AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #1 Skrevet 28. januar 2020 Hallo Lurer litt på det med å barbere seg nedentil.. Jeg synes det er litt dyrt med brasiliansk, selvom det er det jeg er mest fornøyd med, og det blir best. Likevel har jeg tatt til takk med barbering med høvel... Men jeg klarer jo ikke barbere bak rundt rumpehullet? Er det meninga at man skal klare det? Jeg klarer ikke vokse selv, epilator funker ikke, og barbering går forsåvidt greit, men det blir skjeggete etter et par dager.. Også er det liksom hår rundt der bak.. Hvordan er det meninga at man skal barbere der nede? Fjerner dere alt? Anonymkode: 43939...f2c
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 Barberer ikke mellom skinkene... fyfaen det klør når det vokser ut igjen i tillegg til at jeg blir unødvendig klam. Har du så mye hår at det er krise der da? Anonymkode: 8d61e...7f8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #3 Skrevet 28. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barberer ikke mellom skinkene... fyfaen det klør når det vokser ut igjen i tillegg til at jeg blir unødvendig klam. Har du så mye hår at det er krise der da? Anonymkode: 8d61e...7f8 Har ikke så veldig mye tror jeg, men det er likevel ikke noe jeg vil ha 😂 samtidig har jeg mørkt hår, så det synes jo veldig om mannen skulle sett det.. Har aldri opplevd at det klør etter voksing, vurderer å kanskje prøve å vokse bak selv.. Anonymkode: 43939...f2c
Hr. Aktiv Skrevet 28. januar 2020 #4 Skrevet 28. januar 2020 Her ryker alt hver gang jeg er i dusjen. Null stress og plager.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #5 Skrevet 29. januar 2020 På 28.1.2020 den 12.21, AnonymBruker skrev: Men jeg klarer jo ikke barbere bak rundt rumpehullet? Er det meninga at man skal klare det? Det går vel greit å komme til hvis du setter deg på huk i dusjen? Anonymkode: 1923a...26a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #6 Skrevet 29. januar 2020 Jeg har også pleid å ta brasiliansk, betalte ca 1000 for det + under armene. Nå har jeg begynt med laser i stedet, under armene, bikinilinja (helt bak) og litt innenfor trusekanten. Betaler vel ca 2000 per behandling, og det trengs anslagsvis 6 behandlinger sier hun som gjør det, så på sikt blir det rimeligere enn voksing, selv om jeg må ta en vedlikeholdsbehandling ca en gang i året. Anonymkode: 1ca2b...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå