Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 6. juni 2005 #1 Skrevet 6. juni 2005 Jeg leter etter musikken til en musikkvideo, men må ha hjelp. Videoen handler om en hund, antakelig Laika, i et romfartøy. Jeg tipper at den er ca fem år gammel, og mener å huske at det var ei rockeballade, men kan ta feil mht sjanger. Mannlig vokal, trolig et band, 99% sikkert engelskspråklig, ikke animert video... Uansett, så var den nydelig, og jeg vil eie den. Noen som kan hjelpe meg i mitt detektivarbeid?
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2005 #2 Skrevet 6. juni 2005 Detektivarbeid, sweet! :-) Hm.. Eneste jeg tenker på når jeg hører 'romfartøy' er Lenny Kravitz, men det er ikke denne da det ikke er noen hund i den. Så hvem kan det være, hvem kan det være? http://www.geocities.com/Paris/Library/322...bros/holmes.htm 8)
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 6. juni 2005 #3 Skrevet 6. juni 2005 Det er i hvert fall ikke RHCP, Pink Floyd, Cranberries eller Aerosmith, for å ta et utvalg. :cry: Jeg begynner å bli passe besatt av den låta nå...
Eliza Doalot Skrevet 7. juni 2005 #4 Skrevet 7. juni 2005 Noe med David Bowie kanskje... Han var jo ganske heavy inn i romskip.... veit ikke noe om hunden da...
Cr@sh Skrevet 7. juni 2005 #5 Skrevet 7. juni 2005 Tenkte først Prodigy, jeg da... Men kanskje ikke akkurat rockeballader der i gården...
Sarke Skrevet 8. juni 2005 #6 Skrevet 8. juni 2005 Jeg vet at gruppen var svensk. Jeg elsket den sangen. Og videoen var utrolig trist. Jeg jobber m saken for å finne ut hva den het....
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 14. juni 2005 #8 Skrevet 14. juni 2005 Takker og :bukke: Ikke så rart jeg aldri kom på det av meg sjøl?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå