Gjest Malika Skrevet 6. februar 2020 #61 Del Skrevet 6. februar 2020 Det er flott å spare penger, men en utslitt tannbørste! Vel, man kan koste på seg det altså. Bra for tannhelsen er det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #62 Del Skrevet 6. februar 2020 5 timer siden, Malika skrev: Det er flott å spare penger, men en utslitt tannbørste! Vel, man kan koste på seg det altså. Bra for tannhelsen er det også. Hva? Anonymkode: 0f62c...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 6. februar 2020 #63 Del Skrevet 6. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva? Anonymkode: 0f62c...c8a I episoden med Mia Gundersen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #64 Del Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, Malika skrev: I episoden med Mia Gundersen. Ikke spoil. Viaplay ligger en episode foran. Anonymkode: 56706...daf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #65 Del Skrevet 9. februar 2020 Jeg så nettopp episoden med Kristin Gjeldsvik. Hvordan er det mulig å være så økonomisk blind?? Jeg håper virkelig at de tar til seg rådet til Silje livet ut. Anonymkode: bc8a0...58e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. februar 2020 #66 Del Skrevet 10. februar 2020 På 5.2.2020 den 21.57, AnonymBruker skrev: Ser episoden med Riise nå. Hun dama hans må jo være en interresant type, som tar i mot alle de gavene! Hadde blitt gal på typen om han hadde kjøpt så mye ræl jeg ikke trenger. Vet at Hermes og Chanel ikke er ræl, altså, men ting man virkelig ikke trenger = ræl! Anonymkode: 474dd...0f7 Jeg hadde følt meg fryktelig kjøpt og betalt og med mindre og mindre selvrespekt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #67 Del Skrevet 10. februar 2020 Silje ler og ler.. jeg synes ikke det er morsomt å se på det overforbruket disse kjendisene viser. Syns det er litt kvalmt. Anonymkode: 5bdfb...a44 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. februar 2020 #68 Del Skrevet 10. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Silje ler og ler.. jeg synes ikke det er morsomt å se på det overforbruket disse kjendisene viser. Syns det er litt kvalmt. Anonymkode: 5bdfb...a44 Skjønner henne godt at hun ler. Og det er fordi forbruket til disse kjendiser er latterlig høy å veldig unødvendig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #69 Del Skrevet 10. februar 2020 Har de sluttet å lage episoder av den vanlige luksusfellen egentlig? Synes det er mer interessant enn å se disse kjendisene som tjener kvalmende mye penger på å være kjent, og som surver over å ha brukt dem opp. Ærlig talt.. Anonymkode: 68b69...1e8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. februar 2020 #70 Del Skrevet 10. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har de sluttet å lage episoder av den vanlige luksusfellen egentlig? Synes det er mer interessant enn å se disse kjendisene som tjener kvalmende mye penger på å være kjent, og som surver over å ha brukt dem opp. Ærlig talt.. Anonymkode: 68b69...1e8 Tror dem holder på med og lage sesong 21. Men skal ikke si for sikkert. Prøvde og Google opp men fant ikke noe som kunne gi noe bekreftelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #71 Del Skrevet 10. februar 2020 1 time siden, Uglesjel skrev: Tror dem holder på med og lage sesong 21. Men skal ikke si for sikkert. Prøvde og Google opp men fant ikke noe som kunne gi noe bekreftelser. Ok, jeg håper det ☺️ Anonymkode: 68b69...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 10. februar 2020 #72 Del Skrevet 10. februar 2020 (endret) Disse kjendisene har millionlønninger og det fremstår bare som skryt når de viser seg frem. Er som å flashe vesker og biler i instagram innlegg. Silje fniser og lar seg imponere over de fine tingene de har. Det er mer et program som lar oss se hvor fint kjendiser har det, ikke lenger et program om å hjelpe folk med økonomi. Blir som å åpne se og hør. Endret 10. februar 2020 av Castor Troy 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. februar 2020 #73 Del Skrevet 10. februar 2020 26 minutter siden, Castor Troy skrev: Disse kjendisene har millionlønninger og det fremstår bare som skryt når de viser seg frem. Er som å flashe vesker og biler i instagram innlegg. Silje fniser og lar seg imponere over de fine tingene de har. Det er mer et program som lar oss se hvor fint kjendiser har det, ikke lenger et program om å hjelpe folk med økonomi. Blir som å åpne se og hør. I lomma på Silje er jo kjendis utgaven av luksusfellen.. Så hvorfor ikke bare ta det som det er når luksusfellen har 20 sesonger med ordinære folk som slet med økonomien sin. Det viser at selv om man er kjendis så betyr det ikke at man har vett på økonomien etc. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #74 Del Skrevet 10. februar 2020 Akkurat nå, Uglesjel skrev: I lomma på Silje er jo kjendis utgaven av luksusfellen.. Så hvorfor ikke bare ta det som det er når luksusfellen har 20 sesonger med ordinære folk som slet med økonomien sin. Det viser at selv om man er kjendis så betyr det ikke at man har vett på økonomien etc. Forskjellen er at de ordinære folkene som har vært med på luksusfellen tar opp lån på lån på flere hundre tusen kroner pga økonomiske problemer som bare hoper seg opp, da kan man snakke om problemer. Kjendisene bare sløser penger fordi de kan, og fordi de elsker luksusen og oppmerksomheten de får. Dette programmet bekrefter faktisk bare at kjendiser er selvopptatte folk som tror de er viktigere enn andre. Mange av dem tjener jo penger bare på å være kjent også. Anonymkode: 68b69...1e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 10. februar 2020 #75 Del Skrevet 10. februar 2020 9 minutter siden, Uglesjel skrev: I lomma på Silje er jo kjendis utgaven av luksusfellen.. Så hvorfor ikke bare ta det som det er når luksusfellen har 20 sesonger med ordinære folk som slet med økonomien sin. Det viser at selv om man er kjendis så betyr det ikke at man har vett på økonomien etc. Ja det er en viss underholdningsfaktor i det. Men hadde vært spennende om de også kunne finne kjendiser som har "normale" lønninger som virkelig må snu på krona for å klare seg. Tenker på falmede kjendiser som feks per heimly, rune rudberg, noe i den duren. De har regninger som må betales, og skylder mye penger. Det kan ikke bare løses bare de dropper millionbiler eller vesker til 100k. Da har man i pose og sekk, kjendissnoking og økonomi mange kan relatere til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. februar 2020 #76 Del Skrevet 10. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskjellen er at de ordinære folkene som har vært med på luksusfellen tar opp lån på lån på flere hundre tusen kroner pga økonomiske problemer som bare hoper seg opp, da kan man snakke om problemer. Kjendisene bare sløser penger fordi de kan, og fordi de elsker luksusen og oppmerksomheten de får. Dette programmet bekrefter faktisk bare at kjendiser er selvopptatte folk som tror de er viktigere enn andre. Mange av dem tjener jo penger bare på å være kjent også. Anonymkode: 68b69...1e8 Selv om kjendiser ikke tar lån på lån så betyr det ikke at dem har 100% peiling på hvor pengene blir av. Synes at programmet er intressant og fascinerande. Det har nå hverfall gitt meg mange sparetips. Episoden med JAR fikk meg til og endre mening om en veske til 3 tusen kr, som jeg holdte på og bestille meg når jeg så at han kjøpe en veske til 70 tusen😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. februar 2020 #77 Del Skrevet 10. februar 2020 2 minutter siden, Castor Troy skrev: Ja det er en viss underholdningsfaktor i det. Men hadde vært spennende om de også kunne finne kjendiser som har "normale" lønninger som virkelig må snu på krona for å klare seg. Tenker på falmede kjendiser som feks per heimly, rune rudberg, noe i den duren. De har regninger som må betales, og skylder mye penger. Det kan ikke bare løses bare de dropper millionbiler eller vesker til 100k. Da har man i pose og sekk, kjendissnoking og økonomi mange kan relatere til Om du ser på første sesongen der Tore Petterson er med. Så vil du se at han bor trangt å snur om på kronene. Mistet strømmen flere ganger etc. Tror han er den eneste Silje har vært borti av kjendiser som ikke har million konto. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 10. februar 2020 #78 Del Skrevet 10. februar 2020 1 minutt siden, Uglesjel skrev: Selv om kjendiser ikke tar lån på lån så betyr det ikke at dem har 100% peiling på hvor pengene blir av. Synes at programmet er intressant og fascinerande. Det har nå hverfall gitt meg mange sparetips. Episoden med JAR fikk meg til og endre mening om en veske til 3 tusen kr, som jeg holdte på og bestille meg når jeg så at han kjøpe en veske til 70 tusen😂 Ble det dyrere, billigere eller ingen veske ? 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. februar 2020 #79 Del Skrevet 10. februar 2020 Akkurat nå, Castor Troy skrev: Ble det dyrere, billigere eller ingen veske ? 😄 Det ble ingen veske til 3 tusen.. Fant meg heller en billigere til 178 kr på salg 😆 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #80 Del Skrevet 10. februar 2020 Akkurat nå, Uglesjel skrev: Selv om kjendiser ikke tar lån på lån så betyr det ikke at dem har 100% peiling på hvor pengene blir av. Synes at programmet er intressant og fascinerande. Det har nå hverfall gitt meg mange sparetips. Episoden med JAR fikk meg til og endre mening om en veske til 3 tusen kr, som jeg holdte på og bestille meg når jeg så at han kjøpe en veske til 70 tusen😂 Den episoden fikk meg til å tenke at klarer man å sløse så mye penger, så handler ikke det om at man har økonomiske problemer. Det handler rett og slett om at man er et rasshøl. Anonymkode: 68b69...1e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå