gummitarzan Skrevet 8. september 2002 #1 Del Skrevet 8. september 2002 Hei, jeg er en man på 32 som liker å kle med i latex, og se andre som har på seg det samme. Det er enormt pirrende,erotisk og sensuelt. Er det noen andre som har noen synspunkter på dette og fetishisme generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 9. september 2002 #2 Del Skrevet 9. september 2002 Det er jo kjempesexy med latex.... da tenker jeg selvsagt på jenter. Det liksom framhever det feminine på en ypperlig måte..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. september 2002 #3 Del Skrevet 9. september 2002 Lakk og latex gir skikkelig tenning, man føler seg gjerne litt mer sexy i det.. Problemet er vel mest i at det er et stoff som ikke puster, så det er fryyyktelig slitsomt å ha på seg for lenge under sex... Selv om visse typer slikt undertøy er sånt man helst skal ha på under hele akten og ikke bare rives fortest mulig av, men det er litt slitsomt... Men jeg er enig i at det er skikkelig sexy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gummi-tarzan Skrevet 10. september 2002 #4 Del Skrevet 10. september 2002 Det er mulig at gummitøy ikke puster, men det er ikke noe problem for meg. Jeg har vært på fest eller club i slikt stoff i flere timer uten at det har vært plagsomt. Hvis man liker slikt tøy og følelsen av det er det bare en nytelse, men det kan bli for varmt om sommeren. Det blir mere glatt og bedre å ha på etter en stund. Jeg har aldrig følt ubehag ved å ha det på over noen timer. Lenge leve fantasien og nytelsen av gummitøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå