Gå til innhold

Studenter , hvor mange timer i uken studerer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange timer i uken og hvordan blir resultatene?

Anonymkode: 8501f...905

Videoannonse
Annonse
Skrevet

40 timer ca. Sykepleie. Har B i snitt. 

Anonymkode: 551fd...028

Skrevet

Da jeg gikk på høyskole studerte jeg ikke noe utenom forelesninger. Noterte som en idiot og fulgte nøye med, det skal sies, men jeg leste ikke pensum utenom dette. Fikk hovedsakelig A og B.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Wednesday Addams skrev:

Da jeg gikk på høyskole studerte jeg ikke noe utenom forelesninger. Noterte som en idiot og fulgte nøye med, det skal sies, men jeg leste ikke pensum utenom dette. Fikk hovedsakelig A og B.

Hva i all verden studerte du, som fikk alt servert på forelesning? Det hadde vært noe!

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden studerte du, som fikk alt servert på forelesning? Det hadde vært noe!

Internasjonale studier.

Skrevet

Det varierer veldig, men jeg jobber veldig lite med studief utenfor forelesning og seminarer. Prøver å være litt forberedt, men leser best før eksamen ettersom jeg da har et godt oversikt over pensum fra undervisningen. Dette hadde ikke fungert om jeg gikk realfag 😛 Jeg tilhører Humanistisk Fakultet. 

Anonymkode: 870dc...4d2

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det varierer veldig, men jeg jobber veldig lite med studief utenfor forelesning og seminarer. Prøver å være litt forberedt, men leser best før eksamen ettersom jeg da har et godt oversikt over pensum fra undervisningen. Dette hadde ikke fungert om jeg gikk realfag 😛 Jeg tilhører Humanistisk Fakultet. 

En del skrivefeil. Ups! Jeg ligger som regel på B eller C, men har noen Aer også 😊 Grunnen til at jeg ikke leser meg i hjel er fordi det ikke er hensiktsmessig. Vi lærer om ulike måter å forstå og analysere mennesker og menneskeskapte fenomener. Det er ikke en profesjonsutdanning hvor man må kunne spesifikke ting for å gjøre jobben sin.

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg ikke leser meg i hjel er fordi det ikke er hensiktsmessig.

Det er nettopp dette flere studenter må forstå. Ikke alle studier tilsier at du må bo med nesa ned i boka konstant.

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Wednesday Addams skrev:

Det er nettopp dette flere studenter må forstå. Ikke alle studier tilsier at du må bo med nesa ned i boka konstant.

Dette kommer jo like mye an på studenten selv, som selve studiet. Noen tar ting lettere enn andre. Noen må lese tre ganger så mye for å forstå. Tror nok at de aller fleste bruker den tiden de selv vet at de trenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...