AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #1 Skrevet 28. januar 2020 Hvor mange timer i uken og hvordan blir resultatene? Anonymkode: 8501f...905
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 40 timer ca. Sykepleie. Har B i snitt. Anonymkode: 551fd...028
Elysion Skrevet 28. januar 2020 #3 Skrevet 28. januar 2020 Da jeg gikk på høyskole studerte jeg ikke noe utenom forelesninger. Noterte som en idiot og fulgte nøye med, det skal sies, men jeg leste ikke pensum utenom dette. Fikk hovedsakelig A og B. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #4 Skrevet 28. januar 2020 Akkurat nå, Wednesday Addams skrev: Da jeg gikk på høyskole studerte jeg ikke noe utenom forelesninger. Noterte som en idiot og fulgte nøye med, det skal sies, men jeg leste ikke pensum utenom dette. Fikk hovedsakelig A og B. Hva i all verden studerte du, som fikk alt servert på forelesning? Det hadde vært noe! Anonymkode: 551fd...028
Elysion Skrevet 28. januar 2020 #5 Skrevet 28. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva i all verden studerte du, som fikk alt servert på forelesning? Det hadde vært noe! Anonymkode: 551fd...028 Internasjonale studier.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #6 Skrevet 28. januar 2020 Det varierer veldig, men jeg jobber veldig lite med studief utenfor forelesning og seminarer. Prøver å være litt forberedt, men leser best før eksamen ettersom jeg da har et godt oversikt over pensum fra undervisningen. Dette hadde ikke fungert om jeg gikk realfag 😛 Jeg tilhører Humanistisk Fakultet. Anonymkode: 870dc...4d2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #7 Skrevet 28. januar 2020 Just now, AnonymBruker said: Det varierer veldig, men jeg jobber veldig lite med studief utenfor forelesning og seminarer. Prøver å være litt forberedt, men leser best før eksamen ettersom jeg da har et godt oversikt over pensum fra undervisningen. Dette hadde ikke fungert om jeg gikk realfag 😛 Jeg tilhører Humanistisk Fakultet. Anonymkode: 870dc...4d2 En del skrivefeil. Ups! Jeg ligger som regel på B eller C, men har noen Aer også 😊 Grunnen til at jeg ikke leser meg i hjel er fordi det ikke er hensiktsmessig. Vi lærer om ulike måter å forstå og analysere mennesker og menneskeskapte fenomener. Det er ikke en profesjonsutdanning hvor man må kunne spesifikke ting for å gjøre jobben sin. Anonymkode: 870dc...4d2
Elysion Skrevet 28. januar 2020 #8 Skrevet 28. januar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at jeg ikke leser meg i hjel er fordi det ikke er hensiktsmessig. Det er nettopp dette flere studenter må forstå. Ikke alle studier tilsier at du må bo med nesa ned i boka konstant. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #9 Skrevet 28. januar 2020 16 minutter siden, Wednesday Addams skrev: Det er nettopp dette flere studenter må forstå. Ikke alle studier tilsier at du må bo med nesa ned i boka konstant. Dette kommer jo like mye an på studenten selv, som selve studiet. Noen tar ting lettere enn andre. Noen må lese tre ganger så mye for å forstå. Tror nok at de aller fleste bruker den tiden de selv vet at de trenger. Anonymkode: 551fd...028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå