AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #1 Skrevet 28. januar 2020 Noen som enda liker den filmen. Selv om den er for barn så er det noe jeg ikke forståd da jeg var mindre. Som eksempel denne. Men bra film! Anonymkode: 9cdaa...f1f 1
Elysion Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 Liker den absolutt! Synes den nye versjonen var bra óg jeg. 1
Castor Troy Skrevet 28. januar 2020 #3 Skrevet 28. januar 2020 Elsket denne filmen. er 33 år og hadde denne på VHS som barn på 90 tallet. Har siden sett den med mine barn og synes språket til tider er ganske komplisert. Scar synger blant annet "med meg som sentral adressat" og "hver kun lutter øre" Jeg forstod ikke disse tingene som barn 😄 filmen er like trist fortsatt... noen uforglemmelige scener i den filmen. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #4 Skrevet 28. januar 2020 Jeg elsker den filmen 😍 Gleder meg til sønnen min blir litt eldre sånn at jeg kan introdusere ham til Disney-verden! 🙌🏼 Anonymkode: f2165...541 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #5 Skrevet 28. januar 2020 Veldig fin film! Fantastisk musikk og bra handling!😊 Liker også Løvenes konge 2. Anonymkode: 569fe...fa4 1
Elysion Skrevet 28. januar 2020 #6 Skrevet 28. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Veldig fin film! Fantastisk musikk og bra handling!😊 Liker også Løvenes konge 2. Anonymkode: 569fe...fa4 Glemte helt den. Synes den er bra også, men film tre synes jeg var heller dårlig. 😕
Paradisio1 Skrevet 28. januar 2020 #7 Skrevet 28. januar 2020 Blir rørt av denne scenen hver gang, og musikken her er helt fantastisk.
Paradisio1 Skrevet 28. januar 2020 #8 Skrevet 28. januar 2020 6 timer siden, Castor Troy skrev: Elsket denne filmen. er 33 år og hadde denne på VHS som barn på 90 tallet. Har siden sett den med mine barn og synes språket til tider er ganske komplisert. Scar synger blant annet "med meg som sentral adressat" og "hver kun lutter øre" Jeg forstod ikke disse tingene som barn 😄 filmen er like trist fortsatt... noen uforglemmelige scener i den filmen. Enig. Husker selv at jeg slet med å skjønne språket i perioder, da jeg så filmen som barn.
Hattivatti Skrevet 28. januar 2020 #9 Skrevet 28. januar 2020 Åh, nå kjente jeg at det var på tide å se den filmen igjen. Det er, uten tvil, min favoritt Disney film. Jeg kan hele dialogen utenatt på norsk fordi jeg så den så mange ganger som barn. Hadde også kasett med en nedkortet lydversjon av filmen som jeg hørte på igjen og igjen Filmen gir meg nesten mer som voksen fordi jeg forstår mye mer av dialogen nå. 1
Castor Troy Skrevet 28. januar 2020 #10 Skrevet 28. januar 2020 2 minutter siden, Ryuk skrev: Åh, nå kjente jeg at det var på tide å se den filmen igjen. Det er, uten tvil, min favoritt Disney film. Jeg kan hele dialogen utenatt på norsk fordi jeg så den så mange ganger som barn. Hadde også kasett med en nedkortet lydversjon av filmen som jeg hørte på igjen og igjen Filmen gir meg nesten mer som voksen fordi jeg forstår mye mer av dialogen nå. Jeg har lyst på en Disney binge med alle VHS filmene jeg hadde som barn 😍 Robin Hood, Sverdet i stenen, Fuglekrigen, Aladin og mange flere 1
Måneskinn Skrevet 28. januar 2020 #11 Skrevet 28. januar 2020 Denne elsker jeg! ❤️ en av de beste tegnefilmene fra Disney, noen gang. Blir aldri lei heller men litt skuffa over spillefilmen da.. 1
Paradisio1 Skrevet 28. januar 2020 #12 Skrevet 28. januar 2020 13 minutter siden, Castor Troy skrev: Jeg har lyst på en Disney binge med alle VHS filmene jeg hadde som barn 😍 Robin Hood, Sverdet i stenen, Fuglekrigen, Aladin og mange flere Ingenting slår VHS-versjonen av filmene! Spesielt når man så Mikke Mus med magikerklærne som presenterte filmen, like før den startet. 2
Castor Troy Skrevet 28. januar 2020 #13 Skrevet 28. januar 2020 1 minutt siden, Paradisio1 skrev: Ingenting slår VHS-versjonen av filmene! Spesielt når man så Mikke Mus med magikerklærne som presenterte filmen, like før den startet. Ja det var jo bare magisk ❤️ Hater at jeg kastet ca 20 Disney VHS filmer i forbindelse med forrige flytting. Skulle skaffet meg en ny VHS maskin eller bare solgt de til en grei penge 😂
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #14 Skrevet 28. januar 2020 Lillebroren min hadde for noen år siden (nå 9 år) helt dilla på løvenes konge og så den om og om igjen. Jeg er mye barnevakt for han og dermed så vi ofte sammen. Og vi hadde ofte store diskusjoner om ting og tang fra filmen. Han kom til meg og spurte om ting han lurte på og da var vi i gang 🙈 😅 Jeg er 25, så ikke så mye på den selv som barn. Tror jeg. Men nå kan jeg filmen utenatt og elsker den. Nå er det ganske lenge siden jeg har sett! 🙈😂 Anonymkode: 394e1...c4e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #15 Skrevet 2. februar 2020 På 28.1.2020 den 23.37, Ryuk skrev: Åh, nå kjente jeg at det var på tide å se den filmen igjen. Det er, uten tvil, min favoritt Disney film. Jeg kan hele dialogen utenatt på norsk fordi jeg så den så mange ganger som barn. Hadde også kasett med en nedkortet lydversjon av filmen som jeg hørte på igjen og igjen Filmen gir meg nesten mer som voksen fordi jeg forstår mye mer av dialogen nå. Jeg føler at som voksen er den bra på en annen måte som da jeg var barn - fremdeles bra, men jeg legger merke til mer detaljer og en dypere betydning og handling på en måte. Får liksom glede av filmen både som voksen og barn, på forskjellige måter 😄 Anonymkode: f2165...541
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #16 Skrevet 3. februar 2020 Løvenes Konge og Balto var verdens beste filmer 🙌 Anonymkode: 9cdc8...c85
Kågebruker Skrevet 4. februar 2020 #17 Skrevet 4. februar 2020 Nydelig film. Likte den nye versjonen også.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #18 Skrevet 4. februar 2020 22 hours ago, AnonymBruker said: Løvenes Konge og Balto var verdens beste filmer 🙌 Anonymkode: 9cdc8...c85 Balto så jeg også enormt mange ganger som barn. Anonymkode: 4290e...db6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. februar 2020 #19 Skrevet 4. februar 2020 En av mine favoritt Disney filmer.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #20 Skrevet 4. februar 2020 På 28.1.2020 den 15.22, AnonymBruker skrev: Noen som enda liker den filmen. Selv om den er for barn så er det noe jeg ikke forståd da jeg var mindre. Som eksempel denne. Men bra film! Anonymkode: 9cdaa...f1f Hva er det du ikke forstår? 😊 Mufasa lever videre i Simba, ved at energien hans fremdeles er tilstede (energi/gjenferd. Men jeg tror egentlig det er mer illusjon og ønsketenkninger), men spesielt er det dét at han lever videre i Simba. Simba har mange trekk ved han, så derfor klarer han plutselig å se Mufasa i vannet når han ser nøye etter. Han er sin fars sønn 😊 Først tror jo Simba at faren lever oppfatter jeg det som Husker alltid jeg synes det var litt trist da jeg var liten for jeg tenkte at Simba trodde han var i livet (og tenkte det selv), men forsto også da at Simba egentlig bare så seg selv i vannet, nå er jeg 25. Anonymkode: e03b7...cc7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå