Gå til innhold

Han får meg til å squirte etter 10 sekunder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg squirter hver gang. Jeg vet det er urin og det gjør meg litt ukomfortabel. Er redd han skal tro jeg tisser på meg, men det er ikke noe jeg har kontroll på. Han liker det veldig godt, men jeg synes det kan lukte litt svakt urin etterpå og er redd han tenker at det er æsj etterhvert. Jeg liker veldig godt følelsen jeg får når jeg squirter og vil ikke be han slutte å fingre meg bare fordi jeg squirter

Anonymkode: 56c1f...618

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤪Heldige du‼️Nei, det er ikke urin men det kan være rester av urin innblandet. De fleste menn ville ha elsket det😛😛😛så stå på og nyt det💥💥💥

• Liker 1
Skrevet

Det er spor av urin i squirt, men det er det i sæd også. 
Kos deg du ❤️ 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er mann og drømmer om at dama skal squirte 🥵🥵

Anonymkode: 7fd50...fd5

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og drømmer om at dama skal squirte 🥵🥵

Anonymkode: 7fd50...fd5

Da er det bare å sette i gang å få henne til å squirte, da.. 

Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: d7a5a...19f

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg squirter hver gang. Jeg vet det er urin og det gjør meg litt ukomfortabel. Er redd han skal tro jeg tisser på meg, men det er ikke noe jeg har kontroll på. Han liker det veldig godt, men jeg synes det kan lukte litt svakt urin etterpå og er redd han tenker at det er æsj etterhvert. Jeg liker veldig godt følelsen jeg får når jeg squirter og vil ikke be han slutte å fingre meg bare fordi jeg squirter

Anonymkode: 56c1f...618

Jeg føler så med deg. Sånn har jeg det også. Jeg liker jo at han kan ta meg hardt men ja jeg squirter igjen og igjen .. og jeg kjenner dette hemmer meg litt. Jeg syns det er pinlig at jeg ikke klare holde tilbake🙈 men han digger det og blir dritkåt men jeg sliter med å godta det selv ja🤷‍♀️🙈 

Anonymkode: 7e941...193

Skrevet

Jeg var som deg før, flau. Typen digga det. 

Vi kjøpte heldekkende tisselaken, og kjørte mange maskiner med laken i uka. 

Let it goooo, det er jo så sjukt digg! 

Anonymkode: 9d3b5...eca

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...