GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninne sender kysse emoji i hver eneste melding. Hva betyr det? Er så forelsket i hun at jeg er redd jeg ovrrtolker det

Anonymkode: 311fb...8a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør henne.

Anonymkode: b24b5...588

• Liker 1
Skrevet

Noen sender dem mye og andre mindre. Jeg personlig sender hjerter og kyss til venner og kompiser uten å mene noe mer med det.

Anonymkode: d0576...2d7

Skrevet

Det er nesten umulig å svare på, tror det er den emojier som brukes mest ulikt. Noen bruker den kun til kjæresten, andre til «alle». Jeg bruker den til alle jeg har et nært forhold til, inkl faren til mitt første barn (som jeg ikke er sammen ned 😄). Hadde noen sett meldingene våre hadde de trodd vi var sammen (og 16 år), vi har en litt... merkelig tone.

Anonymkode: 80c56...84c

Skrevet

Jeg er dame på 33 og hun er 31 så vet ikke om det er så vanlig vel. Hun har å gitt med mange teng som intense blikk, berøring, komplimenter er nær meg og rødmer 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame på 33 og hun er 31 så vet ikke om det er så vanlig vel. Hun har å gitt med mange teng som intense blikk, berøring, komplimenter er nær meg og rødmer 

Damer som sender kysse emoji til andre damer er ikke nødvendigvis et tegn på at hun er interessert. Jeg gjør det med mine nærmeste venninner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...