Gå til innhold

I lomma på Silje. TV3

Gjest loveli

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Om du ser på første sesongen der Tore Petterson er med. Så vil du se at han bor trangt å snur om på kronene. Mistet strømmen flere ganger etc. Tror han er den eneste Silje har vært borti av  kjendiser som ikke har million konto.

Tror han har inntekt på over en million, og har hatt de siste årene. Han nevnes jo alltid i kjendis oversikten over lønninger hvert år. Det gikk jo mye penger i leie, nips og kafebesøk/mat for han ifølge lomma på silje. han må jo ha en veldig god lønning med tanke på det høye beløpet han klarte å spare til slutt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den episoden fikk meg til å tenke at klarer man å sløse så mye penger, så handler ikke det om at man har økonomiske problemer. Det handler rett og slett om at man er et rasshøl. 

Anonymkode: 68b69...1e8

Ikke sant. Hele episoden med JAR var helt ræva. Fyren latet til at han brydde seg men neida.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Uglesjel skrev:

Ikke sant. Hele episoden med JAR var helt ræva. Fyren latet til at han brydde seg men neida.

Alt er tragisk med han. Mistet alle pengene sine, elendig overfladisk selvtilliit, med den mest overfladiske kjæresten som elsker dyre pengegaver 🤑

Hadde unnet han en hipster jente fra løkka som heklet sine egne vesker. Men han er vel ikke interesser i sånne jenter, selv om det er det han hadde trengt mest av alt. 

Endret av Castor Troy
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Castor Troy skrev:

Tror han har inntekt på over en million, og har hatt de siste årene. Han nevnes jo alltid i kjendis oversikten over lønninger hvert år. Det gikk jo mye penger i leie, nips og kafebesøk/mat for han ifølge lomma på silje. han må jo ha en veldig god lønning med tanke på det høye beløpet han klarte å spare til slutt. 

Det var fordi han sluttet å spise ut, ta drosje etc. Nå har klart å spart nok opp til ha fått kjøpt seg ok leilighet med sin partner. Han har ingen fast jobb med han reise rundt og holde foredrag etc. Han kan gå fra 1-2 mnd uten noen som helst oppdrag. Men jo mer kjent han er blitt jo større er interessen for hans foredrag blitt etter han ble dommer i SVD, og podcasten han har med bestekompisen sin Adam Schjølberg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Det var fordi han sluttet å spise ut, ta drosje etc. Nå har klart å spart nok opp til ha fått kjøpt seg ok leilighet med sin partner. Han har ingen fast jobb med han reise rundt og holde foredrag etc. Han kan gå fra 1-2 mnd uten noen som helst oppdrag. Men jo mer kjent han er blitt jo større er interessen for hans foredrag blitt etter han ble dommer i SVD, og podcasten han har med bestekompisen sin Adam Schjølberg.

Han og Adam er noe av det morsomte jeg vet. Elsket dem i sofa og liker podden deres. Ønsker suksess for dem begge

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Castor Troy skrev:

Han og Adam er noe av det morsomte jeg vet. Elsket dem i sofa og liker podden deres. Ønsker suksess for dem begge

De er også mine store favoritter. Pga dem så har jeg lært så mye om homofiles historie etc. Dem er 2 helt vanlige menn som har blitt kjent av de rette grunner. Og ikke fordi de ville bli kjent. Elsker podden demmes. Adam er jo med i finalen av Maestro som går på NRK hver søndag. Håper Tore stiller opp som dommer igjen i SVD, hvis det blir en sesong 16 da.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Uglesjel skrev:

De er også mine store favoritter. Pga dem så har jeg lært så mye om homofiles historie etc. Dem er 2 helt vanlige menn som har blitt kjent av de rette grunner. Og ikke fordi de ville bli kjent. Elsker podden demmes. Adam er jo med i finalen av Maestro som går på NRK hver søndag. Håper Tore stiller opp som dommer igjen i SVD, hvis det blir en sesong 16 da.

Ja de er så genuine, derfor jeg kan sitte å høre de prate i flere timer om "ingenting". Ser på de som to homofile som har lykkes, er trygge på seg selv og høster respekt ute blant folk. Da de fortalte de noen ganger får slengt "jævla homse" etter seg på gata, og det setter seg en støkk i dem ble jeg lei meg. De må bare stå på 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Castor Troy skrev:

Ja de er så genuine, derfor jeg kan sitte å høre de prate i flere timer om "ingenting". Ser på de som to homofile som har lykkes, er trygge på seg selv og høster respekt ute blant folk. Da de fortalte de noen ganger får slengt "jævla homse" etter seg på gata, og det setter seg en støkk i dem ble jeg lei meg. De må bare stå på 

Ikke sant. Enig. Sommeren er verst for da podde dem ikke. Kjenner at jeg må ha min fredags dose av dem ellers så funker jeg ikke optimalt før helgen slår inn😅 Dem er virkelig noe for seg selv og alle andre. Måten dem går fram med livet sitt, det økonomiske,  private, barndommen;  you name it er og stå respekt av. Håper Adam blir med i sesong 3 av ILP Silje.  Hadde vært gøy å se hva han hadde brukt pengene på, selv om vi vet litt fra før pga podden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2020 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Jeg så nettopp episoden med Kristin Gjeldsvik. Hvordan er det mulig å være så økonomisk blind?? 

Jeg håper virkelig at de tar til seg rådet til Silje livet ut. 

Anonymkode: bc8a0...58e

Har aldri sett noe av denne serien før, tilfeldig at første episode ble Kristin G sin episode.

Synes de er tøffe som blottstiller seg sånn. Håper de tar med seg rådene ja! Har igjen noen minutter av episoden, men det er aldri snakk om hva total inntekt er pr år?  Og hvor mye gjeld de har( i tillegg til den gamle gjelden til Kristin) De har ihvertfall et sykt sykt forbruk. Og at hun liksom ikke får betalt ned den gjelden sin. 

Kan det være at litt for unge mennesker har fått litt for mye penger med litt for lite basiskunnskap i bunn? Hun sa det vel egentlig selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/11/2020 at 2:50 PM, MiniMjau said:

Har aldri sett noe av denne serien før, tilfeldig at første episode ble Kristin G sin episode.

Synes de er tøffe som blottstiller seg sånn. Håper de tar med seg rådene ja! Har igjen noen minutter av episoden, men det er aldri snakk om hva total inntekt er pr år?  Og hvor mye gjeld de har( i tillegg til den gamle gjelden til Kristin) De har ihvertfall et sykt sykt forbruk. Og at hun liksom ikke får betalt ned den gjelden sin. 

Kan det være at litt for unge mennesker har fått litt for mye penger med litt for lite basiskunnskap i bunn? Hun sa det vel egentlig selv.

Inntekten varierer nok veldig, men man kan alltids sjekke skattelistene hvis man er nysgjerrig. Det ble vel sagt hva som var Kristins resterende gjeld? 

Ellers enig i at unge mennesker med litt for mye penger mellom henda ikke alltid klarer å styre det. Husker jeg var imponert over Sophie Elise for mange år siden, det var faren som forvaltet pengene og hun investerte tidlig i leilighetskjøp. Det har hun jo definitivt gjort rett i.

Anonymkode: f101b...cfc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser reklamen for dette med han med det øyet og jeg blir så forbanner når jeg hører forbruket deres.  

Anonymkode: 97d0f...cff

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser reklamen for dette med han med det øyet og jeg blir så forbanner når jeg hører forbruket deres.  

Anonymkode: 97d0f...cff

???

Anonymkode: 0f62c...c8a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

???

Altså, han fra p3morgen....var noen hinsides summer i reklamen.. blor spennende og se episoden:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MiniMjau skrev:

Altså, han fra p3morgen....var noen hinsides summer i reklamen.. blor spennende og se episoden:)

Ut i fra tallene som ble presentert i programmet så har Ronny en vanvittig mye høyere inntekt enn jeg trodde.

Edit: høyere lønning enn jeg trodde man hadde som radiovert.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, loveli skrev:

Ut i fra tallene som ble presentert i programmet så har Ronny en vanvittig mye høyere inntekt enn jeg trodde.

Ja, når han kan blåse av over 200 000 i året på uteliv og moro, og da kommer reiser og handing av mat til kjøleskap i tillegg... og bare le av det.... så håper og tror jeg at lønnen også er høy. 🙂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, loveli said:

Det ble spøket med på P3-morgen at han tjener over en million. Og noe sånt må det vel være for å bruke de summene, syns det var helt hinsides! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ble spøket med på P3-morgen at han tjener over en million. Og noe sånt må det vel være for å bruke de summene, syns det var helt hinsides! 

I 2017 tjente han 840.000 med tillegg, 650.000 uten tillegg.

https://www.an.no/nrk/jobb/pensjon/dette-tjente-de-best-betalte-nrk-journalistene/s/5-4-806148

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Shit!!!

Da skjønner jeg hvorfor han klarer å le så hjertelig kl:06.00 på en mandagsmorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...