Gå til innhold

Mitt barn blir utestengt fra idretten pga meg som mor, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør en lang historie kort her!

Flyttet fra Oslo og til bygda for to år siden, ukjent sted, men håpte på et godt oppvekstmiljø for mitt barn, og bedre økonomi pga boligpriser, er 100 prosent aleneforsørger..

Ble ett år etter flytting voldtatt av en mann i nabobygda, valgte å anmelde pga politiet anbefalte meg det, saken ble selvfølgelig henlagt på lik linje med 99% av alle voldtekts anmeldelser..

Etter dette har mange på bygda og nabobygda gått i mot meg, stemplet meg som en hore, kastet søppel i avkjørselen, sendt meg bilder av seg selv og sin penis(selv 70 år gamle menn) og lurt på om jeg "trenger" noe, osv, jeg er hatet og eksludert, blir baksnakket på det verste..

Lot mitt barn begynne på fritidsaktiviteter og idrett for å bli inkludert med andre barn her, det gikk fint en stund, før treneren(som aldri har hilst på meg en eneste gang på 9 mnd), og som er endel av miljøet som mener jeg er en hore, plutselig hevdet masse stygge ting om mitt barn, at hun ødelegger treningen for andre barn osv, og at klubben uten forvarsel ønsker hun skal slutte å delta, barnet er 7 år nå! Nok en hevnaksjon..😔

Mitt barn har sine to eneste venner i samme aktivitet og klubb!

Hvordan håndtere dette? Greit alt av faenskap jeg blir utsatt for, jeg tåler det, men hvordan best håndtere også ekskludering av mitt barn på denne måten?! Noen gode råd og erfaringer?!

Det er så utrolig trist, og mitt barn er knust pga dette og alt av løgner hun har blitt utsatt for nå!!

Anonymkode: 698aa...87d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har du lyst å fortsatt bo på en plass der du er gjenstand for hets og barnet ditt er ekskludert?

Jeg mener ikke at det er greit, hverken å hetse deg eller ekskludere barnet ditt, men dette tror jeg blir vanskelig å stoppe. Spesielt hvis du ikke har tilhørighet fra disse bygdene fra tidligere og et solid nettverk der. 

Anonymkode: 2ea19...ab4

Nei jeg har overhodet ikke lyst å bo på et slikt sted, men har heller ikke råd til å flytte herfra akkurat nå..

Så hvordan gjøre det best mulig for mitt barn, så lenge vi faktisk MÅ bor her nå?!

Ja det er umulig å stoppe, det blir bare mer og mer jævlig, for å si det rett ut, sånn det er!!😔

• Liker 1
Skrevet

fy for et grusomt miljø. For en gjeng råtne folk som rotter seg sammen mot en kvinne og hennes barn. Hvorfor?? fordi hun har blitt utsatt for grusomheter. Nei vet du hva!!!!

flytt. har du familie noe sted ?

Anonymkode: 0aa38...f96

• Liker 48
Gjest RødeFare
Skrevet

Fy faen for en historie! Jeg vet ikke hva man kan gjøre, men all støtte til deg TS. ❤️

Skrevet

Du må jo rett og slett flytte. Gjør det før skolestart til høsten. Det der blir aldri bra 

Anonymkode: f2dd6...24a

• Liker 26
Skrevet

Jeg trodde i alle fall mitt barn skulle blitt skånet for dette, og få lov å delta på idrett som alle andre barn, men der tok jeg bare feil..

Helt uforståelig at voksne mennesker kan holde på sånn og prøve å ødelegge barna også, det er nitrist bare!

Ts

• Liker 8
Skrevet

om det skal bli bra så må du ta oksen ved hornene. røske opp i dritten og si klart ifra. at du ble voldtatt, og utsatt for mer grov hets og kasting av søppel på din tomt. Det går ut over et uskyldig barn og alikevel fortsetter det. Folk trenger å skamme seg

• Liker 24
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

fy for et grusomt miljø. For en gjeng råtne folk som rotter seg sammen mot en kvinne og hennes barn. Hvorfor?? fordi hun har blitt utsatt for grusomheter. Nei vet du hva!!!!

flytt. har du familie noe sted ?

Har mitt barns mormor som er et fantastisk bra menneske, som støtter oss!❤️

Hun bor en times kjøring unna, men det er ingen arbeidsplasser der for meg dessverre, og jobb må jeg jo ha for å holde livet vårt gående, er tøft nok på en inntekt..

Ts..

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke anmelde de som sender deg meldinger og bilder da? Tenker det kan skremme mange andre rundt også.

Anonymkode: 4089b...7ca

• Liker 40
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

om det skal bli bra så må du ta oksen ved hornene. røske opp i dritten og si klart ifra. at du ble voldtatt, og utsatt for mer grov hets og kasting av søppel på din tomt. Det går ut over et uskyldig barn og alikevel fortsetter det. Folk trenger å skamme seg

Siden han, i likhet med 99% av alle voldtektsmenn ikke ble dømt, så er jeg en løgner som har anmeldt han på falskt grunnlag, i bygdas øyne, og bare en hore osv..

Det er satt ut rykter om at jeg har sex både med elektriker, rørlegger og andre som har vært innom her..

Ts

• Liker 7
Skrevet

Huff så trist å lese, jeg skjønner at det må være veldig vanskelig for deg. Er du helt sikker på at barnet ditt faktisk ikke ødelegger treningen etc, at det er sannhet i det treneren sier? Kan det være at akkurat dette ikke er en hevnaksjon? 

Anonymkode: a952d...642

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke anmelde de som sender deg meldinger og bilder da? Tenker det kan skremme mange andre rundt også.

Anonymkode: 4089b...7ca

Har sagt fra til advokat om det, til ingen hjelp!

Han er like maktesløs som jeg er..

Skrevet

Huff så trist å lese, jeg skjønner at det må være veldig vanskelig for deg. Er du helt sikker på at barnet ditt faktisk ikke ødelegger treningen etc, at det er sannhet i det treneren sier? Kan det være at akkurat dette ikke er en hevnaksjon? 

Hun gjør ikke det, er helt sikker ja..😔

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har mitt barns mormor som er et fantastisk bra menneske, som støtter oss!❤️

Hun bor en times kjøring unna, men det er ingen arbeidsplasser der for meg dessverre, og jobb må jeg jo ha for å holde livet vårt gående, er tøft nok på en inntekt..

Ts..

Kan dere flytte dit og du pendler til jobb? 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Siden han, i likhet med 99% av alle voldtektsmenn ikke ble dømt, så er jeg en løgner som har anmeldt han på falskt grunnlag, i bygdas øyne, og bare en hore osv..

Det er satt ut rykter om at jeg har sex både med elektriker, rørlegger og andre som har vært innom her..

Ts

Jammen herregud det høres jo ut som om du bør i et rent helvete hvor alle andre er psykopater. Jeg hadde flyttet hvert. Flytt inn til din mor som du skriver er en god støtte for dere, til du kommer deg på beina igjen. Virker jo som om det er nummeret før folk står utenfor døra di med høygafler. 

Anonymkode: 0dff4...b70

• Liker 22
Skrevet

Kan dere flytte dit og du pendler til jobb? 

Skulle ønske det, men det blir 15 mils kjøring per dag! Vanskelig som alenemor..

Barnet mitt trenger jo å få se meg også..

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske det, men det blir 15 mils kjøring per dag! Vanskelig som alenemor..

Barnet mitt trenger jo å få se meg også..

Da blir du sykemeldt.

Anonymkode: 0dff4...b70

• Liker 12
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør en lang historie kort her!

Flyttet fra Oslo og til bygda for to år siden, ukjent sted, men håpte på et godt oppvekstmiljø for mitt barn, og bedre økonomi pga boligpriser, er 100 prosent aleneforsørger..

Ble ett år etter flytting voldtatt av en mann i nabobygda, valgte å anmelde pga politiet anbefalte meg det, saken ble selvfølgelig henlagt på lik linje med 99% av alle voldtekts anmeldelser..

Etter dette har mange på bygda og nabobygda gått i mot meg, stemplet meg som en hore, kastet søppel i avkjørselen, sendt meg bilder av seg selv og sin penis(selv 70 år gamle menn) og lurt på om jeg "trenger" noe, osv, jeg er hatet og eksludert, blir baksnakket på det verste..

Lot mitt barn begynne på fritidsaktiviteter og idrett for å bli inkludert med andre barn her, det gikk fint en stund, før treneren(som aldri har hilst på meg en eneste gang på 9 mnd), og som er endel av miljøet som mener jeg er en hore, plutselig hevdet masse stygge ting om mitt barn, at hun ødelegger treningen for andre barn osv, og at klubben uten forvarsel ønsker hun skal slutte å delta, barnet er 7 år nå! Nok en hevnaksjon..😔

Mitt barn har sine to eneste venner i samme aktivitet og klubb!

Hvordan håndtere dette? Greit alt av faenskap jeg blir utsatt for, jeg tåler det, men hvordan best håndtere også ekskludering av mitt barn på denne måten?! Noen gode råd og erfaringer?!

Det er så utrolig trist, og mitt barn er knust pga dette og alt av løgner hun har blitt utsatt for nå!!

Dette tror jeg nesten ikke noe på. Jeg har selv gjort mange dumme handlinger. Jeg har vært i fengsel osv. Kommer fra en liten by og har et lite barn. Var selv redd for at folk skulle reagere negativt mtp barnet, men jeg merker ingen forskjell fra da til nå. Alle er like inkluderende og snille som før. 
Om situasjonen er slik du beskriver så må du flytte. Du kan ikke la barnet ditt vokse opp på denne måten. 

Anonymkode: c1046...488

• Liker 6
Skrevet

Ville likevel flyttet.. Bytt jobb. Evt begynn å studere

Anonymkode: 8a47a...1a3

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...