Gå til innhold

Seksuelt frustrert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig noen har forslag til hva jeg kan gjøre. Jeg er mann i slutten av tredveårene og er sammen med ei på samme alder. Vi har vært sammen siden tidlig tjueårene så vi har vært sammen en stund.
Sexlivet har alltid vært småkjedelig men har hele tiden prøvd å piffe det opp litt uten at hun vil være noe særlig med på annet enn typ misjonær. 
Har sagt vi kan onanere sammen og jeg ønsker veldig at hun også blander seg inn og er med å tilfredstille seg selv når vi har sex, men det nekter hun på. 
Oral vil hun verken ha eller gi. Jeg kan mer enn gjerne slikke lenge jeg, trenger ikke noe igjen heller for det er hennes nytelse som er det viktigste synes jeg. 
Har i den senere tid handlet inn noen dildoer, womanizer, sleeve og diverse annet for å prøve å få litt mer liv med blandet hell. 
Womanizeren nekter hun å prøve for hun vil ikke ha noe som vibrerer. Dildo kan jeg bruke på henne, sleeve liker hun også veldig godt, men i det store og det hele så er det bare jeg som skal fokusere på henne. Har jeg gitt henne flere orgasmer med leketøy så er hun fornøyd hun, mens jeg blir avspist med en handjob og ikke noe mer enn det. 
Det har stortsett vært sånn hele tiden vi har vært sammen. Det hadde vært fantastisk å fått endret litt på dette. Noen forslag til hvordan jeg kan få henne mer aktiv? 

Veldig frustrert etterhvert kjenner jeg.

Anonymkode: 931aa...387

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig noen har forslag til hva jeg kan gjøre. Jeg er mann i slutten av tredveårene og er sammen med ei på samme alder. Vi har vært sammen siden tidlig tjueårene så vi har vært sammen en stund.
Sexlivet har alltid vært småkjedelig men har hele tiden prøvd å piffe det opp litt uten at hun vil være noe særlig med på annet enn typ misjonær. 
Har sagt vi kan onanere sammen og jeg ønsker veldig at hun også blander seg inn og er med å tilfredstille seg selv når vi har sex, men det nekter hun på. 
Oral vil hun verken ha eller gi. Jeg kan mer enn gjerne slikke lenge jeg, trenger ikke noe igjen heller for det er hennes nytelse som er det viktigste synes jeg. 
Har i den senere tid handlet inn noen dildoer, womanizer, sleeve og diverse annet for å prøve å få litt mer liv med blandet hell. 
Womanizeren nekter hun å prøve for hun vil ikke ha noe som vibrerer. Dildo kan jeg bruke på henne, sleeve liker hun også veldig godt, men i det store og det hele så er det bare jeg som skal fokusere på henne. Har jeg gitt henne flere orgasmer med leketøy så er hun fornøyd hun, mens jeg blir avspist med en handjob og ikke noe mer enn det. 
Det har stortsett vært sånn hele tiden vi har vært sammen. Det hadde vært fantastisk å fått endret litt på dette. Noen forslag til hvordan jeg kan få henne mer aktiv? 

Dette er jo et enmannshow der du kun gir og ikke får en DRITT tilbake! Gjør deg selv en tjeneste og forlat henne så fort som mulig. Tror du innerst inne at dette blir å endre seg etter så mange år? Du er enda ung og mange år igjen å ha sex og nyte livet. Finn ei som er like leken og glad i sex som deg.😊

Anonymkode: 16466...659

Skrevet

Det eneste du kan gjøre er å slutte å gi. Kanskje blir hun misfornøyd da, og tvinges til å snakke om hva hun vil ha og ikke ha. Da blir det naturlig å snakke om hennes bidrag og dine ønsker og.

Anonymkode: f7fdb...73d

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, du får nå bare si hvordan du vil ha det hvis dere skal være sammen. Du kan spørre om hun VIL at du skal skule til den kjekke kollegaen. Det skjer fort.

Anonymkode: af317...eb7

Skrevet

Det er ikke lurt å trekke seg tilbake uten å si noe til henne.  Da kan hele sexlivet dø en stille død. Snakk om det.

Anonymkode: 46967...150

• Liker 1
Skrevet

Du får ikke endra hu. Hun er som hun er. Snakker fra erfaring jeg. Ingen dildo ,vibratorer eller samme hva kan hjelpe her.

Noen kvinner er bare sånn. 

Hvis det plager deg så mye så desverre må du finne deg en ny.

M44

Anonymkode: 70665...869

• Liker 5
Skrevet

Ts her. 
Hun hater å snakke om sex. Det er det verste hun gjør. Spør jeg hva hu vil og hva hu liker best så sier hun at hun liker alt. Bare for å avslutte diskusjonen. 
Ser ikke for meg å dumpe henne heller etter så mange år. Burde gjort det før da. Har jo et håp om at hun plutselig ser lyset, men tviler.

Så ender vel opp med at jeg bare må leve med det som det er 😢

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Wow, hvor har du vært i mitt liv!?
Vi kan jo ha oss en partnerbytte? 

fra spøk til alvor, jeg var/er i samme situasjon som deg, bare at her er det jeg som gir i det uendelige, mens han har holdt på med "tøm og røm" .. Fikk endra på det, men måtte drastisk til verks, da bare kommunikasjon ikke hadde noen hensikt, ble fort glemt! 

Måtte ende opp med sexnekt, da jeg ikke gadd ha enveis sex! Det ga jo meg ingenting! Av og til fikk han mot at jeg stoppa han før han fikk komme, slik at han fikk kjenne på det selv hvordan det var og føltes! 

Først da, begynte han å bry seg! Nå får jeg komme enten ved hjelp av vibrator mens vi holder på, ellers at han fingrer før og i samleiet! Men oralt har han enda ikke gjort noe med, men han har hatt noen munnsår som gjør at det er forståelig, men han har jo ikke hatt det hele tiden! 

Så kanskje dette vil hjelpe deg også? Hvis kommunikasjon ikke har fungert til nå? Av og til må de kjenne på det selv, før de forstår

Anonymkode: 589af...d19

Skrevet

Menn tenker jo bare sex, sex, sex!! Det er tydeligvis det viktigste i forholdet. Ikke rart at mange damer blir lei. De mister lysten fordi menn maser om det hele tiden. 

Anonymkode: 24158...af9

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, hvor har du vært i mitt liv!?
Vi kan jo ha oss en partnerbytte? 

fra spøk til alvor, jeg var/er i samme situasjon som deg, bare at her er det jeg som gir i det uendelige, mens han har holdt på med "tøm og røm" .. Fikk endra på det, men måtte drastisk til verks, da bare kommunikasjon ikke hadde noen hensikt, ble fort glemt! 

Måtte ende opp med sexnekt, da jeg ikke gadd ha enveis sex! Det ga jo meg ingenting! Av og til fikk han mot at jeg stoppa han før han fikk komme, slik at han fikk kjenne på det selv hvordan det var og føltes! 

Først da, begynte han å bry seg! Nå får jeg komme enten ved hjelp av vibrator mens vi holder på, ellers at han fingrer før og i samleiet! Men oralt har han enda ikke gjort noe med, men han har hatt noen munnsår som gjør at det er forståelig, men han har jo ikke hatt det hele tiden! 

Så kanskje dette vil hjelpe deg også? Hvis kommunikasjon ikke har fungert til nå? Av og til må de kjenne på det selv, før de forstår

Anonymkode: 589af...d19

Spørs egentlig om hu hadde klart seg fint uten også, tror det måtte gått en mnd eller to før hun virkelig hadde kjent på det. Vet ikke det før jeg har prøvd men. 
Målet mitt er hele tiden å få henne til nye høyder med å gjerne prøve nye ting uten at hun trenger å gjøre noe særlig tilbake men når hun er så lite velvillig så er det bare frustrerende 🥺

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn tenker jo bare sex, sex, sex!! Det er tydeligvis det viktigste i forholdet. Ikke rart at mange damer blir lei. De mister lysten fordi menn maser om det hele tiden. 

Anonymkode: 24158...af9

Sex er ikke viktigst men er viktig. Hvis sex blir borte hva skal jeg med hu ? Henge sammen liksom ,har kompiser for det jeg ,mer moro er de og.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs egentlig om hu hadde klart seg fint uten også, tror det måtte gått en mnd eller to før hun virkelig hadde kjent på det. Vet ikke det før jeg har prøvd men. 
Målet mitt er hele tiden å få henne til nye høyder med å gjerne prøve nye ting uten at hun trenger å gjøre noe særlig tilbake men når hun er så lite velvillig så er det bare frustrerende 🥺

Tror ikke at du kommer noen vei med å ikke ha sex (ikke ta initiativ til sex).

Det blir bare sånn at hun skal begynne å tenke at noe er galt med henne siden du ikke tar initiativ lenger ,at du finner ikke henne atraktiv ,hun skal føle seg stygg ,hun skal tenke at du har en annen og vipps så har du en haug av nye problemer med dama.

Men ,jeg kjenner ikke dama di. Du gjør det. Så hvis du tror at det kan funke så prøv da.

Har dere hatt sex noen ganger når hun har drukket litt alkohol ? Litt brisen og sånt. Hvordan ble det da ?

Alkohol ofte "løsner" damer .....

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke at du kommer noen vei med å ikke ha sex (ikke ta initiativ til sex).

Det blir bare sånn at hun skal begynne å tenke at noe er galt med henne siden du ikke tar initiativ lenger ,at du finner ikke henne atraktiv ,hun skal føle seg stygg ,hun skal tenke at du har en annen og vipps så har du en haug av nye problemer med dama.

Men ,jeg kjenner ikke dama di. Du gjør det. Så hvis du tror at det kan funke så prøv da.

Har dere hatt sex noen ganger når hun har drukket litt alkohol ? Litt brisen og sånt. Hvordan ble det da ?

Alkohol ofte "løsner" damer .....

Hu er en av de som ikke vil ha sex når hun har drukket... sex og alkohol går ikke i hennes hode... 

Gjest Middelmådig
Skrevet

Virker som om hun er en «lost case». 
Du har virkelig gjort alt mulig for å få henne interessert uten å lykkes. Føler med deg.. slikt er drit. Har bare medfølelse, ingen råd dessverre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...