jennn Skrevet 28. januar 2020 #1 Skrevet 28. januar 2020 Hei! Jeg har en baby på nå 6 mnd. Jeg har enda ikke planlagt noe navnefest eller en markering for at henne er født. Mange forventer nok at jeg skal ordne i stand noe. Jeg er ikke kristen så dåp er uaktuelt uansett. Det jeg egentlig lurer på er om man MÅ ha det? Hadde dere reagert hvis noen i familien deres valgte det helt bort? Jeg ser nemlig ikke helt poenget med det og syns det er fryktelig mye styr. Takker for svar ! 🤗
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 Selvfølgelig må man ikke det. Vi hadde ingenting, gikk helt fint det. Anonymkode: f0300...b67
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #3 Skrevet 28. januar 2020 Hvis det var nær familie, ville jeg i så fall forventet en flott ettårsdag. Man vil gjerne gi en koselig presang og møtes og se på den lille og spise og ha en anledning til å treffes. Anonymkode: 92824...a2a
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #4 Skrevet 28. januar 2020 I min familie er vel så godt som alle døpt; men ikke mine barn. Har heller ikke arrangert navnefest, da vi ikke har hatt tradisjon for slikt i vår utvidede familie - eller ser helt poenget med å erstatte dåp med noe annet... Anonymkode: 33fe8...400
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #5 Skrevet 28. januar 2020 Vi hadde hverken dåp eller navnefest for våre barn. Men valgte å gjøre 1-års dagen litt mer spesiell enn andre bursdager, men noen ekstra gjester, snitter, litt fancy kaker, mer pynt etc enn vi ellers ville gjort veldig fornøyd med å gjort det sånn Anonymkode: 0dbe8...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå