AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #1 Skrevet 28. januar 2020 De fleste guttene jeg har hatt sex med har gått ned på meg. Jeg er vant til at gutter gjør alt mulig under sex, at ingenting er kleint eller ekkelt. Så spørsmålet mitt er om mannfolk generelt går ned på kvinner, liker å ha rumpa deres i fjeset osv, eller om de synes det er ekkelt? Mulig jeg bevisst går etter menn som liker slikt. Bare ut og inn-sex må være fryktelig kjedelig! Anonymkode: aa6cd...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 Bare møtt en gutt som ikke gikk ned på meg. Han var generelt en raring, tydeligvis veldig seksuelt uerfaren og sær. Lå ikke med han igjen for å si det sånn! 😋 Min erfaring er at jepps 99%menn slikker, og de man ligger med over lang tid viser seg å være ganske grisete og driter nok langt i et rumpehull i fjeset for å si det på den måten 😊 Anonymkode: ba251...2b0 4
Bamseklemmer Skrevet 28. januar 2020 #3 Skrevet 28. januar 2020 Selvfølgelig gjør jeg det, det er lukta, smaken og den hærlige lyden dama gir meg som virkelig tenner meg. "Rekorden min er fremdeles 2 timer og 45 minutter med slikking kombinert med fingre og dildo. Hun kom 8-9 ganger, og selv kom jeg to ganger bare av opphisselse og lett tørrjokking... 3
Bunuel Skrevet 28. januar 2020 #4 Skrevet 28. januar 2020 Akkurat nå, Bamseklemmer skrev: Selvfølgelig gjør jeg det, det er lukta, smaken og den hærlige lyden dama gir meg som virkelig tenner meg. "Rekorden min er fremdeles 2 timer og 45 minutter med slikking kombinert med fingre og dildo. Hun kom 8-9 ganger, og selv kom jeg to ganger bare av opphisselse og lett tørrjokking... Slår rekorden min med 2t og 43m du da. Respekt, min gode mann. 3
ArneAnd Skrevet 28. januar 2020 #5 Skrevet 28. januar 2020 Går ned så ofte jeg kan, og alltid på første date/ons, det er min sjanse til å imponere 😉. Kan holde på i timesvis. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #6 Skrevet 28. januar 2020 Møtt kun 1 som har gjort d. Ingen mann vil uansett skrive her at de ikke gjør det. Men i praksis kan være noe annet har jeg erfart. Anonymkode: 5ea1b...2ae 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #7 Skrevet 28. januar 2020 11 minutter siden, ArneAnd skrev: Går ned så ofte jeg kan, og alltid på første date/ons, det er min sjanse til å imponere 😉. Kan holde på i timesvis. Her har vi en som har skjønt det 👌 Anonymkode: ba251...2b0
ArneAnd Skrevet 28. januar 2020 #8 Skrevet 28. januar 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har vi en som har skjønt det 👌 Anonymkode: ba251...2b0 Når man er velsignet(?) med et knapt middels utseende må man lære seg noen triks for å levere varene 😊
MuffinStud Skrevet 28. januar 2020 #9 Skrevet 28. januar 2020 Ja, man må jo ned, hilse og bli kjent. Mest av alt er det ren "pussy worship". Stort tettere kommer man jo ikke. Og jeg har enda ikke sett ei jente som ikke er sexy når hun kommer. Før jeg fikk fast partner handlet det nok også noe om å bli lagt til på hurtigtast på telefonen hennes. Men siden jeg har fortsatt med uforminsket iver i fast forhold, så er det nok mest det første. 1
Hr. Aktiv Skrevet 28. januar 2020 #10 Skrevet 28. januar 2020 Ja jeg gjør det. De sier jeg er veldig god på det som igjen bidrar til ennda mere lyst fra min side. De liker det veldig godt.
Gjest Paramount Skrevet 28. januar 2020 #11 Skrevet 28. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Så spørsmålet mitt er om mannfolk generelt går ned på kvinner, liker å ha rumpa deres i fjeset osv, eller om de synes det er ekkelt? Målt i tid, er vel kvinneromper det jeg har hatt mest av i fjeset i mitt voksne liv. En erotisk delikatesse, både foran og bak. Takker aldri nei til en invitasjon ned dit, naturlig instinkt, som jeg følger lydig.
Skruf#2 Skrevet 28. januar 2020 #12 Skrevet 28. januar 2020 😛Selvsagt! Noe mer intimt enn «å gå ned på» finnes ikke😀Noe bedre når hygienen er på topp finnes nesten ikke heller‼️ 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #13 Skrevet 28. januar 2020 Jeg er kvinne, og svarer for de to jeg har vært i forhold med: Tja, sånn en gang i året Anonymkode: a6aff...f98
Sphere Skrevet 28. januar 2020 #14 Skrevet 28. januar 2020 Jeg elsker det, så klart jeg gjør. Men tilbakemeldingene jeg har fått viser at det kanskje ikke er så voldsomt vanlig. 2
Bamseklemmer Skrevet 28. januar 2020 #15 Skrevet 28. januar 2020 Holdt på å bli kvalt en gang da, hun ridde hele reportoaret av nese, hard spiss tunge og haken. En hærlig slafselyd, og når hun nærmet seg orgasmen turte jeg ikke å avbryte henne for å trekke pusten. Det var første gangen for henne da, så hun var unnskyldt🙄
GlitterGuri Skrevet 28. januar 2020 #16 Skrevet 28. januar 2020 Min eks ville aldri gå ned på meg, men ville veldig gjerne at jeg skulle gå ned på han, helst flere ganger om dagen 🙄 Men ellers har jeg aldri vært med noen som ikke vil det, min nåværende kjæreste og samboer elsker det 🌟 1
Gjest HarryDotter Skrevet 28. januar 2020 #17 Skrevet 28. januar 2020 Selvsagt! Noe av det beste jeg vet.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #18 Skrevet 28. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtt kun 1 som har gjort d. Ingen mann vil uansett skrive her at de ikke gjør det. Men i praksis kan være noe annet har jeg erfart. Anonymkode: 5ea1b...2ae Hvis det visuelle er på plass og hun har deilig mus slikker jeg veldig gjerne. Akkurat som damer syns liten penis er turn off, er det mange underliv til kvinner som ikke er delikate. Dama mi har sykt deilig mus. Anonymkode: 51b8d...170
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #19 Skrevet 28. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste guttene jeg har hatt sex med har gått ned på meg. Jeg er vant til at gutter gjør alt mulig under sex, at ingenting er kleint eller ekkelt. Så spørsmålet mitt er om mannfolk generelt går ned på kvinner, liker å ha rumpa deres i fjeset osv, eller om de synes det er ekkelt? Mulig jeg bevisst går etter menn som liker slikt. Bare ut og inn-sex må være fryktelig kjedelig! Anonymkode: aa6cd...b8c Elsker det, slikker henne i baken også visst hun er ren og nydusjet. Anonymkode: 5dd75...3b6 1
Hr. Aktiv Skrevet 28. januar 2020 #20 Skrevet 28. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, og svarer for de to jeg har vært i forhold med: Tja, sånn en gang i året Anonymkode: a6aff...f98 Å det som er så godt. Uheldig du. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå