AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #1 Del Skrevet 28. januar 2020 Er blond, men vet ikke helt hvordan jeg vil beskrive fargen. I hvert fall ikke helt lys. Har tenkt å stripe håret lysere hjemme, og testet i dag bare noen lokker med Depend for blondt hår. Denne skal lysne 2-4 nyanser. Ble ikke kritthvitt, men heller ikke pissegult (takk gud), men vil være sikrere på at det blir lyst og så kaldt som mulig. Er det egentlig lurere å ta den som er beregnet for mørkere hår? Den skal lysne opptil 6 nyanser. Vil denne bli for sterk, eller er det mindre sjanse for å få gult resultat med denne? Plis ingen "gå til frisøren"-tips, er helt blakk og blir nesten aldri fornøyd uansett Hvilken av disse to ville du valgt? Så takknemlig hvis noen hjelper meg! 😄 Anonymkode: d19e5...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VårKonto Skrevet 28. januar 2020 #2 Del Skrevet 28. januar 2020 Hei <3 Jeg har brukt den for mørkere hår fordi jeg hadde mørkt hår, ville ikke brukt den om jeg hadde hatt lysere hår. Det er klart den er sterkere :) Hvis ikke ville den ikke lysnet mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #3 Del Skrevet 28. januar 2020 5 minutter siden, VårKonto skrev: Hei ❤️ Jeg har brukt den for mørkere hår fordi jeg hadde mørkt hår, ville ikke brukt den om jeg hadde hatt lysere hår. Det er klart den er sterkere Hvis ikke ville den ikke lysnet mer! Ja, ser den, men tenker jo kanskje at det kan være en fordel at den er sterkere, så er det mindre sannsynlighet for gult resultat? Ble du fornøyd, forresten? Anonymkode: d19e5...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VårKonto Skrevet 29. januar 2020 #4 Del Skrevet 29. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, ser den, men tenker jo kanskje at det kan være en fordel at den er sterkere, så er det mindre sannsynlighet for gult resultat? Ble du fornøyd, forresten? Anonymkode: d19e5...87d Hm, tja. Men hvis du allerede har testet og det ikke ble gult så bør du vel holde deg til den som du har brukt? Syntes den var bra, men håret mitt ble gult først selv om jeg brukte den sterkeste, så jeg måtte bleke i flere omganger. Den gul/Orange fargen kommer når du bleker over farget hår 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #5 Del Skrevet 29. januar 2020 jeg har brukt den siste☺️to ganger. så jeg har en miks av noen fine lyse striper og flere gule. men sist gang»tok» ikke håret fargen, så nå har jeg 10 cm mindre pen ettervekst🙈usikker på om jeg prøver mer; sliter hardt på håret. men er blakk student😬 Anonymkode: ee72a...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #6 Del Skrevet 29. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg har brukt den siste☺️to ganger. så jeg har en miks av noen fine lyse striper og flere gule. men sist gang»tok» ikke håret fargen, så nå har jeg 10 cm mindre pen ettervekst🙈usikker på om jeg prøver mer; sliter hardt på håret. men er blakk student😬 Anonymkode: ee72a...1aa Ja, men hvilken hårfarge hadde du under? Er du lys fra før? Anonymkode: d19e5...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #7 Del Skrevet 29. januar 2020 13 timer siden, VårKonto skrev: Hm, tja. Men hvis du allerede har testet og det ikke ble gult så bør du vel holde deg til den som du har brukt? Syntes den var bra, men håret mitt ble gult først selv om jeg brukte den sterkeste, så jeg måtte bleke i flere omganger. Den gul/Orange fargen kommer når du bleker over farget hår 😊 Håret mitt ble gyldent, bare ikke helt pissegult, hvis du skjønner... Derfor jeg vurderer den andre Anonymkode: d19e5...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #8 Del Skrevet 29. januar 2020 Er ikkje nødvendigvis styrken som gjør håret gult men farge stoffet i bleikingen. Anbefaler uansett blåshampo før å holde fargen kald. Anonymkode: 98b62...4ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #9 Del Skrevet 29. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ikkje nødvendigvis styrken som gjør håret gult men farge stoffet i bleikingen. Anbefaler uansett blåshampo før å holde fargen kald. Anonymkode: 98b62...4ec Ok, det visste jeg ikke Noen som vet hvor mye hydrogenperoksid det er i Depend? Anonymkode: d19e5...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #10 Del Skrevet 30. januar 2020 På 29.1.2020 den 14.39, AnonymBruker skrev: Ja, men hvilken hårfarge hadde du under? Er du lys fra før? Anonymkode: d19e5...87d mørk blond. var nylig til frisør og rettet opp alt. blir nudler til middag i en mnd🙃 Anonymkode: ee72a...1aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå