Gå til innhold

I lomma på Silje. TV3

Gjest loveli

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Latteren til Silje irriterer vettet av meg.

Anonymkode: e68a3...dbd

Samme her..

Anonymkode: b0e5f...518

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 hours ago, AnonymBruker said:

Goodiebags er jo ofte sponsede produkter. 

Anonymkode: b5aa3...2ad

Tenkte jeg også, men han sa til Silje at han hadde kjøpt dem. Så 75 000  kr eller noe til festen var derfra (hvis jeg skjønte riktig) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Tenkte jeg også, men han sa til Silje at han hadde kjøpt dem. Så 75 000  kr eller noe til festen var derfra (hvis jeg skjønte riktig) 

Erlend Elias sier mye rart og man skal ta det med en stor klype salt 😄. Jeg vet siden jeg kjenner han personlig.

Anonymkode: 01e5f...4ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Erlend Elias sier mye rart og man skal ta det med en stor klype salt 😄. Jeg vet siden jeg kjenner han personlig.

Det tror jeg på! 😂😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fan av Erlend Elias, men selv jeg reagerte på de prisene han viftet med på de tingene han hadde hjemme. Han kan umulig huske på prisene på det Silje tok opp, når han ikke engang var klar over prisforskjellen på bensinstasjon vs vanlig matbutikk.

Anonymkode: bc8a0...58e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fan av Erlend Elias, men selv jeg reagerte på de prisene han viftet med på de tingene han hadde hjemme. Han kan umulig huske på prisene på det Silje tok opp, når han ikke engang var klar over prisforskjellen på bensinstasjon vs vanlig matbutikk.

Jo, men hvis klær og styling er det han elsker, så tenker jeg at det kanskje er slik han husker.... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvordan tror dere de som har vært med i dette programmet nå merker koronaviruset? En stor del av inntekten deres innebærer å være ute blant folk.

Anonymkode: f101b...cfc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan tror dere de som har vært med i dette programmet nå merker koronaviruset? En stor del av inntekten deres innebærer å være ute blant folk.

Uff ja. Mange av disse (alle) har jo gode inntekter nå. Tenker kanskje mer på mindre kjente artister osv som ikke lever så fett fra før av..

Anonymkode: fd586...c75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Uff ja. Mange av disse (alle) har jo gode inntekter nå. Tenker kanskje mer på mindre kjente artister osv som ikke lever så fett fra før av..

Anonymkode: fd586...c75

Har absolutt mest solidaritet med artister/kunstnere som i utgangspunktet tjener lite. Men jeg tror en del av disse kjendisene med god inntekt har vært vant til å få inn oppdrag jevnlig, og dermed jevn pengestrøm. Så litt interessant hvordan de nå takler en bråstopp. Bufferkonto tror jeg få av deltakerne har i alle fall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 11.3.2020 den 9.25, kaleidoskop skrev:

Hva jobber Erlend Elias med? Hvor får han så mye penger fra?  Goodiebags på fest til 5000 kr stk 😳

På 11.3.2020 den 12.33, AnonymBruker skrev:

Jobb: stylist og foredragsholder. Tjener en god slump penger på dette, og i tillegg er han blogger og har podcast sammen med broren sin. Alle disse bloggerne får masse sponsing for å reklamere for produkter så det får sikkert han også.

Men det kan da umulig være så godt betalt? Enten må tallene i episoden være blåst opp, eller så må det være enkelttilfeller som ikke er representative over tid. Med et slikt forbruk som han angivelig skal ha, trenger man flere millioner i inntekt. 

Anonymkode: 93d48...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Men det kan da umulig være så godt betalt? Enten må tallene i episoden være blåst opp, eller så må det være enkelttilfeller som ikke er representative over tid. Med et slikt forbruk som han angivelig skal ha, trenger man flere millioner i inntekt. 

Anonymkode: 93d48...1c7

Stusset også over dette. Men mulig han har arvet en del penger? Tenkte først han kanskje hadde nedbetalt boliglånet, men det kom vel frem at han hadde gjeld som jeg forstod var boliglån.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at inntekten hans ikke matcher med forbruket. Hadde han hatt en fet sparekonto så ville jeg ha skjønt det. Men det hadde han ikke. Han hadde ikke en gang tilgang til si  egen nettbank. Så før meg så skurerrer det veldig. Frisør, style artist og foredragsholder tjerner ikke så mye for å kunne brenne av flere folden av tusen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 13.3.2020 den 15.13, AnonymBruker skrev:

De er allerede ute i mediene og syter og bærer seg over at ikke regjeringen gir dem nok penger. Ikke et gram empati fra min side. Nesten så jeg er fristet til å kalle det karma. De svir av en norsk gjennomsnittslønn på å spise ute i året, og de menger seg med fiffen på teaterkafeen og hever seg over alle vanlige folk. Nå får de svi, og de får kjenne på at de er mennesker av kjøtt og blod de også. De får pelle seg på NAV som alle andre, og ta inn over seg at de faktisk ikke er verdt noe mer enn en hvilken som helst person på gata.

Det er ekstremt provoserende når disse bortskjemte artistene syter i media.

Anonymkode: 214df...10a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, MaleficentAurora said:

Jeg synes også at inntekten hans ikke matcher med forbruket. Hadde han hatt en fet sparekonto så ville jeg ha skjønt det. Men det hadde han ikke. Han hadde ikke en gang tilgang til si  egen nettbank. Så før meg så skurerrer det veldig. Frisør, style artist og foredragsholder tjerner ikke så mye for å kunne brenne av flere folden av tusen.

Enig. Det jeg syns er dumt med dette programmet er at disse menneskene er så langt unna gjennomsnittsinntekten i Norge. Blir veldig abstrakt å forholde seg til. Syns også det er ganske usmakelig i et miljøperspektiv. Erlend Elias hadde horribelt mange ting, jeg hadde fått klaustrofobi av å være i den leiligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Det jeg syns er dumt med dette programmet er at disse menneskene er så langt unna gjennomsnittsinntekten i Norge. Blir veldig abstrakt å forholde seg til. Syns også det er ganske usmakelig i et miljøperspektiv. Erlend Elias hadde horribelt mange ting, jeg hadde fått klaustrofobi av å være i den leiligheten. 

Enig med deg.. Han hadde spart på alt han hadde kjøpt fra ungdom til nå. Leiligheten hans er 100% klaustrofobi før han valgte å selge unna alt sammen. Miljøbevisst var han heller ikke. Overforbruk på hårspray og andre unødvendig skjønnhets produkter. SE går til frisøren og vaske håret sitt nærmeste daglig, mens Erlend Elias tar dagligvare handling på en bensinstasjon🤦‍♀️ Helt vanvettig hvor økonomisk blind en blir når man ikke følger med hvor pengene blir av.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foredrag tar han i følge linken over her, fra kr 35000,-, hvis han har et par oppdrag i uka, kanskje? Blir litt penger i lomma da, selv om ikke alt går til han da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg liker Silje mye bedre når virker mer naturlig enn som streng økonom på luksusfellen. 

Også ser hun utrolig flott ut for alderen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Silje mye bedre når virker mer naturlig enn som streng økonom på luksusfellen. 

Også ser hun utrolig flott ut for alderen. 

Hun er bare 41. Hun er pen, men har mer rynker en snittet. Det er nok genetisk, så ikke noe hun kan noe for.

Anonymkode: 0f62c...c8a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er bare 41. Hun er pen, men har mer rynker en snittet. Det er nok genetisk, så ikke noe hun kan noe for.

Anonymkode: 0f62c...c8a

Oi! Jeg trodde hun var eldre, men pen er hun uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har sett episoden med Carina Dahl nå. Igjen er jeg sjokkert over forbruk og skjønner ikke at hun har råd til det. Hun har reist ekstremt mye bare det siste året. Hun shopper for 80.000 i året! 

Har også stusset på at Gunhild hadde tid til trening 3 ganger i uka og gjennomsnittlig 5 kafébesøk når hun har 2 forholdsvis små barn. 

Forstår jeg har valgt feil yrke, gitt. 

Men, trøster meg selv med at jeg har god økonomisk sans etter å ha tjent dårlig i noen år. Nå tjener jeg helt på gjennomsnittet, og sparer mye hver måned.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...