AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #1 Skrevet 28. januar 2020 Han gjør ikke så mye. Ligger rolig, vil at jeg skal ri. Kan ta misjonær hvis jeg spør. Han går ikke ned på meg. Hva gjør din mann? Hva er vanlig? Anonymkode: 95641...fb3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 Aldri opplevd at en mann ligger rolig når man rir. De må jo bevege seg imot, i takt. Ellers bytter man mye stillinger, man blir flyttet på, prater, dasker, sleiker. Alle jeg har vært med. Hadde en fyr bare ligget der, hadde jeg sagt at jeg ikke er nekrofil 😅 Turnoff Anonymkode: 22b5e...c0b 8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #5 Skrevet 28. januar 2020 Istedenfor å skrive dump, kan dere jo fortelle litt hva deres kjæreste gjør? Kanskje jeg kan foreslå at han prøver noe av det? Jeg har ikke vært med andre før han. Anonymkode: 95641...fb3 7
Gjest YtreYtterst Skrevet 28. januar 2020 #6 Skrevet 28. januar 2020 Han stryker, kysser, knar, småbiter, stønner, snakker og jeg vet ikke alt. Han går ned på meg, og tar gjerne initiativ til andre stillinger enn meg på toppen. Dette anser jeg som helt normalt, og ikke spesialbehandling på noen måte. Er fyren din veldig uerfaren?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #7 Skrevet 28. januar 2020 Mannen min er også slik. Han kan ta meg på puppene samtidig, da... Eller slikke på de. Men mest ligger han på ryggen, og samarbeider litt rytmisk. Av og til har vi doggy.... Gørrkjedelig, helt enig. Og er så leeei av at hver gang vi koser og deg begynner å bli tydelig at vi kommer til å ha sex....så legger han ser bak på ryggen. Min favorittstilling er meg på rygg med føtta på skuldrene hans. Anonymkode: 18666...9b5 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #8 Skrevet 28. januar 2020 Mannen min vil ha mye sex, men det ikke så kreativt kanskje. Mest misjonær, for da kommer vi begge lett. Så er det litt skje, og litt bakfra (men det etterspør jeg litt), og litt meg oppå. Det er sjeldent han går ned på meg, og omvendt også, men det er fordi vi begge foretrekker samleie. oral blir mer styr (og jeg er ikke så keen på det m mindre det er rent).Men han koser jo med meg før vi starter, stryker, kysser osv. jeg kunne tenke meg at i prøvde flere stilligner, varierte mer.. men så er det det at det blir sex etter legging, ungene nettopp lagt seg i naborom osv, så da blir det lett en vanlig kjappis.. Anonymkode: 7234a...28d 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #9 Skrevet 28. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min er også slik. Han kan ta meg på puppene samtidig, da... Eller slikke på de. Men mest ligger han på ryggen, og samarbeider litt rytmisk. Av og til har vi doggy.... Gørrkjedelig, helt enig. Og er så leeei av at hver gang vi koser og deg begynner å bli tydelig at vi kommer til å ha sex....så legger han ser bak på ryggen. Min favorittstilling er meg på rygg med føtta på skuldrene hans. Anonymkode: 18666...9b5 Haha, er du meg? Akkurat sånn har jeg det! Hilsen ts Anonymkode: 95641...fb3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #10 Skrevet 28. januar 2020 Leser avisa, skifter dekk og tar oljeskift Anonymkode: 9bcc5...aba
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #11 Skrevet 28. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min er også slik. Han kan ta meg på puppene samtidig, da... Eller slikke på de. Men mest ligger han på ryggen, og samarbeider litt rytmisk. Av og til har vi doggy.... Gørrkjedelig, helt enig. Og er så leeei av at hver gang vi koser og deg begynner å bli tydelig at vi kommer til å ha sex....så legger han ser bak på ryggen. Min favorittstilling er meg på rygg med føtta på skuldrene hans. Anonymkode: 18666...9b5 Greit nok at han gjør det, men hvorfor stiger du på om du ønsker noe annet? Jeg hadde bare spilt dum til han tok hintet om at jeg ikke kom til å ri. Jeg kan også si klart fra om hva jeg vil at han skal gjøre. Anonymkode: a89ef...f1f 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #12 Skrevet 28. januar 2020 Tar på meg halsbåndet og leier meg inn på soverommet 😉 der inne feier han over meg eller jeg rir han. Han tar meg i alle hull og holder meg hardt i håret eller rundt halsen og klasker gjerne til meg i ansiktet. Åååå. Jeg vil det nå. Anonymkode: adf8f...f6a
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #13 Skrevet 28. januar 2020 Han elsker vier mye oppmerksomhet til puppene mine 😍 han går ned på meg, fingrer meg, spør hva jeg vil, stryker, kysser.. Anonymkode: 014d4...a00
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #14 Skrevet 29. januar 2020 Han pleier først å ta litt på meg nedentil. Fingre litt, og hvis jeg ikke blir ordentlig våt så går han ned på meg. Også stryker han meg og kysser puppene. Så penetrerer han meg i en eller annen stilling også har vi gjerne 2-3 stillinger (som regel misjonær, sidelengs, at jeg ligger på magen, og avslutter med at jeg sitter oppå han, hvor jeg først kommer, så sitter jeg over han fremoverbøyd mens hans jukker på og kommer. Gjerne mens han slikker puppene samtidig hehe. Veldig deilig rutine:) Men det har tatt litt tid å få han til å bli god på forspill. De første månedene varmet han meg ikke særlig opp. Tror det skyldtes uerfarenhet. Så ikke «gi opp» bare fordi sexen er litt kjip i starten. Typen min gikk fra å være en 2er til en 10er i senga på ca et år. Ting tar tid når man er dårlig til å kommunisere🙈 så mye av skylden er min. Anonymkode: e474c...58d 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #15 Skrevet 2. februar 2020 Er hjemme og passer ungene Anonymkode: 7f1be...ff6 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #16 Skrevet 2. februar 2020 Det eneste han orker, er å klemme på puppene mine og gi litt motjokk når jeg rir ham. Dett var dett... Jeg har aldri opplevd oral, anal, han er aldri lysten på å prøve noe annet. Ikke andre stillinger. Kjeder jeg meg? Jepp! Prøver jeg ut andre? Jepp! Triste greier, det sexlivet vårt. Anonymkode: dc29d...6e5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #17 Skrevet 2. februar 2020 Mannen min liker det litt røft og tar styringen. Blir ganske giret. Fingrer meg, holder meg fast, tar litt kvelertak o.l. Jeg liker det best sånn da, elsker når mannen tar styringen og holder meg litt fast 😊 Anonymkode: 59d39...e06 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #18 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har heller aldri opplevd en så passiv kar som du nevner. Jeg har ikke noe problem med å ta kontroll, men jeg liker at han er med også. Er vant med at han er den som kjører og at vi bytter stillinger jevnlig underveis. Hva hadde han gjort om du sier at du ikke vil ri? La han få jobbe litt for sexen! Høres veldig turn-off ut med en så tiltaksløs elsker. Anonymkode: 0fe7e...6cc
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #19 Skrevet 3. februar 2020 Mannen min er den aktive og gjør det meste. Kanskje er det jeg som er den passive parten du beskriver? Anonymkode: 49260...dcf
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #20 Skrevet 3. februar 2020 De fleste gutter jeg har sex med slikker meg (slikker gjerne hele kroppen fra tær til fitte), tungekysser, fingrer meg, knuller meg stående eller i doggy, osv.. en mann som bare ligger der er DRITKJEDELIG. Anonymkode: b6d77...a2c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå