Gå til innhold

Noen som har en god ide?

Lille

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å få meg et nytt navn, her inne. Det er flere liller ute og går, og jag har tenkt at det enkleste er å bytte. Men spørsmålet er, hva skal jeg velge? Det finnes jo så mange flotte navn der ute...:?

Kan dere, kjære venner, hjelpe meg litt? Gode ideer tas imot med stor takk!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 2002-03-08 09:11, Lille wrote:

Jeg vurderer å få meg et nytt navn, her inne. Det er flere liller ute og går, og jag har tenkt at det enkleste er å bytte. Men spørsmålet er, hva skal jeg velge? Det finnes jo så mange flotte navn der ute...:?

Kan dere, kjære venner, hjelpe meg litt? Gode ideer tas imot med stor takk!

Hva??? icon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gif

Når ble tastaturet mitt svensk??? Beklager så mye, det skal ikke gjenta seg. icon_lol.gif

-Lille-enig_animasjon.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Lille den 2002-03-08 09:13 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille, for meg er det bare èn Lille her inne, og det er DEG!!!

*hulker hemningsløst og nekter å finne nytt nick til min yrkessøster og englevenn*

icon_frown.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heddedud, Væren!!

Ro deg ned litt, da...det var ikke meningen at du skulle ta sånn på vei.. icon_rolleyes.gif

Jeg vet jo at jeg er unik og helt spesiell, kanskje jeg skal tenke litt mer over dette. Hva sier du til det, Væren? Blir du glad igjen nå? PLIIIIIIIIIIIIIS!! kys_2.gif Såsåsåsåså...ikke gråt. Skal ikke gjøre det, jeg lover!! icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_smile.gif Så du lover å forbli vår alles lille Lille?

icon_frown.gif Jeg kommer ikke til å greie å forholde meg til deg dersom du skifter nick!

icon_mad.gif Jeg synes det er de andre som bør skifte, for du har tross alt vært Lille her siden like etter 2. verdenskrig.

Klem fra din venn og englemamma12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmpf! Siden andre verdenskrig?? Hvor gammel er du egentlig? icon_razz.gif

Jeg er enda en yndig, og ungpikeformet vakker lilje i marken altså! Bare så du vet det. icon_biggrin.gif

Men det er greit, jeg får holde på navnet mitt litt til, da. Så får vi se. Håper alle ser forskjell på alle lillene her inne, da. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille, er alle de andre lillene registrert med dette nicket, eller har de det bare med i anonyme innlegg?

Det er ei på ris,ros og tips som klager på det samme, men jeg tordde ikke det gikk an å registrere samme brukernavn på flere forskjellige personer i følge dette

Spent på hva Gry svarer inne ris, ros og tips..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hege!

Joda, de andre lillene er registrert de også. Med et lite tegn ved siden av navnet, tror det var * hos den ene og _ hos den andre. Det er greit, det......jeg skjønner jo hvorfor det stilige navnet mitt er populært. icon_smile.gif

Jeg har bestemt meg for å beholde navnet, gidder ikke skifte icon_lol.gif

Jeg kan altså kjennes igjen, fordi jeg ligner på lille trille i signaturen min. icon_smile.gif

Ha en fin ettermiddag!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, synes signaturen ligner litt på Nille-logoen jeg.. Hehe, med de to strekene og i kursiv, og det gule ved siden av.. Hehe, no hard feelings! De har god lakris der:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm...det var merkelig, jeg kjenner ikke til noen nille-logo. Men jeg kan forsikre deg om at dette er en 100% genuin Lille-logo, Sandy. icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...