AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #1 Skrevet 28. januar 2020 Har vert på fest en del ganger. Har endt opp med å sove i samme seng med gutt. Skal man egentlig ta av seg klærne å sove med undertøy eller med klærne på? Jeg er jomfru og legger ikke opp til sex når jeg sover med guttene. Det blir som regel kosing. hilsen jente 17 Anonymkode: 7c7e7...c75
stan Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 Hvis du kler av deg, vil de fleste av guttene tro at du legger opp til sex. 2
Fr. Akk Skrevet 28. januar 2020 #3 Skrevet 28. januar 2020 Du bør sove med klærne på. Undertøy er så lett å ta av eller skyve til side og da kan ting hende som ikke skulle ha hendt. 1
casanova 1 Skrevet 28. januar 2020 #4 Skrevet 28. januar 2020 Hvorfor legger du deg i samme seng som han? Hvis du ikke ønsker et nærere/mere intimt samvær med han, ville det da ikke være smartere, å krølle seg sammen under et pledd på sofaen alene? Dersom det er slik, at du liker han godt, (å han deg) menn ikke vil ligge med han, er det din oppgave å sette grensene. Ikke å utfordre han sine.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #5 Skrevet 28. januar 2020 Du har fått flere svar i denne tråden også som er duplikat tråd Anonymkode: f904b...0b1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #6 Skrevet 28. januar 2020 20 minutter siden, casanova 1 skrev: Hvorfor legger du deg i samme seng som han? Hvis du ikke ønsker et nærere/mere intimt samvær med han, ville det da ikke være smartere, å krølle seg sammen under et pledd på sofaen alene? Dersom det er slik, at du liker han godt, (å han deg) menn ikke vil ligge med han, er det din oppgave å sette grensene. Ikke å utfordre han sine. Rapey! 😳😳😳😳 Han har som oppgave å ikke presse grensene hennes. Men siden festvoldtekt desverre skjer mange hundre av hver uke så må jenter desverre forhåndsregler og bør unngå å dele seng med noen ja, men du skal allikevel ikke snakke om det som hennes ansvar å "ikke utfordre han" for da fremstiller du det som at det er greit å presse og foregripe seg på jenter som man deler seng med. Ansvaret er på han å respektere grenser, ikke på henne. Pga sånne som deg viser hvor viktig feminisme er! Samme som voldtektsmenn som sier hun ba om det fordi hun var lettkledd og fristet han... Har du hørt...! Anonymkode: f904b...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #7 Skrevet 29. januar 2020 Å vise seg i ( sexy) undertøy skal ikk være invitasjon til å knulle. Men hvis du spør " undertøy elker påkledd, jeg vil ikke ha sex" så er svaret påkledd. Anonymkode: 6b97d...30d
Herlighet Skrevet 29. januar 2020 #8 Skrevet 29. januar 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vert på fest en del ganger. Har endt opp med å sove i samme seng med gutt. Skal man egentlig ta av seg klærne å sove med undertøy eller med klærne på? Jeg er jomfru og legger ikke opp til sex når jeg sover med guttene. Det blir som regel kosing. hilsen jente 17 Anonymkode: 7c7e7...c75 Det spørs jo helt hva du vil selv? Hvis du vil ha sex med han, så ta av deg klærne. Hvis du vil sikre deg helt mot at dere skal kose/ligge/tafse, så beholder du klærne på OG sover et annet sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå