Gå til innhold

Er denne hundesengen bra?

DogLover

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men jeg foretrekker hundesenger som er lett å holde rene.

Anonymkode: 025f7...5ae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte nylig denne som også er supermyk. Hunden vår har aldri likt hundesengene vi har hatt, så denne gangen valgte vi denne som er supermyk og hun elsker den :) Det samme gjør hundene vi har hatt på besøk.

https://www.dogman.com/no/hund/hundesenger-og-madrasser/senger/seng-supersoft-oval-rosa

Anonymkode: 446a6...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår hund liker lave hundesenger, da kan han lett hoppe inn og ut, eller ligge på gulvet og bruke den som pute. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeseng? Det er det mest bortkasta jeg noen gang har kjøpt. Hunden sov på ei fillerye midt på golvet, aldri i senga si. Til tross for kort pels ble senga for varm.

Anonymkode: adc79...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte akkurat den samme senga til hunden min, og han elsker den. Men kjøper du det fra AliExpress kan du få den til 1/3 av prisen du har på lenken din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke, men jeg foretrekker hundesenger som er lett å holde rene.

Anonymkode: 025f7...5ae

Absolutt! Og det er ikke sengen TS linker til! Selv små hunder er hunder og hundesenger blir fort skitne. Oppkast i sengen er for eksempel ikke uvanlig og både folk og dyr kan sikle litt når de sover. 

Jeg ville i stedet ha kjøpt denne (Eller noe lignende, men Biabed varer nærmest evig). Da kan man enten kjøpe et vaskbart "pelstrekk" til den eller bare legge et mykt teppe/skinn oppi som kan vaskes, eller til og med kastes, ved behov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senga ser myk og god ut den, men at den forhindrer separasjonsangst nekter jeg å tro. 

Anonymkode: 01f1c...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...