofte ikke er så interessert i hudpleie rutiner. Syrer fungerer godt men da må han være flink til å bruke solkrem. 

Skrevet

Takk for svar. 
Jeg skal søke og lese om de du tipser om - og ja, du har helt rett i at han ikke gidder ‘full prosedyre’. Det må være enklest mulig

Skrevet

Avene mattifying renseskum! Fås kjøpt på apotek   

Anonymkode: b5348...f42

Skrevet

Talk for tips

Skrevet

Dermalogica sin serie Clear start for ungdom er fin, heller ikke avskrekkende pris og produktene varer lenge. 

Viktigste er rens og fuktighetskrem til ansikt (fukt er også viktig til fet hud, hvis man ikke tilfører fukt etter rens så produserer huden mere fett for å kompensere og man får bare mere urenheter), men ville også vurdert ansiktsmaske 

Skrevet

cosrx, feks Low pH Good Morning Gel Cleanser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...