Gå til innhold

Oralsex, lukt og bakteriflora i munnen etterpå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei dame på 40 som nok har over gjennomsnittet noia for bakterier.. Jeg er dermed ikke ekstremt spontan hva akkurat oralsex angår (all annen sex derimot- kjør på).. Altså: jeg liker bare at mannen min går ned på meg når jeg er nydusja, og egentlig det samme andre veien og. Jeg hater den rekeaktige lukta der nede, og får litt angst for at jeg skal få *den ånden etterpå. Er heller ikke så veldig fan av å kline med ham etter at han har gått ned på meg, men hender jo jeg gjør det. Synes egt det er turn on å gi oralsex, men bare om det ikke lukter..

Hvordan rengjør dere tenner og munn etterpå? Jeg pusser med en annen børste enn normalt, og skyller med noe bakteridrepende greier fra apoteket. 

Jeg vet at enkelte kjønnssykdommer også kan smitte oralt, men hva med for eksempel bakteriell vaginose (som jo stinker fisk)? Kan man få det i munnen, liksom..? Skulle ønske jeg var litt mer avslappa på dette, men får litt hetta av mikrober og bakterier. Ikke verdens største problem, siden jeg og mannen har massevis av vanlig sex, og han vet at det ikke er noe poeng å prøve å gå ned på meg når jeg ikke er nydusja. Da føler jeg meg bare ekkel, og har jo lyst til å være innbydende liksom. ANdre med samme "begrensning"? ;)

Anonymkode: 01d65...892

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mann som lukter reke???

Anonymkode: d5a6a...030

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mann som lukter reke???

Ja, altså jeg sikter til den vanlige kjønnslukta... den er litt sånn rekeaktig, synes jeg.. Kjærestene jeg hadde tidligere har også hatt den,

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, altså jeg sikter til den vanlige kjønnslukta... den er litt sånn rekeaktig, synes jeg.. Kjærestene jeg hadde tidligere har også hatt den,

Rekelukt er tegn på sykdom/infeksjon. Underliv skal ikke lukte reke!!! 😂

Du som er bakteriefobisk burde jo vite det!

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Jeg gjør dette hvis vi har oralsex før vi legger oss:

Suger, svelger og sovner. Pusser tenna om morgenen når jeg våkner. 

Skrevet

Til info: Både du og mannen din har flere bakterier i munnen enn dere har på og rundt kjønnsorganene. Gjelder både antall bakterietyper og totalt bakterietall.

🤭

• Liker 1
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Jeg gjør dette hvis vi har oralsex før vi legger oss:

Suger, svelger og sovner. Pusser tenna om morgenen når jeg våkner

Samme her👌 Litt rart av vi ikke har dødd av det ennå...

Nei jeg liker økologisk fitte best😂

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rekelukt er tegn på sykdom/infeksjon. Underliv skal ikke lukte reke!!! 😂

Du som er bakteriefobisk burde jo vite det!

Nei altså, jeg vet at bakteriell vaginose lukter råtten fisk, f.eks. Men den vanlige kjønnslukta når det er gått litt tid siden dusjing, synes jeg lukter litt rekeaktig. Alle mine partnere har hatt den samme lukta. LItt syrlig på en måte.

Skrevet

Takk for svar! Jeg anser på ingen måte oralsex som potensielt dødelig, men synes likevel det er interessant og overraskende at noen er så avslappet at de bare klarer å legge seg etterpå uten å en gang pusse tenner... ;) ts

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
55 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Samme her👌 Litt rart av vi ikke har dødd av det ennå...

Nei jeg liker økologisk fitte best😂

Kortreiste, veganske (hmmmm, er safter fra kroppen til andre vegansk, mon tro)  og økologiske kjønnsorgan er de beste 😅

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Jeg anser på ingen måte oralsex som potensielt dødelig, men synes likevel det er interessant og overraskende at noen er så avslappet at de bare klarer å legge seg etterpå uten å en gang pusse tenner... ;) ts

Sæden er jo som fluor og bleker tennene om natten vettu😂

Skrevet
5 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Kortreiste, veganske (hmmmm, er safter fra kroppen til andre vegansk, mon tro)  og økologiske kjønnsorgan er de beste 😅

Hmmm ja, smaker jo faktisk litt vannmelon noen ganger ja, slafselyden er jo også ganske så likt😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...