Gå til innhold

UV-genser til voksen! Hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå lett og lett og lett!

Jeg ser etter badegenser til voksen, altså slik UV-genser til å bruke når man bader. Helst med lange ermer. Jeg skal på ferie til meget solsterke strøk om en måned, med blant annet snorkling, og jeg har ikke tenkt å ligge å frityrsteke den blåhvite norske huden min i vannskorpa. Sole meg får jeg gjøre før og etter.

Så - hvor får jeg tak i sånn genser til voksen? 

Anonymkode: 27fd9...f4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig genser..? Til og med på soldrakter til barn står det at de kun beskytter som vanlig tøy. Superundertøy og andre tynne syntetiske funker fint.

Anonymkode: 47b95...9f5

Skrevet

Vet de store merkene som Rip Curl, O Nelll, Billabong, Quicksilver, Roxy etc selger dette til voksne. 
De går ofte under slang-navnet «rashie», de har samme funksjon som UV genser. 
Snakker av erfaring da jeg bor i Australia :) 

Vet ikke hvor godt utvalg det er av disse i Norge, men sjekk nettsidene til merkene jeg nevnte så er jeg sikker på at du finner noe! 

Anonymkode: ba43c...00b

• Liker 2
Skrevet

Tenker på slik rashguard. Og det må være i norsk butikk/nettbutikk,

Gjerne link! :)

TS

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet dessverre ikke utvalg i norsk nettbutikk, er du ikke villig til å bestille fra utenlandsk nettbutikk? 

https://www.ripcurl.com.au/womens/clothing/swimwear/rash-vests.html?r=list&c=b23f4d7c-976d-49d7-962e-cff66a0cac45&sort=8&p=2&s=12

Anonymkode: ba43c...00b

Nei, sjansen er såpass stor for at størrelsen ikke passer, så det blir for mye styr, dessverre. 

TS

Skrevet

Det finnes et vaskemiddel som gir klær høyere solfaktor 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...