AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #1 Skrevet 28. januar 2020 Hei Har fått en beholder som jeg skal ta avføringsprøve i av legen. Skal jeg bare gå ned til legesentret på morgen og levere den der, eller må jeg sende den inn? Forvirret, noen som har gjort dette før ^ Hilsen en som ikke fikk noe informasjon annet en beholder i hånden på veien ut døren.. Anonymkode: 721d9...24f
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 Du skal levere den i luka på legekontoret. Når du skal ta prøven, sleng en stor dott dopapir i do rett før bæsjen ramler ut, sånn at den blir liggende på papiret noen sekunder mens du raskt tar prøven du trenger av den. Jeg pakket mitt prøveglass inn i litt kjøkkenpapir, sånn at det ikke skulle synes for andre rundt resepsjonsluka at det var bæsj i prøven, i tilfelle noen sto der og så på... Husk å merke prøveglasset ditt med navn og fødselsdato. Anonymkode: 12530...858
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #3 Skrevet 29. januar 2020 Hvis du fikk med en frankert konvolutt, så kan du enten sende den i posten med en gang du har prøven klar i glasset, eller levere den på legekontoret i konvolutten. Prøven skal da sendes til Fürst. Hvis du ikke fikk med en frankert konvolutt, så må du levere den på legekontoret. Enten skal legekontoret analysere den selv, eller så skal den sendes til Fürst men de vil sende den selv. Anonymkode: 35b08...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå