AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #1 Skrevet 28. januar 2020 Hva liker du best å spise av?😄 en bolle/skål eller en flat tallerken? Det kommer selvsagt an på hva man spiser, men sånn generelt, foretrekker du bolle fremfor tallerken eller omvendt?😄 Anonymkode: a0dd8...9e3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #4 Skrevet 28. januar 2020 4 minutter siden, Meadow skrev: Liker bollemat best 👍 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bolle Anonymkode: c77d9...596 Hva spiser dere da?😄 Anonymkode: a0dd8...9e3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #5 Skrevet 28. januar 2020 Jeg foretrekker stort sett tallerken😊 Anonymkode: a0dd8...9e3
Meadow Skrevet 28. januar 2020 #6 Skrevet 28. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva spiser dere da?😄 Anonymkode: a0dd8...9e3 Bolle går til alt som kan spises med skje eller gaffel. Alt fra salat til suppe, pasta og gryter.
OppNedPåAlt Skrevet 29. januar 2020 #7 Skrevet 29. januar 2020 Bolle alt som er litt flytende (gryter, stuinger etc) eller er typiske asiatiske retter spiser jeg fra bolle 😄 Er det ris eller nudler så spises det i tillegg med pinner
Brunhilde Skrevet 31. januar 2020 #9 Skrevet 31. januar 2020 Det avhenger jo av hva jeg spiser. Supper, gryteretter, wok, pasta med saus og lignende går i skål, kjøtt med tilbehør og pizza på tallerken.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #10 Skrevet 31. januar 2020 Det kommer jo helt an på hva jeg skal spise, og dessuten til hvilken anledning. Jeg spiser ikke pinnekjøtt fra bolle, liksom. Jeg har ulike serviser, tre forskjellige middagsserviser med flat og dyp tallerken pluss suppeboller fra IKEA og et arvet kaffeservise. Til daglig bruker jeg mest Teemaserviset. Jeg har ikke pastatallerkner, og har vurdert å skaffe meg det, men synes de dype tallerknene/bollene derfra fungerer godt nok. Ellers er middagstallerkene derfra egentlig geniale siden de har høy kant, så de er også fine til pasta og gryteretter. Anonymkode: 925a9...8ba
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #11 Skrevet 31. januar 2020 2 timer siden, Lisanna skrev: Spiser alltid fra skål nesten 😁 Middag også?😄 Anonymkode: a0dd8...9e3
Arkana Skrevet 31. januar 2020 #12 Skrevet 31. januar 2020 Det kommer an på. Hvis vi sitter ved bordet foretrekker jeg tallerken. Hvis jeg skal sitte tilbakelent i sofaen med beina opp og se på TV er bolle mest praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå