AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #1 Skrevet 28. januar 2020 Hei! Jeg skal holde et utdrikningslag for beste venninna mi, og kjenner det er vanskelig å finne på noe. Det er så mye man kan gjøre. Vi blir 8 personer, og det bør helst ikke være for dyrt, da ikke alle har mye å legge inn. Jeg vil heller ikke at det skal være noe som driter ut bruden veldig, da jeg ikke tror dette blir godt likt hos henne. Men morro skal det bli! Er det noen som har noe forslag til hva jeg kan finne på?🥰 Anonymkode: 02d1c...201
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 Hvis du ikke kan ta en runde i søkefeltet her på KG eller på internett generelt bør du kanskje overlate planleggingen og forlover rollen til noen andre? Står masse tips til utdrikkningslag her på KG. Anonymkode: 34de0...464
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #3 Skrevet 28. januar 2020 Er dere i bygd eller by? Hva liker bruden? Tenker du tur ut og finne på aktiviteter rundt omkring, tur på byen på kvelden eller champagnebrunsj, spa og bridal shower hjemme hos noen? Anonymkode: 6c16b...5c6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #4 Skrevet 28. januar 2020 Ikke bry deg om slike frekke kommentarer som over her. Det finnes alt for mange nettroll på KG. Jeg skal gifte meg snart og jeg har gitt beskjed til mine forlovere at jeg ikke ønsker at utdrikningslaget mitt skal være dyrt for venninnene mine. Her er noen eksempler på hva jeg hadde satt pris på hvertfall, så kan du se om det er noen forslag du syntes passer til veninnen din:) koselige gøye ting som spa med venninnene (her mener jeg IKKE massasje for brud så venninnene må sitte å se på/vente, men mer bade spa sammen som en gjeng) , kle oss ut og dra på en dansetime (f. Eks aerobic) . Ellers er jo gocart eller trampolinepark gøy. Så er det jo gøy om man gjør det litt ekstra stas med at man har planlagt et antrekk til bruden. Her tenker jeg ikke et antrekk som skal drite ut bruden, men for eksempel et slør på godet/banner over brystet hvor det står "bride to be", ballerinaskjørt/fin kjole osv osv. Lykke til:) Anonymkode: 500f7...c3d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #5 Skrevet 29. januar 2020 Aktmaling, Champagne Brunch på ett av fest stedene i Oslo, feks Michaels eller LingLing, Gruppetime på Barry’s, dra på noe skikkelig rave på kvelden som er mørkt og dypt. Feks The villa. Skikkelig danseklubb hvor ingen er fancy og folk helst drikker øl eller vann. Men musikken er rå Anonymkode: 31b3f...0ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå