Gjest Warrior Skrevet 28. januar 2020 #1 Skrevet 28. januar 2020 Det er så mye sure folk på nett. Her på kvinneguiden også. Mye bitterhet, sure og frekke kommentarer og svar. Kvinner er ikke akkurat så mye blidere enn menn😂 Hva er grunnen til at folk er surere på nett enn utenfor nett?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 Fordi det ikke ser fint ut å være sur i virkeligheten. Anonymkode: c9791...529 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #3 Skrevet 28. januar 2020 Sikkert fordi at på forumer så er de mer anonyme enn om de hadde oppført seg på samme måte der ute i virkeligheten. Anonymkode: 0983d...755 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #4 Skrevet 28. januar 2020 Folk er bitre og kan ta det ut på nettet. Vi lærer fra vi er små at vi skal oppføre oss blant andre. På nettet behøver man ikke det. De som ikke er så bitre i utgangspunktet, blir det av å være på diskusjonsforum og sletter seg etterhvert. De som er bitre i utgangspunktet, blir sittende å trolle i år etter år. Anonymkode: 57412...85b 2
Elysion Skrevet 28. januar 2020 #5 Skrevet 28. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De som ikke er så bitre i utgangspunktet, blir det av å være på diskusjonsforum og sletter seg etterhvert. De som er bitre i utgangspunktet, blir sittende å trolle i år etter år. Av ren nysgjerrighet, hvor hører du til i kategorien? 2
Castor Troy Skrevet 28. januar 2020 #6 Skrevet 28. januar 2020 Lol, skjønner ikke at folk er så frekke, man blir jo fort kastet ut om man skriver ekle ting mot andre. 1
Gjest Warrior Skrevet 28. januar 2020 #7 Skrevet 28. januar 2020 41 minutter siden, Castor Troy skrev: Lol, skjønner ikke at folk er så frekke, man blir jo fort kastet ut om man skriver ekle ting mot andre. De er vel frekk for å føle seg bedre selv. Typisk folk. Men skjønner ikke hvorfor det er så mange sure og bitre folk overalt.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #8 Skrevet 28. januar 2020 49 minutter siden, Wednesday Addams skrev: Av ren nysgjerrighet, hvor hører du til i kategorien? Kategori 1 😜 har slettet meg en gang her før, men jeg savnet de hyggelige trådene her i sosial prat og humor. Så ble bruker på nytt. Er heldigvis en del bra folk her også 😊 Anonymkode: 57412...85b 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #9 Skrevet 28. januar 2020 Man biter i seg mye i virkeligheten. Særlig på jobben hvor man ofte må gå rundt med et påklistret smil og late som man er forståelsesfull. Man må være profesjonell selv om man egentlig har lyst til å si noen sannhetsord. Da er det deilig å komme hjem og ha frihet til å si hva man egentlig mener. Det betyr ikke at det er greit å være vemmelig mot folk, men å kunne si rett ut hva man mener uten å dille og dulle og pakke det inn i bomull bør være innafor. Det høres ut som du forventer at kvinner skal være mer vennlige og høflige enn menn, men jeg tror de samler opp mer irritasjon i løpet av en arbeidsdag. Menn har lov til å være mer direkte mens det forventes at kvinner skal være snille og forståelsesfulle hele tiden. Derfor er det ikke rart at kvinnene slipper ut litt steam når de står mer fritt til å være seg selv. Anonymkode: 26416...646 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #10 Skrevet 28. januar 2020 3 timer siden, Warrior skrev: Det er så mye sure folk på nett. Her på kvinneguiden også. Mye bitterhet, sure og frekke kommentarer og svar. Kvinner er ikke akkurat så mye blidere enn menn😂 Hva er grunnen til at folk er surere på nett enn utenfor nett? For de føler seg viktigere. Anonymkode: 8465d...26e 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #11 Skrevet 28. januar 2020 Med tanke på at du skriver en god del kvinnefiendtlige ting på kvinneguiden så er det ikke veldig rart eller unaturlig at du opplever mange sure. Anonymkode: 0a718...1e9 6
Gjest Warrior Skrevet 28. januar 2020 #12 Skrevet 28. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Med tanke på at du skriver en god del kvinnefiendtlige ting på kvinneguiden så er det ikke veldig rart eller unaturlig at du opplever mange sure. Anonymkode: 0a718...1e9 Jeg gjør ikke det. Ikke min feil at folk blir krenka for den minste ting.
Silva Pluvialis Skrevet 28. januar 2020 #13 Skrevet 28. januar 2020 (endret) Det lurer jeg også på. Endret 5. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
Paradisio1 Skrevet 28. januar 2020 #14 Skrevet 28. januar 2020 Merker mange slike tendenser her selv. Trådstartere skal helst hudflettes for skrivefeil, irrelevant info som dukker opp underveis osv. 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #15 Skrevet 29. januar 2020 Det som er veldig rart er at enkelte trangsynte feministiske"damer" her tror at ALLE kvinner tenker likt...og hvis man sier ifra at dette ikke stemmer og er uenig i deres feministiske meninger og tolkninger så tar de i bruk frekke herske teknikker beskylder andre kvinner for å være menn.. som om ALLE menn skulle være like og tenker likt...Det er da man avslører sin manglende evne til å forstå virkeligheten. Anonymkode: 63a4f...471 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #16 Skrevet 29. januar 2020 KG kryr av bittre skilte kvinner... Anonymkode: d871e...4a8 2
Gjest UglerIMosen Skrevet 29. januar 2020 #17 Skrevet 29. januar 2020 Enig. Noen ganger er deg ubehagelig å være her inne. Folk skal flås, og gud forby dersom noen snakker godt om seg selv. Janteloven står sterkt.. Tror mange ikke greier å se for seg at det faktisk sitter ett menneske å leser alt en får slengt i mot seg. Har du ikke noe positivt å si så er det bedre å forholde seg stum. Mye mer gøyalt å være blid og positiv. Er du det på nett så smitter det også over på det virkelige livet.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #18 Skrevet 29. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som er veldig rart er at enkelte trangsynte feministiske"damer" her tror at ALLE kvinner tenker likt...og hvis man sier ifra at dette ikke stemmer og er uenig i deres feministiske meninger og tolkninger så tar de i bruk frekke herske teknikker beskylder andre kvinner for å være menn.. som om ALLE menn skulle være like og tenker likt...Det er da man avslører sin manglende evne til å forstå virkeligheten. Anonymkode: 63a4f...471 Jeg tror det er emr at de tenker at dette er et ''kvinneforum'' og da diskuteres naturlig vis alt som har med dette å gjøre. Også må en jo lure på hvorfor det alltid er en eller annen vulgær pervers tråd på forsiden... Virker som det er mange menn her ja, og ikke bare de normale.. Jeg kan ikke tenke at alle disse skrives av kvinner, sorry. Anonymkode: 62d91...6c5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #19 Skrevet 29. januar 2020 3 minutter siden, UglerIMosen skrev: Enig. Noen ganger er deg ubehagelig å være her inne. Folk skal flås, og gud forby dersom noen snakker godt om seg selv. Janteloven står sterkt.. Tror mange ikke greier å se for seg at det faktisk sitter ett menneske å leser alt en får slengt i mot seg. Har du ikke noe positivt å si så er det bedre å forholde seg stum. Mye mer gøyalt å være blid og positiv. Er du det på nett så smitter det også over på det virkelige livet. Enig i det... Dog er det mye temaer som ikke er behagelige, og hva kan man da gjøre? F.eks diskusjonene om coronaviruset, så var det mange som skrev at de ikke brydde seg fordi deres familie hadde godt immunforsvar, også kommer noen andre å skriver at dette er bra for overbefolkningen, osv... Ja, det er ikke alltid man leser hyggelige ting, men sånn er livet... JEg eer ikke sint fordi den personen mente sikkert at vi som ikke har bra immunforsvar, at de ikke bryr seg om vi blir rammet... Whatever... Mennesker flest er ikke altruistiske, selvom man kanskje har blitt opplært noe annet. Anonymkode: 62d91...6c5 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #20 Skrevet 29. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er emr at de tenker at dette er et ''kvinneforum'' og da diskuteres naturlig vis alt som har med dette å gjøre. Også må en jo lure på hvorfor det alltid er en eller annen vulgær pervers tråd på forsiden... Virker som det er mange menn her ja, og ikke bare de normale.. Jeg kan ikke tenke at alle disse skrives av kvinner, sorry. Anonymkode: 62d91...6c5 Seksuelle vulgære poster tror jeg er over representert av gutter/menn. Men det vet vi ikke sikkert. For det har også vært en del vulgære kvinner her som feks fru Kg som ble stengt ute. Anonymkode: 63a4f...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå