Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har helt siden i høst gått en kanin rund i området her vi bor. Den rømte stadig fra naboene som eide den, og i høst flyttet de rett og slett bare i fra den, uten å gjøre noe forsøk på å få den med seg. De sa at vi bare kunne kverke den hvis noen fikk tak i den. :evil: Dermed ble den gående rundt her.

Flere har prøvd å fange den, uten hell.

Jeg sa i fra til naboene at de ikke måtte ta livet av den om de fikk tak i den, men gi den til meg.

Kaninen har klart seg gjennom hele vinteren, på tross av tidvis mye snø og vanskelige forhold, men det var en stund siden jeg hadde sett ham nå, så jeg var redd han var død, men på lørdag kveld i 23.00 tida, da jeg var ute med Bilbo, min kanin, i bånd, så stod den pluttselig der!

Jeg stod bom stille for å ikke skremme den, men Bilbo hoppet rund. Så kom rett og slett kaninen hoppende rett mot oss. Han kom helt bort til Bilbo, så jeg kunne bare bøye meg ned og ta ham.

:-)

Tenkte han ville være redd og bite, men han virket utsulta på kos, stakkars liten. :hjerter:

I går stod jeg og bygget bur, hele dagen, et todelt utebur. En del til Bilbo og en del til,-.... ta da: Legolas!, vår nye kaningutt! :hjerte:

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...