Gå til innhold

Situasjonen på Grønland, Oslo: Rett utenfor barnehagen henger gjengene: – Vi blir møtt med hånflir og trusler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi Norge preges av altfor lite nasjonalisme og er gjennomsyret av den patetiske troen på multikulturalisme. Alt forsterkes av at de som setter dagsorden er selve fanebærerene for denne ideologien.

Du finner ikke et eneste europeisk land hvor prosjekt innvandring har vært vellykket - det ser man på tross av tapre forsøk på å kamuflere statistikk relatert til etnisk opphav, og bortforklare omfattende og alvorlig kriminalitet.

Likevel så er det altså de som er imot innvandring som er idiotene, og flower power libearlistene som er de intelligente.

Sammenligner du Norge, Sverige og Danmark på 1980-1990 tallet, kontra  2010-2020 tallet, og tenker at utviklingen fortsetter i samme spor så bør det være krystallklart hvordan situasjonen i landene vil være i 2040-2050.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Fordi Norge preges av altfor lite nasjonalisme og er gjennomsyret av den patetiske troen på multikulturalisme. Alt forsterkes av at de som setter dagsorden er selve fanebærerene for denne ideologien.

Du finner ikke et eneste europeisk land hvor prosjekt innvandring har vært vellykket - det ser man på tross av tapre forsøk på å kamuflere statistikk relatert til etnisk opphav, og bortforklare omfattende og alvorlig kriminalitet.

Likevel så er det altså de som er imot innvandring som er idiotene, og flower power libearlistene som er de intelligente.

Sammenligner du Norge, Sverige og Danmark på 1980-1990 tallet, kontra  2010-2020 tallet, og tenker at utviklingen fortsetter i samme spor så bør det være krystallklart hvordan situasjonen i landene vil være i 2040-2050.

Faktisk gjelder dette mye av landene i midtøsten også. De mest vellykkede rike araberlandene (uten olje til og med), er land som hovedsaklig har innbyggere som tilhører samme storfamilie (tribe). Landene som består av mange ulike grupper derimot, er ofte mye mer turbulente. Irak er et godt eksempel på sistnevnte.

Jeg tror det heller handler om at vi må bli flinkere til å integrere og assimilere. Ikke være redd for at vi også har en kultur og egenart. Det er ikke rasistisk å slå hardt ned på kriminelle gjenger, uansett hvor de kommer fra. Jeg mistenker de politikerne som vegrer seg sånn for å snakke om dette, innerst inne alltid vil se på innvandrere som "de andre". 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har jeg forvillet meg inn på resett??

Endret av Bunuel
  • Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, Bunuel skrev:

Husk på det, sånne Ad Hominem argumenter er til syvende og sist bare med på å gjøre det enda vanskeligere for de som faktisk bor midt oppe i dette, og må forholde seg til det hver dag.

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, Bunuel said:

Saklig. 🙄

• Liker 1
Gjest Forumhei
Skrevet

Jeg forlot oslo den dagen min kone ble gravid, bedre å trekke seg ut🍾🥂.

Hvorfor usette barna sine for alt det rare som beveger seg i den byen😅?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...