AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #1 Skrevet 28. januar 2020 Kanskje et dumt spørsmål, men hva gjør kvinner med mannen under forspillet? Hva gjør dere, bortsett fra å suge ham? Anonymkode: ccbee...6dc
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 Kysser, berører, klemmer, osv. Anonymkode: 61b3b...0a3 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #3 Skrevet 28. januar 2020 Kysser lepper, hals, øreflipp, nippler, gjerne litt småbiting, berøring, ELSKER Å TA PÅ HAN! Anonymkode: 1e3ab...eb8 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #4 Skrevet 28. januar 2020 Tar på han overalt - virkelig overalt. Både mykt og hardt. Snakker småfrekt til han. Kysser han og viser at jeg også koser meg. Anonymkode: 48d77...b35 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #5 Skrevet 28. januar 2020 Masserer ballene, runker eller stryker på kuken, tar på han, klorer litt forsiktig... Passer på at puppane kommer borti han hele tiden... Anonymkode: 5c51c...772 2
ElskerSkinn Skrevet 28. januar 2020 #6 Skrevet 28. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Masserer ballene, runker eller stryker på kuken, tar på han, klorer litt forsiktig... Passer på at puppane kommer borti han hele tiden... Anonymkode: 5c51c...772 Her prater vi👌👍
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #7 Skrevet 28. januar 2020 Kysser munnen halsen og niplene, og runker, egentlig ikke noe mer??? Help (suger og kjæreste) Anonymkode: 83687...5f0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #8 Skrevet 29. januar 2020 Kysser, suger han, masserer og tar ballene i munnen, etterhvert også en finger eller mer bak. Liker også å rimme han. Anonymkode: cce96...a9f 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #9 Skrevet 29. januar 2020 Jeg gjør det jeg vet han liker. Anonymkode: 5f700...290
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #10 Skrevet 29. januar 2020 Lar han også se mye, ettersom menn blir mer tent av det visuelle. Anonymkode: 06e6d...98b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #11 Skrevet 29. januar 2020 Kommer litt an på anledning, og selvfølgelig kommer det an på hva mannen selv tenner på. Alle menn har jo ikke helt samme triggerpunkter og tenningsmønster. Om vi har god tid og anledning hender det at jeg starter med pirrende massasje av hele kroppen hans. Min erfaring er at menn elsker å bli tatt på, på stort sett hele kroppen, og at de setter pris på at annet enn bare penis og baller blir berørt også. Jeg bruker både hender og hele min nakne kropp til å massere ham. Ellers veldig vanlig at jeg stryker, koser og kysser, men mest konsentrert om nippler, armhulene, baller og penis. Min mann blir veldig tent av kos med nippler, og armhulene er også triggerpunkter for ham. Så å kysse og slikke ham på nippler og/eller i armhule, mens jeg koser med baller og penis med hånden gir garantert veldig klar mann. Noen ganger tar jeg også frem leketøy beregnet for menn, men det er stort sett også når vi har god tid til langvarig pirring før sex. Et alternativ til massasje nevnt over. Ikke et helt uvanlig forspill at jeg dytter rumpa helt inntil underlivet hans også, og er noe mer passiv, mens det er han som egentlig koser, kysser, stryker og småjukker mot meg, mens jeg bare dytter og vrikker rumpa litt ertende og oppfordrende mot ham, mens jeg gjerne stryker ham over rumpa med den hånden som er fri, og ellers bare nyter at han koser med meg. Anonymkode: 83e89...576
Hr. Aktiv Skrevet 29. januar 2020 #12 Skrevet 29. januar 2020 Ligger der og forventer mannen skal ta henne som en superelsker i fra den våteste novellen. Kvinner har også telepatiske evner slik at de ikke trenger å si et ord om hvordan de vil ha det. Vi menn forstår det. Derfor blir dette en minnerik opplevelse.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #13 Skrevet 29. januar 2020 Vet han liker når jeg først suger store tåa og så legger ham på magen og slikker og småbiter meg oppover til rumpa. Han liker også beføling. Tenner meg like mye som ham. Anonymkode: 65d2c...828
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå