AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #1 Skrevet 28. januar 2020 Jeg venter på el, og i dag har jeg fått utrolig såre brystvorter/pupper.. Noen som har vært borti samme.. tatt el test men neg Anonymkode: f9ed8...eb9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 Jeg får det alltid etter EL, men ikke før. Hvor lenge til du forventer EL da? Anonymkode: 213d1...36f
Havfrue8 Skrevet 28. januar 2020 #3 Skrevet 28. januar 2020 jeg får dette noen ganger etter EL. Finner ikke noe spesielt mønster, men den gangen jeg var gravid klødde jeg veldig på høyre brystvorte
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #4 Skrevet 28. januar 2020 Hatt mens til cd 20 så alt her er helt på tryne.. prøvd å teste etter el men legger ved resultat, likt hele veien.. men i går og i dag er de kjempe såre.. kjennes ut som det er litt slimete på papiret i dag når jeg tørket også ( beklager detalj) men hvis alle har det etter el så 🙉 blir tullete her.. tatt trippel dose letrozol også så føler alt er blitt så merkelig.. har hatt el av meg selv og alltid med slim men de siste pp med letrozol er alt bare feil Anonymkode: f9ed8...eb9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #5 Skrevet 28. januar 2020 Jeg får såre brystvorter under før og under eggløsning:) Anonymkode: d23ec...02f
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #6 Skrevet 28. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg får såre brystvorter under før og under eggløsning:) Anonymkode: d23ec...02f Herlig😂 håpet noen hadde svart det.. har lest at det ikke er så lett å teste etter el når man går på letrozol men, jeg vet ikke om det er det som skjer.. Satser på at den er i disse tider da👌🏻🙏🏻 Anonymkode: f9ed8...eb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå