Gå til innhold

Beklager for at jeg har sagt mye stygge ting på forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke direkte ekspert på politikk. Hatt en bruker som var moskus bilde osv. Men. Jeg har egentlig bare lyst å finne jobb. Ble ferdig med noe og er derfor jeg har vært litt trist gjennom årene. Også føler jeg at jeg kunne dele tankene her. Fordi vet ikke om noen andre å dele med. Men alt jeg har sagt anngående folk eller landet. Jeg mente det ikke. Var bare en mørk del av meg. Jeg beklager uansett : I

Anonymkode: eddc0...7dd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Syns du burde beklage med brukernavn.

Skrevet
4 minutter siden, Luna Llena skrev:

Syns du burde beklage med brukernavn.

Kallis tror jeg het. Men har vært her flere ganger før. Jeg bare beklager mye : I

Anonymkode: eddc0...7dd

Skrevet

Hei, og så fint du angrer deg og sier unnskyld hvis du har vært stygg i oppførselen. Det syns jeg viser styrke og vekst 👍 Leit at du opplevde noe vanskelig, jeg håper du har fått noen å snakke med det om nå, ellers så må du bare skrive her. 

Mørke kan bekjempes med lys, og så lenge man er åpen for å ta i mot det så kan man få det bedre. Mer mørke og hat bidrar aldri noe godt til å endre mørke og hat inni seg selv,  så jeg håper du og andre som leser tråden har lært at det er mye bedre å fortelle hva som plager en og får hjelp før det bygger seg opp, istedet for å skrive stygge ting til eller om andre bare fordi man er så frustrert inni seg selv.

Vær stolt av deg for det du har innsett nå og for at du tar steget med å si unnskyld og erkjenne at problemet lå inni deg selv og ikke var alle andres skyld.  

Klem

Anonymkode: e2b07...228

• Liker 6
Skrevet

Du er ikke alene om dette på kvinneguiden, altså. 

Anonymkode: 6fe53...afe

Skrevet

Det går bra. Det er så mange troll her at man aldri vet hvem som er seriøse og hvem som ikke er det. 

Anonymkode: 5e721...49e

• 3 uker senere...
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med all mulig sludder og vås som allerede finnes her på Kvinneguiden, så betyr det vel ingenting fra eller til...  

Anonymkode: 99ffd...fcf

Jo det gjør det. Det er en domino effekt om noen er stygge så tillater flere seg, mens når noen står fram å sier unnskyld så skjønner forhåpentligvis flere feilen i å skrive stygge ting også.  

Takk for unnskyldningen ts 💙

Anonymkode: e2b07...228

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg jar gått i samme fella noen ganger, og jar laget en regel for meg selv:

Når jeg innser at jeg har gått for langt, beklager jeg til den personen i det samme forum slik at det samme publikum ser beklagelsen. Det har skjedd kanskje en håndfull ganger, og det løser alltid opp i spenningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...