Gjest Pjusk Skrevet 6. juni 2005 #1 Skrevet 6. juni 2005 Sønnen min er snart 8 år og jeg vurderer å kjøpe et nytt PSII spill til ham. Han har snowboard og bil samt noen andre greier, og dessuten dette spillet som er interaktivt (du bokser, løper, hopper osv.). Noen forslag til et annet spill? Er det et spill som heter Rankel Klank eller noe slikt? Han snakker så mye om det....
Gjest gjesta Skrevet 6. juni 2005 #2 Skrevet 6. juni 2005 Ratchet & Clank er et plattformspill hvor hopp og sprett samt litt action mot ondsinnede vesener er hovedessensen. Et veldig bra et, faktisk. (jeg har stor sansen for den type spill ) Det er utgitt tre i serien og her i huset har vi alle tre. Start med det første spillet. Siden dette er noen år gammelt så får du det rimelig også. Ellers så kan jeg anbefale Jak & Daxter. Vel og merke det første spillet i serien. De andre blir litt mer dystre.
Gjest Pjusk Skrevet 10. juni 2005 #3 Skrevet 10. juni 2005 Tusen takk, Persille! Så du mener det første spillet (R & K) er utfordring nok for en som blir 8?
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2005 #4 Skrevet 10. juni 2005 Absolutt en utfordring nok. Vi fikk spillet i huset da minstemann var ca 11. Både barn, ungdom og voksne her i huset har hatt glede av spillet. Har nå en 15-åring som akkurat har rundet det siste spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå