Gå til innhold

Bolle/skål eller tallerken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker du best å spise av?😄 en bolle/skål eller en flat tallerken? Det kommer selvsagt an på hva man spiser, men sånn generelt, foretrekker du bolle fremfor tallerken eller omvendt?😄

Anonymkode: a0dd8...9e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker bollemat best 👍

• Liker 1
Skrevet

Bolle

Anonymkode: c77d9...596

Skrevet
4 minutter siden, Meadow skrev:

Liker bollemat best 👍

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bolle

Anonymkode: c77d9...596

Hva spiser dere da?😄

Skrevet

Jeg foretrekker stort sett tallerken😊

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva spiser dere da?😄

Bolle går til alt som kan spises med skje eller gaffel. Alt fra salat til suppe, pasta og gryter. 

Skrevet

Bolle :P alt som er litt flytende (gryter, stuinger etc) eller er typiske asiatiske retter spiser jeg fra bolle 😄 

Er det ris eller nudler så spises det i tillegg med pinner :P

Skrevet

Spiser alltid fra skål nesten 😁

Skrevet

Det avhenger jo av hva jeg spiser. Supper, gryteretter, wok, pasta med saus og lignende går i skål, kjøtt med tilbehør og pizza på tallerken. 

Skrevet

Det kommer jo helt an på hva jeg skal spise, og dessuten til hvilken anledning. Jeg spiser ikke pinnekjøtt fra bolle, liksom. 

Jeg har ulike serviser, tre forskjellige middagsserviser med flat og dyp tallerken pluss suppeboller fra IKEA og et arvet kaffeservise. 

Til daglig bruker jeg mest Teemaserviset. Jeg har ikke pastatallerkner, og har vurdert å skaffe meg det, men synes de dype tallerknene/bollene derfra fungerer godt nok. Ellers er middagstallerkene derfra egentlig geniale siden de har høy kant, så de er også fine til pasta og gryteretter. 

Anonymkode: 925a9...8ba

Skrevet
2 timer siden, Lisanna skrev:

Spiser alltid fra skål nesten 😁

Middag også?😄 

Skrevet

Det kommer an på. Hvis vi sitter ved bordet foretrekker jeg tallerken. Hvis jeg skal sitte tilbakelent i sofaen med beina opp og se på TV er bolle mest praktisk. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...