Gå til innhold

Han har lyst til å ha analsex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sex med han tre ganger nå. 
Allerede første gangen ville han ha analsex, altså han bare kjørte den inn uten særlig mye forvarsel. Det gjorde selvsagt ekstremt vondt og vi prøvde ikke mer på det den kvelden. Sist gang ville han prøve igjen, prøvde først i en stilling, det gjorde vondt og jeg sa i fra at det var altfor smertefullt og at han måtte ta den ut. Han snudde meg slik at jeg lå må magen og kjørte den inn igjen, jeg sa i fra at det fortsatt var altfor vondt, men han sa "det er gjort, gi det en sjanse, det blir godt etter hvert", noe det ikke ble, jeg sa at han måtte ta den ut, og da gjorde han det. 
Blir det bedre etter hvert? Det gjør jo helt sinnsykt vondt. Han har ganske stor penis, så jeg kjenner det jo også veldig godt når vi har vaginal sex. Jeg har aldri prøvd analsex før, og vet ikke helt hvordan man gjør det. Har jo lyst til å tilfredsstille han, men ikke for en hver pris. Dessuten er jeg redd for at det skal skje "ulykker" sånn som at man f.eks bæsjer på seg (hvor vanlig er det??). 

Jeg vet at han kommer til å forsøke seg neste gang også. Han har prøvd alle tre gangene til nå. Er det noen stillinger som er mindre smertefulle enn andre? Og noen der man er mindre utsatt for "lekkasje"? 

Anonymkode: 434b2...958

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varm opp med fingre, buttplugs, glidemiddel... selv ungdom skoleelever vet dette i dag😑

Anonymkode: a0ef7...8fa

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes ikke du skal møte denne mannen igjen jeg, når han ikke stopper når du sier du ikke vil og at det er vondt.

• Liker 31
Skrevet

Ugh hvorfor gidder du dette? Man skal liksom nyte hverandre de første gangene man har sex, ikke føle seg presset til noe som gjør vondt..

Anonymkode: b8339...74f

• Liker 17
Skrevet

Skjønner ikke at du gidder å holde på med en sånn mann... 

Anonymkode: 28cc7...0ff

• Liker 16
Skrevet

Men kjære deg, dette funker jo ikke!

Anonymkode: 4a649...55b

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Varm opp med fingre, buttplugs, glidemiddel... selv ungdom skoleelever vet dette i dag😑

Anonymkode: a0ef7...8fa

Det kan godt være, men jeg er egentlig ikke så erfaren når det kommer til sex. Jeg var jomfru inntil i fjor. 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ugh hvorfor gidder du dette? Man skal liksom nyte hverandre de første gangene man har sex, ikke føle seg presset til noe som gjør vondt..

Anonymkode: b8339...74f

4 minutter siden, nurcos said:

Jeg synes ikke du skal møte denne mannen igjen jeg, når han ikke stopper når du sier du ikke vil og at det er vondt.

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke at du gidder å holde på med en sånn mann... 

Anonymkode: 28cc7...0ff

Jeg liker han jo egentlig. Han er kanskje litt vel dominant i senga, mye mer enn det jeg er vant til. Har ikke hatt så mange sexpartnere, så jeg vet heller ikke hva som er vanlig. Men ja det kjennes helt sinnsykt vondt ut, føles som om jeg skulle revne. Han er veldig snill ellers, men akkurat i senga er han litt hardhendt. Han vil også at jeg skal deepthroathe, presser hodet mitt ned slik at hele penisen er i munnen min, jeg får det ikke til, hvordan unngår man å brekke seg? 

Synes det er vanskelig, fordi jeg har ikke lyst til å være kjedelig i senga. Hvor vanlig er egentlig analsex? 

Skrevet

Du må dumpe ham 🤬

Anonymkode: 30717...372

• Liker 8
Skrevet

En mann som er så opptatt av bæsjehull er ennå ikke ferdig med tid-bæsj-promp fasen barn har. 

Anonymkode: 8b019...aac

• Liker 4
Skrevet

Han er ikke dominant i senga, han har bare ikke noe respekt for deg og dine grenser. En som var ekte dominant ville respektert deg og ikke presset deg til noe som ikke gir deg nytelse. 

Fyren du ligger med er bare et rasshøl. 

Anonymkode: 4a427...a84

• Liker 24
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt være, men jeg er egentlig ikke så erfaren når det kommer til sex. Jeg var jomfru inntil i fjor. 

Jeg liker han jo egentlig. Han er kanskje litt vel dominant i senga, mye mer enn det jeg er vant til. Har ikke hatt så mange sexpartnere, så jeg vet heller ikke hva som er vanlig. Men ja det kjennes helt sinnsykt vondt ut, føles som om jeg skulle revne. Han er veldig snill ellers, men akkurat i senga er han litt hardhendt. Han vil også at jeg skal deepthroathe, presser hodet mitt ned slik at hele penisen er i munnen min, jeg får det ikke til, hvordan unngår man å brekke seg? 

Synes det er vanskelig, fordi jeg har ikke lyst til å være kjedelig i senga. Hvor vanlig er egentlig analsex? 

Du er ikke kjedelig selv om du ikke vil bli presset til smerte i senga. Du må sette grenser og kommunisere med han. 

• Liker 7
Skrevet

Det høres ut til at dere bør ta en prat om sex, før neste gang dere havner i sengen.. 

Om du ønsker å inkludere analsex og deepthroating i samlivet, så bør du gjøre dette av eget ønske/nysgjerrighet. Ikke la noe presse deg til noe du ikke er klar for!

• Liker 6
Skrevet (endret)
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt sex med han tre ganger nå. 
Allerede første gangen ville han ha analsex, altså han bare kjørte den inn uten særlig mye forvarsel. Det gjorde selvsagt ekstremt vondt og vi prøvde ikke mer på det den kvelden. Sist gang ville han prøve igjen, prøvde først i en stilling, det gjorde vondt og jeg sa i fra at det var altfor smertefullt og at han måtte ta den ut. Han snudde meg slik at jeg lå må magen og kjørte den inn igjen, jeg sa i fra at det fortsatt var altfor vondt, men han sa "det er gjort, gi det en sjanse, det blir godt etter hvert", noe det ikke ble, jeg sa at han måtte ta den ut, og da gjorde han det. 
Blir det bedre etter hvert? Det gjør jo helt sinnsykt vondt. Han har ganske stor penis, så jeg kjenner det jo også veldig godt når vi har vaginal sex. Jeg har aldri prøvd analsex før, og vet ikke helt hvordan man gjør det. Har jo lyst til å tilfredsstille han, men ikke for en hver pris. Dessuten er jeg redd for at det skal skje "ulykker" sånn som at man f.eks bæsjer på seg (hvor vanlig er det??). 

Jeg vet at han kommer til å forsøke seg neste gang også. Han har prøvd alle tre gangene til nå. Er det noen stillinger som er mindre smertefulle enn andre? Og noen der man er mindre utsatt for "lekkasje"? 

Han høres jo helt ekstremt lite hensynsfull ut. Høres også ut som han har null peiling på hvordan analsex på en vellykket måte skal gjennomføres, så her syns jeg du bare skal si NEI! 

Analsex skal overhodet ikke gjennomføres på den måten du beskriver - da får du fort vondt underveis og ikke minst etterpå kan du få veldig vondt ! 

Du er heller ikke kjedelig om du ikke ønsker analsex - ha den sexen du selv ønsker. Mener litt over halvparten av alle damer har prøvd analsex, det vil ikke si at over halvparten av alle damer fortsatt praktiserer det - du har jo prøvd å ha det du også. 

Analsex er 👍 men forutsetter at begge parter har lyst og at mannen ikke er en komplett gjøk.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 7
Skrevet

Respektløs fyr. Spør om du kan prøve dildo på han i ræva...si du tenner på det, så kan han kjenne på hvor godt dette er...

Anonymkode: 2daca...0de

• Liker 6
Gjest Elseby13
Skrevet

Kjære deg, du skal selvfølgelig IKKE gjøre dette! Det må han være så god respektere. Ellers må du bare vise ham døra.

Skrevet

Fyren er en drittsekk. Dette er fyren du senere kommer til å riste på hodet av. Av ham, fordi du ikke vil forstå hvordan det er mulig å være en slik totalt blåst elsker, og av deg selv fordi du fant deg i det. 

Neste gang sier du klart og tydelig "Du får ikke røre analen min!" 

Klarer han ikke la være :

Dump! Hardt! 

Anonymkode: 84332...d65

• Liker 4
Skrevet

Han høres ut som en idiot og drittsekk så litt av ett ‘kupp’’

Dette er noe som må tas veldig rolig og med glidemiddel hvis det skal kunne være bra for begge.

Synes ikke dette hører hjemme i ett ferskt forhold i hele tatt, tenk deg godt om med denne typen

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Elseby13 skrev:

Ellers må du bare vise ham døra.

Men ikke bakdøren, for da skjer det sikkert bare igjen.. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke dominant i senga, han har bare ikke noe respekt for deg og dine grenser. En som var ekte dominant ville respektert deg og ikke presset deg til noe som ikke gir deg nytelse. 

Fyren du ligger med er bare et rasshøl. 

Anonymkode: 4a427...a84

Dette!

Denne fyren er ikke noe å samle på, dump ham!

Endret av alli634
  • Liker 4
Skrevet

Du er ikke kjedelig i senga selv om du ikke vil ha analsex! 

Analsex krever forberedelser, og ikke minst, at begge vil! Det kommer IKKE til å bli bedre dersom du ikke har lyst. Og det du ikke har lyst til å gjøre i senga skal du ikke gjøre. Om han ikke kan respektere det er dere ikke kompatibel. Og det virker jo som om han ikke ønsker seg et sexliv uten anal... 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...